donderdag 11 mei 2023

Kerstkaart week 19/52 WTC

 Deze week laten Nancy en ik onze inspiratiekaartjes zien op 52WTC. Ik werd zelf dan weer geïnspireerd op het (niet meer actieve) blog van Craft Sensations en maakte dit kaartje:
Ik gebruikte hiervoor een luxe papierblok van Action, met papier, uitdrukplaatjes en tekstjes.
In de pocket stopte ik een vellum tekstje uit het blok, een afbeelding en een label.

kraft papier, dessinpapier en plaatjes Action, bakerstwine en label ook Action, eyelet uit voorraad

Op 52WTC vind je vandaag de uitslag van de uitdaging. Je kunt er uiteraard je wekelijkse kerstkaart tonen, er komt altijd een DT lid bij je langs!


Fijne (donder)dag!

25 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een leuke, lekkere kerstkaart is dit! Tof gemaakt met al die details...
Liefs,
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke bak details
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Leuk model kaart met vele leuke details Jantine.

Epie zei

Prachtig gemaakte kaart Jantine , fijne dag
Groetjes Epie

Angélique zei

Een leuke kaart die je zo openklapt en een kijkje in de kerstkeuken geeft, gezellig.

GerJanne zei

Wat een enige kaart heb je gemaakt! Door de ruitjes ziet het er meteen gezellig uit. En het model is zo leuk! Ook voor een verjaardagskaartje om iemand wat afdrukjes te sturen of iets dergelijks...
ik heb je gemaild...

Anoniem zei

Wat een gezellig kaartje Jantine! Een mooi modelletje ook. En al die leuke stansjes erbij, mooi gemaakt! Groetjes Marijke

Eri zei

Een leuk modelletje waar je veel op kwijt kunt. Jij hebt er iets gezelligs van gemaakt met de plaatjes.
Groetjes, Eri

marian zei

Erg leuk deze gezellige kerstkaart.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Wat een leuk ontwerp is dit !!!
En de decoratie is ook top !
Groeten Ineke

Diny zei

Wow....wat een leuke kaart heb je gemaakt in dit gave model Jantine!
Groetjes Diny

De Hobbykamer van Petra zei

Leuk "mapje" voor de kerst.

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Leuke kerstkaart met het mapje. Leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

leuk gedaan, past goed voor iemand die van bakken houd.
en ik weet het, het is geen aangenomen werk zoals je bij mij schrijft.
zoveel kerstkaarten heb ik ook niet nodig hoewel ik er ook wel een aantal verkoop tzt. dus een voorraadje is altijd wel fijn.
gr Alma

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Jantine!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellige kerstkaart met al dat lekkers en het leuke ruitjespapier Jantine. Mooi model ook.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Een hele fijne kaart (mapje), heb je gemaakt deze week.
Groetjes, laurette

Rina zei

Mooi model om een kaartje te maken en die van jou is zeker geslaagd, mooi hoor.
groetjes Rina

Petra-loves-paper zei

Heel leuk in deze vorm 🤩

Ans Gilbert zei

Zó jammer dat ze er mee gestopt zijn, ik haalde daar ook vaak inspiratie vandaan. Jouw kerstkaart ziet er prachtig uit, ik ga eens kijken of ik deze ook kan vinden,
Groetjes,
Ansx

Freubelmina zei

Je maakte een superleuke kerstkaart in dit mooie model Jantine…ja zo jammer dat ze gestopt zijn…het blijft er ook verder helemaal stil xx

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaart Jantine. En wat een leuke details zijn er te zien op je kaart!
Gave kleuren.
Groetjes Antje

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Echt zo'n model waar je lekker veel moois op kwijt kunt.
Fijne dag,
Hetty

Nancy Soetaert zei

Ik ben wat laat met mijn kerstblogrondje, maar beter laat dan nooit...
Mooie kerstkaart Bep, tof modelletje, goed om veel papier op te verwerken ;-)
Groetjes
Nancy

Nancy Soetaert zei

sorry Jantine, denk dat ik je net Bep noemde... Ben in vakantiestemming, dat merk je wel ;-) - beetje verstrooid dus...