donderdag 13 april 2023

Kerstkaart week 15/52 WTC

 Vandaag heb ik nog een keer een HO HO HO kerstkaartje voor 52WTC. Ik had namelijk iets in mijn hoofd, maar het werd niet wat ik bedacht had, dus als reminderkaartje vond ik het niet zo geslaagd, maar ik vind hem ook niet stom genoeg om niet bij de voorraad te voegen 😄 dus laat ik hem hier toch ook gewoon nog maar zien. Ik gebruikte de ticketstans en mijn HO HO HO letters. De bling maakte het nog iets beter, maar het werd het gewoon net niet.
Ik kon ook de stans die ik wilde gebruiken voor de kerstwens bovenaan niet vinden...heel raar, geen idee waar die uithangt. Ik heb alle stansen bij elkaar, dus daar zou ie toch bij moeten zitten. Maar goed.

crèmekleurig en rood papier, dp Simple Stories "Merry&bright", stans SL-ES-CD35, stans MD LR0773, stans HO AliExpress, rood en crème organza lint uit voorraad, rhinestones uit voorraad

Doe je ook weer gezellig mee met 52WTC? Vandaag vind je de uitslag van de uitdaging HO HO HO op de blog van 52WTC. En als je een kaart plaatst komt er altijd een DT lid bij je kijken!


Fijne (donder)dag!

20 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Jantine,
Ik vind het toch best een leuke kaart die je hier laat zien. Helemaal geslaagd zou ik zo zeggen...
En een stans niet terug vinden... Heel herkenbaar! Ben hier al enkele weken naar mijn tractor-stans aan het zoeken. Ik heb hem nodig voor een communiekaartje en vind 'm nergens... Al mijn mappen en dozen doorzocht en hij is spoorloos. Om gek van te worden!
Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Nou hij is toch zeker wel prima om iemand mee te verblijden aankomende kerst xx

Anita van Deur zei

Geslaagde kaart niets mis mee Jantine, snap wel wat je bedoeld als je iets anders in gedachten had, fijne dag.

Diny zei

Deze kaart mag zeker gezien worden Jantine....hij is prima hoor!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp de letters en de ticketmal
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat fijn dat je hem toch laat zien want het is een hele leuke kaart!!!
en iets kwijt zijn HELP om raar van te worden.
liefs Annemarie en Merit.

!neke zei

Ik vind hem super leuk !!!!
Groeten Ineke

Trijntje zei

Leuk zo met ho ho ho. Groeten Trijntje

Marijke zei

Ik vind het een mooi kaartje! die rode letters doen het wel op dat groen! Super hoor! Groetjes Marijke

alma.heijenk@gmail.com zei

nou, een prima kaart hoor, ik vind m wel geslaagd!
gr Alma

marja kenter zei

Ik vind hem ook wel erg geslaagd hoor en wat die mal betreft, niet meer zoeken opeens zal je hem zo maar teug vinden.
Fijne avond en groetjes.

Suzan zei

Superleuke hoho kaart Jantine!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is toch een leuke kerstkaart Jantine? Ik vind hem er gezellig uit zien maar ik weet niet wat jij in je hoofd had natuurlijk.
Lieve groetjes Miranda

Rina zei

Dit kaartje is toch ook goed gelukt, mag je best trots op zijn.
En een stans kwijt is heel herkenbaar. Ik ben op het moment alles aan het afzoeken voor een klein tekst stans. Die heb ik vorige week nog gebruikt en nu niet meer te vinden. RARA.
Groetjes Rina

Ans Gilbert zei

Nog iemand die gisteren een kleine stans kwijt was, heb echt een paar uur gezocht en toen lag deze onder in een bak met lint, dus bij de stansmachine eraf gevallen en in die bak belandt..
Ik vind je kerstkaart wel leuk met die tekst er op, je moest eens weten wat ik ooit als kerstkaart heb ontvangen..
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Nee hoor, deze is helemaal niet stom. Ik vind hem leuk. En ja, zo'n stans kwijt raken. Het is mij wel eens gebeurd dat hij aan mijn stempelhulp zat aan de onderkant, door de magneten. Ook een keer aan mijn telefoonhoesje...Dus ik zou zeggen: goed zoeken!

marian zei

Hallo Jantine,
Jij bent net als ik ook niet tevreden over je kaartje, maar ik vind hem juist hartstikke mooi hoor, dus we zijn misschien toch wel een beetje te streng voor onszelf zoals ze allemaal zeggen.
Groetjes van Marian.

Femminde zei

Leuk opgelost zo voor de ho ho ho challenge!! Toffe kleurtjes bij elkaar.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Laurespage zei

Jantine, heel mooi en het groen past zo mooi bij je rood.
Hele mooie hohoho-kaart. Nog een fijne zondag.
Laurette

De Hobbykamer van Petra zei

Ik vind 'm heel goed geslaagd en het is een prachtige Ho ho ho kaart geworden.

Lieve groet, Petra