woensdag 27 september 2023

Kleurenkaartteam 9e schakel 2023: zachtroze en appelblauwzeegroen

 We zijn alweer bij de 9e schakel van de kleurenketting die we dit jaar weer met Martina rijgen: bij het zachtroze van Sarah koos Caroline "appelblauwzeegroen", nou dat was een kleur waarvan ik nog nooit had gehoord 😂, maar gelukkig is er ook altijd een inspiratiefoto en het blijkt turquoise-achtig te zijn. Een beetje in dezelfde sfeer als het mintgroen van vorige maand blijven we dus. En laat ik nou gewoon weer een heel goed passend plaatje in mijn map vinden!
Dit keer gebruikte ik de sketch van Cheerful Sketches van deze maand, kan nog net!
En de binnenkant nog wat reststrookjes:
wit en appelblauwzeegroen papier, dessinpapier uit diverse (al heel oude) blokjes van Action, afbeelding Syta van Gelderen, tekst "Van Harte" MD LR0750, "gefeliciteerd" van ?, rhinestones uit voorraad

Benieuwd naar meer kaarten in deze kleurencombinatie? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand.

* Martina's kleurenkaartteam 9e schakel: zachtroze en appelblauwzeegroen
* Cheerful Sketches challenge 124 september sketch










Fijne (woens)dag en tot morgen voor de nieuwe uitdaging van 52WTC!

17 opmerkingen:

GerJanne zei

Sjonge, wat een perfect plaatje had je liggen! Dan is de helft al gewonnen.
Mooie sketch erbij enklaar.
Of denk ik nu te simpel? Hoe het ook zij: het is een heel mooi kaartje geworden. Echt feestelijk!

Anita van Deur zei

Hey wat is dit een leuk kaartje geworden.

Femminde zei

Wat tof dat je precies een plaatje had in deze kleurencombi!!
Heel mooi gemaakt en ja van dat appelblauwzeegroen had ik ook nog nooit gehoord. Het is een vreemde combi van woorden samen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een mooie kaart Jantine....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Jantine,
Leuke kaart maakte je voor het KKT! Het plaatje past er perfect bij.
Dankjewel voor het complimentje op mijn kaart.
Liefs,
Nancy

Angélique zei

Een heel leuke kaart, het dp en de sketch passen perfect bij het plaatje.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!

Margreet zei

Het scheelt al de helft als je zo'n mooi plaatje hebt liggen. Het is een prachtig kaartje geworden.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Rina zei

Heel mooi kaartje met dat plaatje en kleurensamenstelling.
Groetjes Rina

Wilma zei

Wat een LEUK felicitatiekaartje is dit Jantine in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Nelleke zei

Leuke kaart is het geworden, en mooi om de sketch te gebruiken van Cheerful. Groetjes Nelleke

Marfien zei

Wat gaaf dat je het juiste plaatje tussen je voorraad vond, feestelijk kaartje Jantine

Nancy Soetaert zei

mooie kaart voor het KKT! Ik vond het een hele moeilijke combi, 2 mooie kleuren, maar samen...
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Een perfect plaatje en een mooi kaartje. X

Laurespage zei

Supermooi Jantine, en een sketch waar je alle kanten mee uit kan.
Alles past heel mooi bij elkaar.
Groetjes Laurette

Daphne zei

Mooie kaart!
Ik had hetzelfde met de kleur, hihi.
Maar ik denk dat er aardig in de goede richting zien allemaal.
Leuk dat je onze sketch hebt gebruikt van Cheerful Sketches, ik herkende het meteen, dank je wel voor het meedoen.

Colien zei

Gave kaart in de KKT-kleurtjes, topplaatje voor deze combi!
Grtz Colien

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets !!!!
Groeten Ineke