donderdag 16 maart 2023

Kerstkaart week 11/52 WTC

 Kerstkaartendonderdag, dus natuurlijk een nieuw kaartje voor 52WTC! En deze week zelfs 3! 
Al jaren ging er op vakantie een pakketje met kleine borduurpatroontjes om kerstkaarten mee te maken mee op vakantie. Veel vakanties deed ik er niks mee, soms wel iets en deze vakantie pakte ik het er ook weer eens bij, eigenlijk meer om te kijken of borduren lukte met dat rare ongefocuste hoofd van mij. Dat ging heel redelijk, niet te lang achter elkaar, maar toch.
Dus ik maakte de patroontjes af. Vorige week zag ik bij diverse mensen de sketch van 52 Christmas Card Throwdown langskomen en die paste wel leuk bij de borduurkaartjes, dus maakte ik ze meteen maar af: (maar daarvoor ben ik dus te laat, niet goed gekeken...)
De hele serie bij elkaar (er was nog een 4e maar die maakte ik jaren terug al eens af):
alle ingrediënten uit het pakketje van Kruidvat, lintjes uit voorraad #useyourstuff!

Het pakketje van Kruidvat (en ik vond er nog eentje in mijn kast, dus die mag voortaan in de vakantietas 😂)
En de sketch van 52CCT:

#useyourstuff


Fijne (donder)dag! 
Doe je ook gezellig mee met 52WTC? Er komt altijd een DT-lid bij je langs!

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Oh die zijn leuk geworden je maakte er een mooie kaartjes. Ik heb ook nog een borduurpatroontje liggen toch maar eens maken.

Je@net zei

Wat een leuke borduursels op je kaarten, Jantine!

Angélique zei

Heel mooie kaarten waar het borduursel centraal staat, letterlijk en figuurlijk en dat verdienen ze, want ze zijn prachtig!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke borduurtjes erop en de leuke kleurtjes
groetjes ellen

Epie zei

Mooie serie kaartjes , leuk die mini borduurtjes Jantine
Groetjes Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn leuk geworden Jantine en altijd fijn om iets op te maken. De mooie borduurtjes komen goed tot hun recht met deze sketch.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat heb je leuke fijne borduurkaartjes gemaakt Jantine....mooie serie!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Wat zijn het mooie, kleine borduurtjes, je hebt ze leuk afgewerkt met de lintjes,
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Geweldige serie !!!!
Groeten Ineke

Rina zei

Mooie kaartjes met dat borduurstukje in het midden en de lintjes in de hoeken maken het helemaal af.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Het ziet er heel leuk uit. Mooi fijn borduurtje is het! Ik hoop dat je al wat verbetering merkt. Duurt lang he?

Petra-loves-paper zei

Misschien te laat voor de challenge, maar niet te laat voor je kerstkaartenvoorraad. Heel mooi geborduurd, ik vind het prachtstukjes 🤩 groetjes Petra

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke kaarten. Wist niet dat ze zoiets bij het Kruitvat hebben. Leuke kleine borduurwerkjes die je zo even tussendoor kunt doen tijdens vakanties ;-)

Lieve groet, Petra

Eri zei

Je serie kaarten is heel mooi geworden met de verschillende borduurtjes.
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Ojaaa dit borduren is ook zo gaaf…vroeger maakte ik hele schilderijen met telpatronen maar waar laat je ze op een gegeven moment en het was een hele dure bezigheid want netjes inlijsten was ook erg duur….daarom ben ik nu zo blij dat ik borduren kan op kaarten….ik heb ook nog ergens diep in mijn kast van deze pakketjes liggen, misschien eens voor de dag halen nu ik jouw hele mooie kaarten hiermee zie!xx

Marjan zei

Wat een mooie borduurtjes, Jantine. Het is een heel mooie serie kerstkaartjes!