donderdag 31 augustus 2023

Kerstkaart week 35/52 WTC

 Op deze allerlaatste dag van augustus (de zomer alweer bijna voorbij😞) is het tijd voor de nieuwe uitdaging van 52WTC. Deze maand wil Ingrid graag een tagkaart zien. Geen tag op je kaart, maar een kaart in de vorm van een tag, met daarop een hert/eland/rendier.
Ik maakte deze kaart met mijn restjes papier van iDEE&post en gebruikte vandaag het grootste stuk dp dat ik nog had:
En de binnenkant:
Hebben jullie dat ook, dat je zit te kijken en kijken en dan toch is je tekst scheef? Gelukkig is het "handgeschreven" dus het kan wel vind ik.

wit papier, dp en sticker uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, sticker van? al in 2014 bij het pakketje gestopt omdat het leuk kleurde, hartje lag nog op mijn werktafel, lintje en touwtje ook , tekst binnenzijde Carlijn Design

Deze week kun je je wekelijkse kerstkaart weer plaatsen op 52WTC. Vanaf morgenochtend 7 uur kun je daar je kaart voor de uitdaging kwijt. Als je een kaart plaatst komt er altijd een DT-lid bij je kijken!








Fijne (donder)dag!

17 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuk en vrolijk kerstlabel heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Een leuke label kaart met lief rendiertje!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met het leuke dp en het leuke hertje
groetjes ellen

marian zei

Wat een grappig labelkaartje heb je gemaakt.
Fijn weer wat restjes opgemaakt.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Je hebt een leuk label gemaakt met dit vrolijke rendiertje Jantine. Volgens mij valt het nog wel mee met die scheve tekst.
Groetjes, Eri

Rina zei

Heel mooi label met dat rendiertje.
Het valt wel mee met het scheef staan van de tekst en handgemaakt hoeft niet perfect te zijn.
Groetjes Rina

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke tag met het grappige rendier, ik vind dat je tekst niet echt scheef staat,
Groetjes,
Ansx

Marijke zei

Een leuk labelkaartje Jantine! Ik heb dat ook wel hoor dat er iets niet goed recht zit, maar meestal vind ik dit zonde om weg te gooien, dus gebruik ik de kaart gewoon! Het blijft tenslotte handwerk toch? Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuk rendier op je mooie tag Jantine. Ik ga altijd scheef want ik kan niet recht kijken dus ik zie dat bij jou ook niet hihi.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een heel vrolijke labelkaart, leuk! Ja hoor, mijn tekst (of papiertje) zit ook wel eens scheef, helaas.

Suzan zei

Mooie tag heb je gemaakt Jantine
Groetjes Suzan

Freubelmina zei

Een superleuke inspiratiekaart maakte je Jantine!

Nancy zei

Hey Jantine,
Dankjewel voor de verduidelijking van de opdracht. Ik had helemaal niet gelezen dat de kaart ook een 'tag' moest zijn... Komt goed dus...
Jouw tagkaart is alvast helemaal geslaagd!
En ik ben blij dat ik je wat voetbaljargon hebt laten begrijpen, haha!! Tja, soms vloeien die verhaaltjes gewoon uit mijn vingers... Fijn dat jullie ze willen lezen...
Liefs,
Nancy

Colien zei

Heel leuk label, grappig om de IDEe&post materialen weer es te zien.
Grtz Colien

!neke zei

Super leuk geworden !!!
Groeten Ineke

Bernadet zei

Wat een schattige label heb je gemaakt Jantine. Dat rendiertje is te lief!

Epie zei

Hoihoi Jantine, fleurige kersttag van je Top
Groetjes Epie