donderdag 2 maart 2023

Kerstkaart week 9/52 WTC

 En toen was het alweer maart! Vandaag wordt onze 3e kleinzoon alweer 8! 
Maar hier op de blog is het tijd voor de reminder van de uitdaging bij 52WTC. Marijke wil graag dat je strookjes of washitape op je kaart verwerkt.
Ook mijn kaartje van deze week is van een workshop bij Kristie, veel van mijn kaarten maak ik momenteel daar, omdat ik nog niet altijd energie heb om te knutselen.
Bij deze had ik er niet aan gedacht om een foto van het proces te maken, maar eigenlijk is het een lange strook dubbelzijdig dp, wat je om en om plakt in een bepaalde hoek. Ik vind het effect erg leuk!

alle materialen Stampin'Up! met dank aan Kristie

Vandaag kun je zowel je wekelijkse kerstkaart als je inzending voor de uitdaging plaatsen op 52WTC. Daar zijn 2 verschillende posts en linkmogelijkheden voor, let goed op wat je waar plaatst!
Er komt altijd een DT lid van 52WTC bij je langs!


Fijne (donder)dag!

23 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk idee en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt.
Gefeliciteerd met je kleinzoon!

Angélique zei

Mooie kaart met een heel leuk idee om zo de strook dp op te plakken.
Gefeliciteerd met je kleinzoon.

Anita van Deur zei

Wat een leuk idee om de strookjes zo te verwerken, heel mooi je kaart.

Caroline zei

Dit is leuk! De meeste kaartjes zie ik met rechte strookjes, dit geeft weer zo'n ander effect!
Gefelciteerd met je kleinzoon!
Groetjes Caroline

Epie zei

Superleuke blauwe reminder Jantine ,leuk de strookjes
op deze manier verwerkt , fijne donderdag
Groetjes Epie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de strookjes, leuke kleurtjes heb je gebruikt
gefeliciteerd met je kleinzoon
groetjes ellen

!neke zei

Super leuk je strookjes kaart !!!
Groeten Ineke

Trijntje zei

Leuke kaart met deze mooie strookjes. Gefeliciteerd met je kleinzoon. Groeten Trijntje

Diny zei

Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Jantine....gaat snel he?
Je hebt een prachtig vlechtwerk op je kaartje gemaakt....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Marijke zei

Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt hoor Jantine! Ook dit weer een mooie techniek en grappig dat dit dan weer dubbelzijdig papier is! Ik zat al te denken hoe je dit dan weer gemaakt had! Mooie kaartjes allemaal als voorbeeld hebben we gemaakt vind ik! Top en groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een mooie kaart laat je hier zien! Ik zag ze vanmorgen al op de 52-weeks-blog en vroeg me toen al af of de strook gevouwen was of op elkaar gekleefd. Je hebt het mooi gemaakt en het resultaat is super leuk!
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn blog.
En geniet nog van de jarige kleinzoon...

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Amai, je kleinzoon al 8! Het gaat vooruit. Ook bij mij. Moriander werd maandag 15 en hij mocht van jou een mooie kaart ontvangen, super bedankt namens ons twee.
En dan je kaart: leuk met de strookjes op deze manier. Verder hou ik van de tekst en de prachtige bloemen. Groetjes x

Rina zei

Leuk gedaan om dat DP schuin en omgekeerd te plakken. Mooi kaartje is het geworden.
Gefeliciteerd met je kleinzoon.
groetjes Rina

marian zei

Wat een leuke kaart en een super leuk idee om die lange strook zo te verwerken op de kaart, ook nog gefeliciteerd met je kleinzoon vandaag.
Groetjes van Marian.

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en leuk idee om zo stroken te gebruiken.
Gefeliciteerd met jullie kleinzoon.


Lieve groet, Petra

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart met de leuk,schuine strookjes, erg leuk!
Gefeliciteerd met de jarige kleinzoon,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat geeft een heel leuk effect zo'n zigzag patroon met dubbelzijdig dessin-papier. Een mooie kerstkaart Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Supermooie kerstkaart heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan

Gina zei

Mooie kerstkaart met de strookjes. Groetjes, Gina

Eri zei

Leuk zoals je het patroon van de strookjes op de kaart verwerkt hebt. Gefeliciteerd met je kleinzoon.
Groetjes, Eri

Angelique zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon z'n achtste verjaardag. Mooie kaart, wat een leuk effect geeft deze lange strook.
lieve groetjes Angelique

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon!

Wat een origineel idee om de strook zo te verwerken met een mooie kaart als resultaat!

groetjes van Ank

Colien zei

Alsnog proficiat met je kleinzoon.
Heel leuk om de strookjes zo te verwerken, mooi effect op je kerstkaartje!
grtz Colien