woensdag 30 augustus 2023

Kleurenkaartteam 8e schakel 2023: mintgroen en zachtroze

De laatste woensdag van augustus, dus tijd voor het kleurenkaartteam van Martina voor deze maand! Bij het mintgroen van Femminde koos Sarah zachtroze. Ik dook in mijn la met papier en vond heel mooie geschikte papiertjes. Ik wist dat ik ook een knipvel met plaatjes in deze tinten had en eentje was perfect! Daarna keek ik naar de sketch van 2Sistersontheblog en maakte daarmee mijn kaart (gespiegeld):
De binnenkant nog zonder tekst, want een bloemetje kan voor van alles:
Ik ben niet zo tevreden met mijn foto's, want het mintgroen lijkt wel lichtblauw...ik kreeg de belichting ook niet goed. En ik zag pas op de foto dat ik een beetje scheef geplakt heb😔, nou ja, handgemaakt zullen we maar zeggen.

mintgroen en lichtroze papier, dp uit diverse blokjes van o.a. Action, plaatje Joy! "cup of tea", stempel MD CS0834, gestempeld met SU mint macaron

Benieuwd naar meer kaarten in deze zachte kleurencombinatie? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand!











Fijne (woens)dag en tot morgen voor de nieuwe uitdaging van 52WTC!

23 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart Jantine!
Perfect plaatje voor het Kkt, 0en mooi uitgewerkte schets.
Groetjes
Nancy

Je@net zei

Mooie uitwerking van de tekst in deze pasteltinten!

Diny zei

Een hele mooie kaart Janine....wat leuk dat je daar deze sketch voor hebt gebruikt!
Groetjes Diny

Wilma zei

Zelfs jij verdient een bloemetje met dit PRACHTIGE kaartje in de kleuren van het Kleurenkaartenteam Jantine. Ik vind het kaartje SUPER MOOI.
Liefs, Wilma 🌺🌷🌻

Colien zei

Wow, dat plaatje is echt perfect! Prachtig kaartje in de KKT-kleurtjes, fleurig!
grtz Colien

!neke zei

Prachtige uitwerking van de schets !!!!
Groeten Ineke

chantal zei

Wat een leuke bloemenkaart heb je gemaakt.
Liefs Chantal

Marijke zei

Mooi kaartje en dat plaatje past er perfect bij! Ik hou wel van die mooie zachte tinten in die plaatjes! Je hebt er ook nog een sketch bij gedaan. Leuk gemaakt hoor! Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Helemaal top je kaart en dat plaatje is super Jantine!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooi papier en plaatje!
Groetjes, Caroline

Epie zei

Superleuke kaart in pastel tinten Jantine
Groetjes Epie

GerJanne zei

Wat knap zeg! En heel mooie kaart zo met de sketch! Ik blijf vaak wat steken als ik met twee kleuren wel, maar jij hebt je extra uitgedaagd!

Laurespage zei

Supermooi Jantine, een hele fijne en stijlvolle kaart.
Groetjes, Laurette

Nicolette zei

Heel erg mooi gemaakt.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd kaartje
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

Nelleke zei

Mooie kaart, het past inderdaad heel goed bij elkaar. Een idee ommetje onthouden, want we krijgen nog een keer zachtroze . Groetjes Nelleke

Marfien zei

Mooi kaartje, leuk plaatje, kortom perfect voor het KKT. Een bloemetje is altijd goed

Sarah zei

Heel leuk met het vaasje in de perfecte kleuren. Toffe schets. X

Daphne zei

Ik zag de sketch en dacht, die ken ik, maar waat issie ook alweer van.
Mooi hoor, je kaart, héél mooi.
Ik ben dol op die zachte kleurtjes.
Zijn vaas met bloemen maakt het altijd extra feestelijk (en wat een mooi plekje, die bloemen zijn om al zo romantisch, passen perfect bij de kleuren)

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes!! En ja dat knipvel past er echt perfect bij.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart in de kleuren van het KKT Jantine, het zijn deze keer prachtige zachte tinten. Ideaal voor een beetje een romantisch kaartje. Groetjes Ingrid

Caroline zei

Alles past zo mooi bij elkaar!
Dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nancy zei

Hey Jantine,
Nu pas tijd om een blogrondje te doen...
Wat een fijne kaart is het geworden... de kleurtjes hebben daar uiteraard hun aandeel in!
Liefs,
Nancy