donderdag 9 februari 2023

Kerstkaart week 6/52 WTC

 Vandaag de uitslag van de uitdaging op 52WTC!
Ik maakte tijdens een kletseldate dit kaartje, naar aanleiding van een kaartje dat mijn vriendin had gemaakt:
Met dezelfde set van Stampin'Up! maakte ik ook nog een "gewoon"kaartje:
Echt zo leuk, ik hou van wereldbollen en landkaarten enzo.

wit, blauw, groen papier, rosé-goud papier, stempel en mallenset Beautiful World van Stampin'Up!, dessinpapier ook van SU

Doen jullie ook weer mee met 52WTC? Er komt altijd een DT-lid bij je langs!

*52WTC

Fijne (donder)dag!

17 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat leuk Jantine! Dat is iets wat ik niet van je wist! Peter heeft dat ook, altijd naar kaarten kijken, atlassen heeft hij..heel leuk.
Je kaart is ook heel mooi met die tekst erbij.
Je niet-kerstkaart is ook gaaf!

Anita van Deur zei

2 super leuke kaarten mooi gemaakt!

Freubelmina zei

Je maakte 2 hele mooie kaarten Jantine xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke details
groetjes ellen

Eri zei

Wow, wat een prachtige kaarten, heel leuk bedacht met al die wereldbollen! Heel actueel!
Groetjes, Eri

Antjes kaartcreaties zei

Ik zou er zelf niet snel aan denken om wereldbollen en landkaarten te gebruiken voor mijn kerstkaarten, maar het zijn twee mooie wereldse kerstkaarten geworden met toepasselijke teksten Jantine.
Heel leuk en apart.
Groetjes Antje

Angélique zei

Heel mooie kaarten, de tekst is een echte kerstgedachte.
De tweede kaart vind ik ook heel mooi, zeker met de mooie tekst erbij.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie kaarten Jantine en die mooie teksten passen er perfect bij.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

heel mooi die wereldbollen op de kerstkaart, als dat toch eens waarheid mocht worden, peace on earth.
de tweede kart vind ik ook mooi geworden.
gr Alma

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met de wereldbollen en de leuke tekst, ook je andere kaart is heel erg leuk!
Groetjes,
Ansx

Rina zei

Het zijn beide hele mooie kaarten geworden met de wereldbollen erop, heel leuk gedaan. De teksten erbij maken het helemaal compleet.
Groetjes Rina

Angelique zei

Twee hele mooie kaartjes met toepasselijke teksten.
lieve groetjes Angelique

Caroline Cards zei

Twee mooie kaarten met en wat een leuke wereldbol! De teksten passen er goed bij.
Groetjes, Caroline

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een sfeervolle kaartjes maakte je.
Liefs,
Nancy

!neke zei

Prachtige kaarten !!!
Groeten Ineke

Laurespage zei

Twee hele mooie kaarten Jantine, prachtige kleuren en mooie bijpassende teksten.
Fijn weekend, Laurette

Gina zei

Wat een leuke en verrassende kaart met de wereldbollen. De tekst past er perfect bij ! Knap bedacht ! Groetjes, Gina