donderdag 27 april 2023

Kerstkaart week 17/52 WTC

 Koningsdag in Nederland, kerstkaartendag in blogland! De laatste donderdag van april dus tijd voor een nieuwe uitdaging bij 52WTC. Deze maand mag ik kiezen en ik koos voor "monochroom" of "ton sur ton" of zoveel mogelijk in 1 kleurenfamilie. En zoals ieder jaar vond ik mijn eigen uitdaging eigenlijk weer erg lastig 😂 maar het is toch gelukt!
Aan de binnenkant ook nog wat leuke sneeuwpopjes:
Ik koos ervoor om alleen blauwtinten te gebruiken, maar er mag ook wel een beetje wit of zwart op je kaart te zien zijn. En als je plaatje nou net een klein stukje een ander kleurtje heeft dan zie ik dat ook nog door de vingers, hoor 😄

lichtblauw papier, dp in blauwtinten (afkomst onbekend), blauw glanspapier (wibra), MD CR1561, stempel sneeuwpoppen, gestempeld in kobaltblauwe Archival inkt, ingekleurd met Minabella potloden (blauw en wit), sneeuwvlokken ponsje

Op 52WTC zie je vandaag de inspiratiekaarten van ons DT en onze gastdesigners. Je kunt daar je wekelijkse kerstkaart plaatsen, er komt altijd een DT-lid bij je langs!
Vanaf morgenochtend 7 uur kun je je inzending voor de april-uitdaging plaatsen op 52WTC.


Fijne (Konings)dag!

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart Jantine heel leuk met de gestempelde sneeuwmannen, hihi ik herken het Jantine iets bedenken en dan...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de blauwe kleuren wat een gave stempel heb je gebruikt
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden ! lekker druk vol sneeuwmannen, geslaagd kaartje
grtjs,martina

Margreet zei

Dat is nou zo leuk, dat je zelf moeite hebt met je eigen opdracht. Maar je bent er voor 100% in geslaagd hoor! Ik vind hem enig.
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Super leuke kaart en grappig dat je moeite had met je eigen uitdaging!
Groetjes, Caroline

Angélique zei

Wat een leukerd, goed gedaan!
Ik vind het ook een heel moeilijke opdracht.

Eri zei

Een leuke kaart met al die sneeuwpoppen! Je hebt niet de gemakkelijkste opdracht verzonnen. Fijne Koningsdag!
Groetjes, Eri

marian zei

Een mooie kaart, ja een moeilijke opdracht, daar ben ik het ook mee eens. Maar ik ga mijn best doen.
Groetjes van Marian.

Nancy zei

Hey Jantine,
Leuk deze kaart die je maakte als voorbeeld.
Het lijkt mij een fijne uitdaging, ik moet er toch nog even over nadenken hoor!
Grappig hoe je 'Fijne gewone dag' onder jouw reactie zet bij mij, ik wed dat er bij de anderen 'Fijne Koningsdag' zal staan, haha!!
Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart in blauwe kleurtjes, ik vind dat ook lastig, maar je hebt er toch iets moois van weten te maken,
Groetjes,
Ansx

Suzan zei

Prachtig kaartje Jantine!
Groetjes Suzan

!neke zei

Heel Jantine !!!!
Blauw blijft toch erg mooi !
Groeten Ineke

Marijke zei

Het is erg druk met je familie op je kaartje!haha1 Ze willen er allemaal nog op! Ik vind het een leuke uitdaging. Je kaartje is leuk geworden en de binnenkant ook nog gedaan! Groetjes Marijke

Trudy zei

Leuke kaart met de hele familie sneeuwpop en grappig dat je toch nog wat moeite had met je eigen uitdaging! Maar het is gelukt!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Super leuke kaart in deze mooie blauwe tinten! Ik vind de stempel ook gaaf!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een leuke challenge bedacht Jantine, niet de gemakkelijkste maar wel leuk hihi. Je hebt een mooie inspiratie-kaart gemaakt met al die leuke sneeuwpoppen.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi bedacht monochroom. je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt.
gr Alma

Nancy Soetaert zei

ha ha, je vond je eigen opdracht ook niet makkelijk ;-)
maar wel een heel toffe kaart met al die sneeuwpoppen!
groetjes
Nancy

Rina zei

Je hebt een mooi voorbeeld kaartje gemaakt voor de challenge. Leuk bedacht met al die gestempelde sneeuwmannen. Ik ga er deze week eens over nadenken wat ik kan maken met je opdracht.
Groetjes Rina

Petra-loves-paper zei

Heel leuk thema heb je bedacht en je voorbeeldkaart ziet er super mooi uit, groetjes petra

Freubelmina zei

Een prachtige inspiratiekaart maakte je voor je eigen uitdaging Jantine xx