donderdag 28 september 2023

Kerstkaart week 39/52 WTC

Het einde van september nadert alweer met rasse schreden, tijd voor de nieuwe uitdaging bij 52WTC! Deze maand heeft Martina gekozen voor een wiebelkaart. Altijd leuk!
Ik gebruikte de vrolijke pinguïns van Stampin'Up. De restjes in mijn op te maken pakketje zijn niet meer groot genoeg om voor deze uitdaging te gebruiken, dus een keer iets anders 😁
wit papier, dp SU oud vel, stempels en pons "Pinguïn Pret SU, stempelinkt SU, tekststempel Carlijn Design

Doen jullie mee met deze leuke uitdaging? Vanaf morgenochtend 7 uur kun je je kaartje voor de uitdaging plaatsen op 52WTC. Vandaag kun je daar natuurlijk je wekelijkse kaart kwijt.

Bij Girlz Creative Christmas Challenge vragen ze "geen vierkant", dus daar mag deze kaart ook meedoen!


Fijne (donder)dag!



24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is super schattig Jantine, en de guitige penguins zijn zeer geschikt voor een wiebelkaart!

Nancy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Angélique zei

Een heel leuke kaart, de pinguins lenen zich perfect voor een wiebelkaart. Mooi gemaakt.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi wiebelkaartje met de schattige pinguintjes
groetjes ellen

Caroline zei

O wat gaaf gedaan met de pinguins!
Groetjes Caroline

Epie zei

Hey Jantine, leuke wiebelkaart maakt jij .....
Groetjes Epie

Kaartenkraam zei

Leuke wiebelkaart, ik houd er van! De pinguïns wiebelen er op los, dat is duidelijk!

groetjes van Ank

Ilonka zei


Wat een mooie kaart. Dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge Blog.
Groetjes Ilonka DT

marian zei

Een super schattige wiebelkaart heb je gemaakt met die leuke pinguïns.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Leuke wiebelkaart, en wat een schattige pinguïns heb je hierbij gebruikt.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een super leuke wiebelkaart heb je gemaakt, echt grappig met die pinguins!
Groetjes Trudy

karin zei

Pinguïns doen het altijd goed op een kerstkaartje. Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Wat een leuk idee Jantine met die glijdende pinguïn! Super leuk gedaan hoor! Een gezellig kaartje vind ik het! Groetjes Marijke

Nancy zei

Hey Jantine,
Hoe leuk is deze!
De speelse pinguïns hebben zin om te wiebelen en passen dan ook perfect op deze kaart!
Dank voor jouw reactie van vandaag.
Ach ja... Soms ben ik zo snel aan het typen (ik zit de hele dag voor mijn werk aan de pc en dan gaat het snel) dat mijn tekst in blogger ineens helemaal geselecteerd wordt en als je dan nog 1 letter typt, is hij helemaal weg. Al meer voorgehad en weet nog steeds niet hoe het komt... En dan moet je weer opnieuw hé... Geen probleem, soms is mijn tweede verhaaltje nog beter dan het eerste... haha!
En meestal probeer ik wel op tijd te gaan slapen hoor, alleen is het gisteren dus niet gelukt...
Hoe ik mijn droogbloemkaarten verstuur? Niet! Dat zijn echt kaarten om persoonlijk af te geven... Alhoewel, als ze niet te dik zijn (en met van die zachte pluimen) dan passen ze wel in een omslag. En dan maar hopen dat de postbode er voorzichtig mee omgaat... Maar ik verkies om die persoonlijk te brengen...
Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Wat een leuke bende op je kaart ! Een heel mooi kaartje om te maken en ook om te krijgen.
Groetjes, Laurette

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leukerd, die pinguïns maken er een dolle boel van.
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke wiebelkaart met die guitige pinguïns Jantine. Ik dacht dat de bovenste misschien zou glijden bij het wiebelen maar daar zeg je niets over dus dat zal wel niet. Hij is heel mooi geworden.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

Wat een mooie wiebelkaart Jantine! Zo leuk met die guitige pinguïns!
groetjes
Nancy

Ans Gilbert zei

Wat een mooie wiebelkaart met de vrolijke pinguins, heel mooi gemaakt,
Groetjes,
Ansx

Rina zei

Heel mooi wiebelkaartje met die leuke pinguïns.
Vooral die bovenste is heel grappig.
Groetjes Rina

Freubelmina zei

Wat een leukerd met deze schattige pinguïns Jantine!

Wies zei

Leuke schommelkaart met grappige pinguïns.

Colien zei

Wat een leuke wiebelkaart met die grappige pinguïns!
grtz Colien

!neke zei

Heel leuk met die schommelende pinguïns !
Groeten Ineke