woensdag 22 februari 2023

Kleurenkaartteam 2e schakel 2023: bordeauxrood en pastel geel

 Het is alweer de laatste woensdag van de maand, in februari is dat vaak al snel. Het is op deze aswoensdag dus weer tijd voor het kleurenkaartteam van Martina! GerJanne mocht de nieuwe kleur bepalen en zij koos pastel geel bij mijn bordeauxrood. Dat vond ik eerlijk gezegd wel een uitdaging. Maar op een gegeven moment, ik zat op de fiets, bedacht ik dat het dan iets met kuikens of kippen zou gaan worden. Daar had ik nog best keus in bij mijn hobbyspullen, maar het lukte me helaas maar om 1 kaartje te maken dit keer. Maar eentje is genoeg om mee te kunnen doen 😁
Het viel nog niet mee om het pastel geel goed op de foto te krijgen, het is toch wat geler in het echt.
Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches
En aan de binnenkant natuurlijk nog een strookje dp:
Het viel me op dat ik eigenlijk nauwelijks licht geel dp heb, het bordeauxrood komt uit kerstcollecties 😂
lichtgeel en bordeauxrood papier, dp van Stampin"Up, Action en Flower Fairies, stempels SU "Honeycomb Happiness",  gekleurd met twinmarkers van Action en Minabella potloden, tekst Nellie Snellen, embossingfolder roosjes (was een van mijn allereerste)

Benieuwd naar meer creaties in deze bijzondere kleurencombinatie? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand!

* Kleurenkaartteam 2e schakel 2023: bordeauxrood en pastel geel



#useyourstuff!





Fijne (woens)dag en tot morgen voor de nieuwe uitdaging bij 52WTC!

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je hebt de sketch leuk aangekleed met de KKT kleuren, kuikentje 🐥 is enig.

Caroline zei

Lief kuikentje en mooi gedaan groet Caroline

Angélique zei

Het is een leuke gezellige kaart geworden.

Nancy Soetaert zei

tof kaartje Jantine!
Ik vond het ook moeilijke kleuren, zowel om een kaart mee te maken als om een goeie foto te maken...
Groetjes
Nancy

Je@net zei

Erg leuke kaart, Jantine!

karin zei

Heel leuk kaartje met het kuikentje erop. Goed idee, want dat is precies de kleur en nog een voorjaarskaartje ook,
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Wat LEUK om dezelfde sketch te zien die ik ook heb gebruikt. Wat het gele papier betreft.....ook ik liep tegen hetzelfde probleem op en toch vind ik het een PRACHTIG en LIEF kaartje Jantine.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Grietje Jansen zei

Wat een schattig kuikentje met ballon. Mooie kaart.

Grietje

Marijke zei

Je had de dezelfde gedachte als ik, alleen ik heb dan de kip gebruikt! Je kaartje is leuk geworden met dat kuikentje! Ik heb ook niet veel zachtgeel, maar ook niet echt bordeauxrood. Ik gebruik met kerstkaartjes meestal feller rood. Groetjes Marijke

Femminde zei

Wat super leuk Jantine!! En al een mooi paaskaartje. Ik ben benieuwd wat je er bij gaat kiezen. Dat lichtgeel past wel super bij de pasen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt in de KKT kleuren Jantine!
Ik vond het ook moeilijk om het geel juist op de foto te krijgen!
Groetjes Diny

Marfien zei

De foto's maken was de grootste uitdaging :-) je hebt in elk geval een schattig kaartje gemaakt

Claudia's kaartjes zei

super voor de KKT
Grtjs
Claudia
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

chantal zei

Wat een leuke kaart ook het model is tof.
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele leuke kaart! Leuk gedaan met het kuikentje erop. Mooi gedaan in de KKT kleuren 🌺☕️

PIKO hobbyblog zei

Wat grappig jij hebt er ook een paaskaart mee gemaakt net als ik. Hij is erg leuk geworden.
Liefs Pia

Colien zei

Ja, herkenbaar: vond het ook een lastige kleurencombinatie. Maar dat is dan juist de uitdaging. Je kaartje is heel geslaagd, leuk met het feest-kuiken!
grtz Colien

Henriët zei

Wat leuk gedaan met dat kuikentje op je kaart. Goed bedacht met de nieuwe kleur van het KKT.
Mijn kaartje is niet gelinkt bij Martina maar ik heb er wel eentje geplaatst met de gevraagde kleuren vandaag.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets !!!!!
Groeten Ineke

Nelleke zei

Leuke kaart met ene leuke sketch. Prachtige kleuren, ik geniet juist wel van kleuren die niet zo voor de hand liggend zijn. Groet, Nelleke

Nancy zei

Hey Jantine,
Oh, fijn! Jij hebt een kuiken op jouw kaart, komt een beetje in de buurt van mijn eendjes... Ze is erg leuk geworden!
Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk en lief kaatje werd het zo, mooi gemaakt
blij met je deelname deze maand !
grtjs, martina

Sarah zei

O leuk dat je het kuikentje koos! Toffe kaart.
Bedankt voor je reactie op mijn thee pagina. Herkende je de theepot onderaan op de linkse pagina? Die recycleerde ik van een oude kaart die je op stuurde naar 1 van de kinderen (een hele tijd geleden). Ik vond hem zo leuk en wou hem een waardig plekje gunnen.😉

Margreet zei

Wat een schattig kuikentje heb je gebruikt op dat (geëmboste?) achtergrondje. Slim om kerstpapiertjes te gebruiken voor de bordeauxrode kleur.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

Vergat ik toen nog:
Leuk dat je met dit kaartje meedoet bij Cheerful Sketches.