woensdag 25 oktober 2023

Kleurenkaartteam 10e schakel 2023: appelblauwzeegroen en roest

 Alweer de laatste woensdag van de maand oktober, het jaar gaat zo snel...Tijd voor de 10e schakel aan onze kleurenketting, die we met Martina rijgen. Deze maand koos Chantal "roest" bij het appelblauwzeegroen van Caroline. Een mooie maar ook wel uitdagende combinatie. Ik gebruikte distress inkt in de kleuren Rusty hinge en Peacock feathers voor mijn kleuren en maakte daarmee een achtergrond. Voor de koffiebeker gebruikte ik mineralenpapier, dat ongeveer dezelfde kleur heeft als de roestkleurige inkt.
Aan de binnenkant nog wat strookjes papier en een leuk stempeltje van een koffiekop.
Ik stempelde mijn eigen achtergrond, dus dit kaartje mag ook mee bij Knutsels&kadootjes deze maand!

aquarelpapier en mineralenpapier, Distress intkt "Rusty hinge" en "Peacock feathers", witte inkt, Concord&9th turnabout stamp "coffee" en SU stempel "Coffee café" , klein koffiekopje Action

Ben je ook zo benieuwd naar meer creaties in roest en appelblauwzeegroen? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers deze maand.

* Kleurenkaartteam 10e schakel 2023: appelblauwzeegroen en roest
* Knutsels&kadootjes: stempel je eigen achtergrond

Fijne (woens)dag en tot morgen voor een nieuwe uitdaging bij 52WTC

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Deze kaart vind ik ook al zo tof, heel leuk dit koffie thema.

Caroline Cards zei

Heel leuk met een mooie achtergrond!
Groetjes, Caroline

Anoniem zei

Een mooi kaartje heb je gemaakt. Mooi die achtergrond en die koffiebeker heeft ook een mooie kleur. Een geslaagd kaartje. Groetjes Marijke

Diny zei

Wat een gaaf kaartje in de KKT kleuren Jantine....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Marfien zei

Tof kaartje, je hebt een heel mooi achtergrondje gemaakt

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kleurencombinatie heb je gemaakt op je kaart Jantine. Een leuke achtergrond heb je gestempeld..Ziet er heerlijk uit. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Nelleke zei

Prachtig hoe jij de kleuren gebruikt hebt. Ik vind het ook een hele mooie combinatie bij elkaar. Groetjes Nelleke

!neke zei

Heel mooi met deze achtergrond !!!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Deze kleur roestbruin distress lees ik bij met bloggers.
Wat een mooie achtergrond en wat een vrolijke kaart voor een koffie liefhebber heb je gemaakt.

chantal zei

Leuke kaart en de koffiebeker heeft precies de juiste kleur.
Ik heb de kleur gekozen maar mijn naam staat erniet bij
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een koffiebeker/koffiethema is altijd leuk en past zeker bij deze kleurtjes! Heel leuk gedaan in de KKT-kleuren! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Laurespage zei

Een hele mooie kaart in de gevraagde kleuren. En ook leuk dat je binnenin een accentje gelegd heb. Groetjes, Laurette

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een mooie koffiekaart is dit geworden, krijg er zin in.
Groetjes Yvon Doensen

Colien zei

Heel leuk geworden met die gave achtergrond, mooi kaartje voor het KKT van deze maand! En dankjewel voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, je achtergrond is superleuk gedaan in de KKT-kleuren.
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Leuke koffiekaart. Tof de stempels op de achtergrond. X

Martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden zo ! geslaagd kaartje
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

GerJanne zei

Ja leuk, ook hier de inkt! En ik vind het wel meevallen, dat die kleur lichter is. Misschien doordat je bij mij geen wit meer ziet? Ik vind hem geslaagd!

Nancy zei

Hey Jantine,
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kaart.
Zelf maakte je ook een heel erg geslaagde kaart. Idd een mooie achtergrond heb je gemaakt met deze kleuren.
Liefs,
Nancy

Hermien zei

Een prachtig kaartje, je hebt mooie kleuren gebruikt.

Groetjes Hermien