donderdag 19 oktober 2023

Kerstkaart week 42/52 WTC

 Alweer donderdag, tijd voor een kerstkaartje voor 52WTC. Ik ga gestaag door met mijn restjes van iDEE&post, deze week een wat simpeler kaartje voor mijn gevoel:
De binnenkant:
Achteraf twijfel ik of ik niet toch de stukjes dp had moeten matten, maar dat was een beetje lastig omdat een stukje al gegolfde kantjes had en ik dat nooit perfect synchroon zou krijgen... Nou ja, het is zoals het is (vroeger zeiden mijn moeder en ik altijd "die sturen we naar iemand die het niet zo goed ziet", dus...even denken wie dat wordt)

wit en groen papier, dessinpapier en ephemera uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, stempel binnenzijde Carlijn Design

Doe je weer mee met 52WTC? Er komt altijd gezellig een DT lid  langs!

Vandaag is de geboortedag van mijn opa van vaderskant. Als hij nog geleefd had zou hij vandaag 126 geworden zijn... het was heel handig want zijn verjaardag viel haast altijd in de herfstvakantie en wij woonden nogal ver bij die opa vandaan, dus konden we er toch bijna altijd op zijn verjaardag zijn. (voor de heel nieuwsgierigen, wij woonden in Heemstede en opa in St. Anthonis. We hadden geen auto dus gingen altijd met het ov).

* 52WTC







Fijne (donder)dag!

26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Whahaaa moet toch lachen om wat je moeder zei. Je kaartje vind ik mooi leuke kleurtjes uitgekozen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp haha wat een geinige opmerking van je moeder
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Leuke kaart in deze vrolijke kleuren. Hahaha, grappig wat je moeder zei!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Haha, mijn moeder en ik zeggen dan vaak "die sturen we naar tante Pietje".
Komt op hetzelfde neer..... want wij kennen geen tante Pietje, maar we bedoelen daarmee iemand die we wel een kaart willen sturen maar die niet perse een mooie, uitgebreide, zelfgemaakte, opvallende kaart hoeft te hebben, haha.
Het is wel een hele vrolijke, leuke kaart, deze van jou.
Wel even uitkijken naar wie je het op gaat sturen, beter iemand die niet op je blog kijkt😇

Caroline zei

Heel vrolijk kaartje Jantine!
Groetjes Caroline

alma.heijenk@gmail.com zei

hahaha leuk zo'n tante pietje.
leuke lay-out zo.
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, leuk gezegde Jantine. Een leuke kerstkaart en dat frisse groen maakt het vrolijk qua uitstraling vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Een fleurige kerstkaart met de restjes Jantine. Ik denk dat iedereen wel gebruik maakt van zo'n gezegde.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Het is in ieder geval een super vrolijke kaart geworden!
Ik heb wel even St. Anthonis op moeten zoeken want daar had ik nog nooit van gehoord!
Groetjes Trudy

Trudy zei

Heemstede is bij die leuke speeltuin volgens mij!
Daar ben ik erg vaak geweest met mijn kinderen!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Een leuk kaartje hoor Jantine! En "less" is more zeggen ze toch ook? Je bent veel te streng voor jezelf! Groetjes Marijke

!neke zei

Heel leuk zo !
groeten Ineke

Epie zei

Leuke kaart gemaakt met fleurige restjes Jantine
Groetjes Epie

Annemarie en Merit zei

Jaa wij hebben ook kaarten voor slechtzienden (ken alleen gelukkig niemand) maar deze vrolijkt met dat frisse groen kan naar iedereen gestuurd worden hoor...
Liefs Annemarie en Merit

Marjan zei

Grappig gezegde van je moeder, humor! Leuk zoals je de restjes hebt verwerkt en zonder mat is het ook prima!
Toevallig was mijn opa ook jarig op deze dag en zou dan 120 geworden zijn.

Diny zei

Haha....dat is mooi gezegd Jantine...het is een mooi kaartje hoor!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Mooi kaartje met deze stukje papier. Je mag de golfjes zien hoor! Groeten Trijntje

Rina zei

Heel mooi en vrolijk kaartje in deze kleuren.
Groetjes Rina

Karien zei

Leuke vrolijke kerstkaart heb je gemaakt
Groetjes Karien

Yvonne zei

Leuke vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Jantine.

Groetjes, Yvonne.

Ans Gilbert zei

St.Anthonis dat ken ik wel, als je in Brabant hebt gewoond, dat was inderdaad een hele reis dan. Verhuizen is echt niet leuk en vandaag kregen we te horen dat de overdracht 6 dagen eerder is, dus tempo tempo met inpakken.
Je maakte een hele mooie kaart in deze kleurencombi,
Groetjes,
Ansx

Nancy zei

Hey Jantine,
Leuke restjeskaart alweer!
Ik onthoud: Kaarten die niet perfect zijn, stuur je naar iemand die niet goed ziet... geweldige quote!
En jouw opa 126... Tja, dat zou wel héél oud zijn , dan kwam hij vandaag in de krant...
Liefs,
Nancy

Angélique zei

Haha, wat zal die slechtziende veel kaarten krijgen, als ik de reacties hierboven lees. In mijn omgeving zijn opvallend veel mensen aan staar geopereerd 🙃
Het is een vrolijke kaart met leuke papiertjes.

Laurespage zei

Jantine,
het is een super vrolijke kaart geworden in niet traditionele kleuren, maar dat mag wel hoor. Ik vind ze zeker geslaagd.
Groetjes, Laurette

Freubelmina zei

Hihi geweldige uitspraak, die houd ik erin Jantine!
Toch mag je tevreden zijn want de papiertje matchen mooi bij elkaar en het is een mooie kaart xx

Sarah - Crea S zei

Haha, ik herken het wel, die uitspraak. Met restjes kaarten maken is niet altijd makkelijk, maar je hebt het toch prima gedaan, want de restjes passen leuk bij elkaar!