donderdag 4 mei 2023

Kerstkaart week 18/52 WTC

 Vandaag, 4 mei, tijd voor herdenking, maar ook tijd voor de reminder van de uitdaging bij 52WTC: kaartje in 1 kleurenfamilie, monochroom of ton-sur-ton.
Ik had heel leuk een kerstboom geborduurd op mijn groene basiskaart, waarna ik er met versamark sneeuwvlokjes omheen stempelde, die ik met iridiscent embossingpoeder bewerkte. En dat werd dus niet zo mooi als ik in gedachten had.... 
Toen heb ik de kerstboom maar uitgeknipt en op een dessinpapiertje geplakt:
groen en wit papier, dessinpapier Action, sticker Prettige Feestdagen groen gekleurd met alcoholmarker, MD CR1481, geborduurd met 2 tinten groen DMC, groene pailletten - rond en ster- en doorzichtige kraaltjes

Ik laat mijn kaartje ook meedoen bij Girlz Creative Christmas Challenge. Meestal lukt het niet om aan het thema te voldoen, maar dit keer mag alles!

Tot vanavond 23.55 uur kun je je inzending voor onze uitdaging plaatsen op 52WTC. Op die site kun je natuurlijk ook je wekelijkse kaart showen. Let goed op waar je je kaart voor de uitdaging zet als je mee wilt dingen voor de top 3!

Fijne (donder)dag!

19 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuke kaart met de geborduurde boom. Leuk de doorzichtige kraaltjes erop als kerstversiering in de boom!

Angélique zei

Wat jammer dat je oorspronkelijke idee niet naar je zin was, maar je hebt het mooi opgelost, ik vind het een mooie kaart geworden.

Anita van Deur zei

Dat heb je leuk gedaan met de geborduurde kerstboom!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de groene kleurtjes en de geborduurde boom
groetjes ellen

Caroline zei

Heel mooi!
Groetjes Caroline

Diny zei

wat heb je dat goed opgelost Jantine....het is een mooie kaart geworden!
Groetjes Diny

Daphne zei

Wat een prachtige geborduurde kaart is dit.
Leuk dat je het vol gehangen hebt met "kerstballen"

Colien zei

Heel mooi deze geborduurde, versierde boom! Jammer dat het embossen niet zo uitviel zoals je had bedacht, maar deze achtergrond is mooi en heel passend bij de challenge!
grtz Colien

Marijke zei

Ik zat al te kijken van dat heb je mooi gestempeld, mar toen las ik dat het een en ander niet goed gelukt was! Jammer, maar dit is ook mooi! Een leuke uitdaging en mooie kaartjes worden er mee gemaakt! Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart Jantine, was leuk om deze challenge te doen.
Liefs Annemarie en Merit

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke kerstkaart met de geborduurde kerstboom en de leuke kraaltjes in de boom,
Groetjes,
Ansx

Nancy zei

Hey Jantine,

We hadden een beetje hetzelfde idee deze week... Ik maakte mijn kaart vanmorgen nog... Deze is ook super leuk met dat borduurwerk!
Liefs,
Nancy

Eri zei

Een leuke kaart met de geborduurde boom, en de kraaltjes als versiering.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk met die mooi geborduurde kerstboom Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Rina zei

Je kaartje is mooi geworden met de geborduurde kerstboom. Je hebt ons een leuke opdracht gegeven.
Groetjes Rina

Kaartenkraam zei

Mooi bedacht om het met een geborduurde boom te doen, mooie kaart!

groetjes van Ank

Freubelmina zei

Ik zag veel blauwe monochrome kaarten voorbij komen…deze groene van jou vind ik erg leuk en met zo’n mooie geborduurde kerstboom heb je niet veel meer nodig xx

!neke zei

Heel leuk die boom !!!!
Leuk die kraaltjes erop !
Groeten Ineke

Trijntje zei

Hele mooie kaart. Best nog een dingetje om met de boom een leuke kaart te maken....maar het is je toch nog goed gelukt. Groeten Trijntje