donderdag 6 april 2023

Kerstkaart week 14/52 WTC

 Vandaag, Witte Donderdag, op 52WTC de reminder voor de uitdaging "Ho ho ho". Ik ben aan het borduren geslagen en borduurde een foute trui. De eerste viel me wat tegen (had een voorbeeld van Pinterest maar miste toen ie klaar was iets aan de bovenkant) dus toen maakte ik nog een tweede.
Om ze vervolgens op een kaart te verwerken vond ik eigenlijk ook nog wel een uitdaging...
De eerste vond ik bovenaan zo leeg, dus daar deed ik wat pailletjes en vervolgens maakte ik de tweede met een extra patroontje er in:
cremekleurig papier, dp uit oud blok van Action (useyourstuff!), foute trui MD CR1527, DMC garen, tekstmal van AlieExpress, pailletjes en kraaltjes uit voorraad (useyourstuff!)

Tot vanavond 23.55 uur kun je je kaart voor de "Ho ho ho" uitdaging plaatsen op 52WTC. Je kunt vandaag op 52WTC natuurlijk ook je wekelijkse kerstkaart showen. Er komt altijd een DT lid bij je langs!

* 52WTC
#useyourstuff!







Fijne (donder)dag!

31 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 hele leuke kaartjes Janine mooi geborduurd, fijne dag.

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Jantine....en wat gaaf dat je hohoho in de truien hebt geborduurd!
Inderdaad een meerwaarde bij de tweede kaart de extra geborduurde rand!
ok leuk gedaan met de tekst.
Groetjes Diny

Freubelmina zei

Wat heb je dit leuk gedaan met de hohoho tekst! Je bent lekker aan het borduren xx

GerJanne zei

Wat leuk Jantine! En twee nog wel. Best een werkje , maar het kan ook rustgevend zijn, borduren.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de geborduurde truien
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Super leuk gemaakt met de geborduurde hohoho in de trui!
Groetjes, Caroline

Epie zei

Een superleuke hohoho trui heb je gebreid Jantine TOP
Groetjes fijne paasdagen van Epie

!neke zei

Wow, super gaaf dit !!!!!
Groeten Ineke

Eri zei

Wat een gave kaarten met de geborduurde HoHoHo truien! Leuk bedacht!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Heel coole, uh, warme kaarten, je hebt het goed opgelost met het lege gedeelte.
Het is je goed afgegaan om er kaarten mee te maken.

Annemarie en Merit zei

twee super leuke kaartjes met die tekst geborduurd op de foute kersttruien....
Lieve groetjes Annemarie en Merit

Janis Lewis zei

Oh my gosh, what a wonderful card! I love the cross stitch. I got your message about my Christmas card missing the ho ho ho part. So sorry. I messed that all up, didn't I? I went to delete my entry, but saw it was already done. Again, so sorry for the hassle. I'll try to pay more attention next time. Thanks for letting me know. Have a fabulous day! Smiles!
Janis

Kaartenkraam zei

Grappig die geborduurde truien! Je hebt er leuke kaarten mee gemaakt.

groetjes van Ank

marian zei

Super leuk deze foute truien en je hebt er prachtige kaarten van gemaakt.
Groetjes van Marian.

Rina zei

Leuk bedacht om op de foute trui de woorden HO HO HO te borduren, heel origineel.
Groetjes Rina

Laurespage zei

Jantine, super gedaan. Allebei hele mooie kaartjes en fijn werk.
Groetjes en een fijne Pasen.
Laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk om deze gave trui weer te zien Jantine. Je hebt mooi geborduurd en inderdaad leuk opgelost bij allebei. Nu zijn ze gewoon áf en ik vind dat je ze heel mooi op je kerstkaarten verwerkt hebt. Top!
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt met deze mooie trui.Goed bedacht met ho ho ho. Ik heb inderdaad geen hohoho op mijn kaart staan. Heb geprobeerd de kaart te verwijderen bij de uitdaging maar dat is me niet gelukt . Heb er een opmerking bij geschreven…. Ik heb het niet gied begrepen. Dacht dat er een kerstman op moest… Bedankt voor de tip.Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Het zijn 2 prachtige kerst truien en je hebt er hele mooie kaarten meegemaakt,
leuk dat ingewerkte patroontje,
Groetjes,
Ansx

Yvonne zei

Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt.
Ik vind ze allebei geslaagd hoor.
Het is toch nog een heel werkje zo de truitjes borduren.
Maar het resultaat mag er echt zijn.
Groetjes, Yvonne.

Trudy zei

Wat een leuke en gezellige warme kersttruien heb je gemaakt!
Groetjes en alvast hele fijne Paasdagen, Trudy

Wies zei

Je hebt 2 leuke foute truien geborduurd en er ook mooie kaarten mee gemaakt.
N.a.v. je reactie op mijn kerstkaart. Ik heb de kerstballen ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

Marijke zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Jantine! Leuk die zelf gemaakte truien! en groot gelijk dat je bij de eerste wat pareltjes erbij deed! Super leuk! groetjes Marijke

joke zei

Geweldig deze foute trui met de geborduurde tekst hohoho erin.
Groetjes Joke

alma.heijenk@gmail.com zei

super gedaan. leuke foute kersttruien.
gr Alma

Sarah zei

Ik zie je daar zo zitten in de zetel bij het borduren van de truien. Leuk! Inderdaad de tweede met de extra rand is extra tof. Je verwerkte ze beide mooi tot een kaartje. X

Nancy zei

Hey Jantine,
Dankjewel voor jouw compliment over mijn kaart!
Maar wat heb jij er ook hele vrolijke gemaakt!
Hoe goed heb je die HoHoHo op jouw kaarten verwerkt!!
Fijn Paasweekend,
Liefs,
Nancy

Daphne zei

Wat leuk, het is net zoek de verschillen.. kado gemaakt, met de geborduurde trui erop, niks voor mij, hihi.

Marjolein zei

Wat een leuke foute truien Jantine! Mooie kaarten. Groeten Marjolein

martina's kaartjes zei

een leuk, geslaagd kaartje heb je hier gemaakt
leuke kaart heb je gemaakt
grtjs,martina

Femminde zei

Wat super leuk gemaakt!! Mooi in deze kleurtjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde