donderdag 24 augustus 2023

Kerstkaart week 34/52 WTC

Vandaag laten Ineke en ik onze inspiratiekaartjes zien op 52WTC!  Ik maakte nog een nostalgisch kaartje, n.a.v. de uitdaging van juli, met een plaatje van Hümmeltjes. Mijn oma en mijn tante hadden die beeldjes en ik was er weg van! Ik wist dat ik nog een plaatje van winterse Hümmeltjes had liggen en maakte daarmee deze kaart:
De binnenkant natuurlijk ook wat aandacht:
wit en lichtblauw papier, dessinpapier MD PK9171 Brocante Christmas, MD PK9164 Winter Days, Papermania "At Christmas Time", sneeuwvlokken SL-ES-CD65, plaatje Hümmel uit voorraad, uitgesneden met een mal van AliEspress, rhinestones en brad uit voorraad, spinragstofje uit voorraad, stempel binnenzijde Carlijn Design

Doen jullie ook weer mee met  52WTC? JEr komt altijd een DT lid bij je langs.


Fijne (donder)dag!

21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ooo wat een gaaf plaatje, dit zag ik nooit eerder (de hummeltjes zelf natuurlijk wel van vroeger).
Je maakte er een mooie kaart van Jantine én natuurlijk een bijpassende binnenkant,top!

Angélique zei

Een heel mooie kaart, leuk met dat nostalgische plaatje. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Eri zei

Een leuke nostalgische kaart heb je gemaakt, wat leuk dat deze hummeltjes de herinneringen oproepen.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje leuk die hummeltjes dat is al oud
groetjes ellen

Caroline zei

Schattig zeg. ja, ik herken die beeldjes wel hoor.
Een hele leuke kaart!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt met dit schattige plaatje. Leuke afwerking. Ik heb me met de kaart van vandaag door jou laten inspireren…. Groeten Trijntje

Marijke zei

Ja dat zijn mooie beeldjes die Hummeltjes! Leuk om er een kaartje mee te maken! Een mooi kaartje geworden hoor! groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aah wat leuk deze kaart met hummeltjes Jantine. Toen ik nog als wijkverpleegkundige werkte was er een mevrouw die er haar hele huis mee vol had staan. Hele verhalen erbij, heel gezellig. Je neemt me meteen mee terug naar vroeger hihi.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Ja die Hummeltjes dat is echt nostalgie. Ze zijn nu heel veel waard want worden verzameld.
Gaaf kaartje heb je ermee gemaakt, leuk dat extra kader en de binnenkant ook leuk!

groetjes van Ank

!neke zei

Super mooi Jantine , leuk plaatje ook !
Groeten Ineke

karin zei

Die zie je niet veel meer die hummels. Mooi kaartje met dit nostalgisch plaatje erop.
Groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt met dit leuke plaatje!

Liefs, Merit en Annemarie

marian zei

Een super schattige kerstkaart heb je gemaakt met die leuke Hummeltjes. Ik vind de beeldjes ook nog steeds erg leuk.
Groetjes van Marian.

Karien zei

Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt
Groetjes Karien

Ans Gilbert zei

Wat een mooie, nostalgische kerstkaart met het leuke Hummelplaatje, de strik past er perfect bij. Ik ken die beeldjes ook nog van vroeger..
Groetjes,
Ansx

Laurespage zei

Wat een lief hummeltjes-kaart en ook de binnenzijde is feestelijk afgewerkt.
Groetjes, Laurette

Suzan zei

Schitterend kerstkaartje Jantine!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Ach ja de moeder van een vriendin spaarde de Hummels. Duur!!! Sjonge, ik wist niet waart ik hoorde destijds.
Je kaartje is enig!

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! En die herrineringen aan die Hummeltjes maken het extra mooi.
Misschien kan je hem aan iemand sturen die er dezelfde gedachten bij heeft als jij.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een schattig kaartje Jantine!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Schattig, die Hummdltjes, mooie kerstkaart.
Groetjes
Nancy