donderdag 23 februari 2023

Kerstkaart week 8/52 WTC

 Week 8 alweer, de laatste donderdag van februari, dus tijd voor een nieuwe uitdaging bij 52WTC. Marijke heeft gekozen voor strookjes of tape op je kaart. Altijd leuk om restjes mee op te maken.
ik maakte mijn kaart van deze week bij Kristie. Elke maand doen wij een (kerst)kaartenworkshop, gezellig en handig. Deze kaart werd een patchwork kaart, het lijkt heel ingewikkeld, maar dat valt reuze mee!
Ik heb er zowaar aan gedacht om een foto te maken zodat je kunt zien dat het echt strookjes zijn (waren?)
Je plakt eerst strookjes op cardstock, vervolgens snij je daar weer strookjes van maar dan verticaal en die plak je verspringend op:
De foto's van het proces zijn 's avonds bij lamplicht gemaakt, de foto van de kaart 's morgens bij daglicht.

alle materialen Stampin'Up! Met dank aan Kristie!

Vandaag kun je je wekelijkse kerstkaart bij 52WTC plaatsen, er komt dan altijd een DT lid bij je kijken. Vanaf morgenochtend 7 uur kun je je inzending voor de uitdaging plaatsen op 52WTC.


Fijne (donder)dag!

28 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Jantine,

Deze is wel heel erg leuk geworden met die verspringende strookjes op de achtergrond.

Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Super leuk om de strookjes te laten verspringen en mooi gecombineerd met de strik!
Groetjes, Caroline

Angélique zei

Ik vind het een superleuke kaart met een gaaf effect van de strookjes. Ik zag de kaart eerst op het 52 Weeks-blog en moest eerst even kijken hoe je dat nou gedaan had, heel verrassend.

Annemarie en Merit zei

Hele leuke vrolijke kerstkaart, wat geeft dit een ontzettend leuk effect...
liefs Annemarie en merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk hoe je de strookjes hebt verwerkt het geeft een leuk effect
groetjes ellen

Eri zei

Een prachtige kaart Jantine, en wat een leuke techniek.
Groetjes, Eri

martina's kaartjes zei

deze is erg leuk geworden ! je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt lijkt me, maar het resultaat mag er zeker wel zijn,
geslaagd kaartje
grtjs,martina

Sarah zei

O leuk! Ik ben helemaal in mijn patchwork fase maar dan met stofjes. Leuk idee dit met papier!

Anita van Deur zei

Super leuk om zo de strookjes op te plakken mooi kaart!

Marjan zei

Erg leuk idee om die strookjes zo te laten verspringen, knap gedaan. Een gaaf en vrolijk kaartje!

Epie zei

Supermooie kerstkaart Jantine ik vind je strik SUPER
Was gisteren dicht in je buurt , Tilburg Textielmuseum .
Dat was een schitterende dag en heel gezellig veel gezien
Fijne dag en groetjes Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke techniek en je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt Jantine. Het lijkt heel ingewikkeld maar dat valt dus mee ;)
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Het leek mij ook heel ingewikkeld toen ik je prachtige kerstkaart zag! Wat fijn dat je foto's hebt gemaakt, leuk om ook eens te doen,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei


Wat een leuke kaart de achtergrond ziet er ingewikkeld uit maar het valt mee zo te zien. Je kaart is erg leuk geworden . Groeten Trijntje

Hetty P. zei

Wat een leuke techniek heb je gebruikt bij je kaart.
Zo leuk verspringend.
Groetjes van Hetty

Nancy Soetaert zei

leuk! we speelden met hetzelfde idee, mijn strookjes waren echter niet symmetrisch en na het knippen husselde ik alles door mekaar, links werd rechts en omgekeerd. Zo verschuivend vind ik het ook heel tof!
Mooie kaart Jantine!
groetjes
Nancy

Marijke zei

Wat een prachtig kaartje Jantine! Een mooie techniek en zo mooi alles bij elkaar! Petje af hoor! Een mooi voorbeeld voor de uitdaging! Groetjes Marijke

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Jantine! Knap hoor!
Groetjes Suzan

Rina zei

Heel mooi kaartje met die strookjes.
Toevallig komt er a.s. zaterdag van mij ook een kaartje met deze techniek op mijn blog te staan.
Groetjes Rina

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuk idee om een kerstkaart op deze manier te maken.

Lieve groet, Petra

Angelique zei

Geweldig, wat een leuke manier om zo met de reepjes papier te spelen, mooi resultaat. Schattig je KKT-kaartje met het kuikentje.
lieve groetjes Angelique

Freubelmina zei

Wat een prachtige kerstkaart Jantine xx

Daphne zei

Wat een mooi effect.
En echte kleuren van de Kerst gebruikt, héél en leuk.

GerJanne zei

Gaaf effect heeft! Heel mooi en leuk! Ik ga het zeker onthouden maar niet voor deze challenge gebruiken. EN inderdaad lach ik meestal om mezelf, maar gisteren lachte ik mezelf echt uit, hoor. Ook al klinkt dat negatiever. Ik vond het zo dom van me...ik ben sowieso lekker bezig, want bij het KKT dacht ik: dit is ook de laatste kans om nog mee te doen aan de Liftchallenge. Bleek dat die nog en week duurt, hahahha....

Marja Sch zei

Wat leuk dat je laat zien hoe je deze kaart gemaakt hebt. Het effect is heel mooi en kleurrijk. Groetjes Marja

marian zei

Wat super leuk zo'n patchwork kaart. Hij is prachtig geworden.
Groetje van Marian.

!neke zei

Heel gaaf in deze kleuren !!!!
Groeten Ineke

Gina zei

Wat een superleuke kaart met al die strookjes ! Héle leuke techniek ! Groetjes, Gina