donderdag 7 september 2023

Kerstkaart week 36/52 WTC

 De eerste donderdag van september, inmiddels zijn overal de scholen weer begonnen en komt iedereen weer langzaam in het gewone ritme...het ritme van 52WTC gaat het hele jaar gewoon door. Daarom vandaag de reminder van de uitdaging van deze maand bij 52WTC: een labelkaart met een rendier/hert/eland erop. Ik maakt dit keer ook labels op mijn labelkaart, in een pocket. Dat mag natuurlijk wel, als de basiskaart maar ook een label is!  En met die pocket mag dit kaartje ook meedoen met Knutsels&kadootjes.
Echt grote stukken dp heb ik niet meer in mijn op te maken pakketje, dus voor het grootste stuk nam ik een ander restje, maar leuke toepasselijke labels zaten er nog wel in:
wit en turquoise papier, dp restje van Kars en uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, labels met draad en sterretje uit hetzelfde pakketje, StudioLight Essentials stencil SL252

Tot vanavond 23.55 uur kun je op 52WTC je kaart voor de uitdaging plaatsen. Op diezelfde blog kun je ook je wekelijkse kerstkaart delen. Let goed op welke kaart je waar plaatst, als je mee wilt dingen voor een plaatsje in de top 3! Er komt altijd een DT lid bij je kijken. Ikzelf dit keer waarschijnlijk niet vandaag, maar wel binnenkort.

Geen idee wie er nog tot hier leest: mijn revalidatietraject voor Post Covid is verlengd met een aantal weken. Op mijn werk wat minder blij, ikzelf wel blij, want ik kan nog wel wat hulp gebruiken...








Fijne (donder)dag!

17 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Heel leuk met de kleine labels in een pocket.
Groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd, mooi
grtjs, Martina DT 52 WTC

Angélique zei

Het is een heel leuke, vrolijke labelkaart.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met de pocket erop en daar de kleine labels in leuk dp heb je gebruikt
groetjes ellen

Epie zei

Leuke label in the pocket Jantine, fijne dag
Groetjes Epie

Marijke zei

Een mooie tag met allemaal extra tagjes! Leuk gedaan! Groetjes Marijke

Diny zei

heel mooi gedaan Jantine en leuk gecombineerd met de Challenge van K&K.
Groetjes Diny

Rina zei

Je hebt een mooie tag gemaakt in deze vrolijke kleuren.
Groetjes Rina

Anita van Deur zei

Deze tag vind ik ook super leuk!

Eri zei

Een leuk label met de labeltjes in de pocket. Sterkte met je post covid project. Fijn dat je hulp krijgt. Ik wist niet dat je dit had.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Leuk gezellig kerst label heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Fijn dat je nog wat kan revalideren... vervelend dat je zo'n lange nasleep hebt van covid. Veel beterschap nog.

Nancy zei

Hey Jantine,
Door het drukke weekend, nu pas tijd om te reageren...
Wat maakte jij ook een leuke labelkaart. Tof die extra labels er bij op.
En ik ben niet helemaal mee in het verhaal maar wens je toch het allerbeste bij jouw Covid-genezing.
Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Heel mooi deze labels. Fijn afgewerkt.
Geniet van het zonnige weekend.
Laurette

Colien zei

Hele leuke pocket-kaart, mooie papiertjes en grappig hert!
Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
Fijn dat je revalidatieproject is verlengd, wens je een goed herstel!
grtz Colien

Monique zei

Prachtig kerstkaartje met de pocket en labels!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat leuk om zo een kerstkaart te maken Jantine. De labels vind ik zo mooi je kan er ook van alles opschrijven en op maken. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.