woensdag 1 februari 2023

Special Guest Designer Mirtillamente

 Op deze eerste woensdag van februari laat ik jullie een speciaal kaartje zien, dat ik maakte als gastdesigner voor Mirtillamente. Ik won een paar maanden terug digi's van haar en mocht GDT zijn, alleen door alle drukte verschoof dat naar deze maand!
Ik gebruikte een leuke digi met katten van haar. In eerste instantie wilde ik een schudkaartje maken, maar omdat het minder mooi op het mica was gekomen dan ik hoopte heb ik er uiteindelijk een trifold van gemaakt:
Zo krijg je een beetje een idee van het kaartje.
Ik gebruikte de digi dus 2 keer, op mica en op dessinpapier, een heel gepas en gemeet om het netjes op dezelfde plek te krijgen. 
Vandaag begint bij Mirtillamente een nieuwe challenge, waarbij je kunt kiezen tussen kaarsen, ijsberen, marmotten, luiaards, walvissen of katten op je kaart. 
De uitdaging loopt tot 27 februari via haar challengeblog.

lichtgeel en wit papier, mica, dessinpapier uit voorraad, denk van Kruidvat, digi van Mirtillamente, stempels SU Pretty Kitty

Fijne (woens)dag!






3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super gaaf deze kaart!!

Je@net zei

Wauw...dat ziet er super gaaf uit!

GerJanne zei

Ontzettend leuk gedaan Jantine! Die katjes zijn enig en je model vind ik ook heel mooi!