donderdag 26 oktober 2023

Kerstkaart week 43/52 WTC

 Deze week herdenken we ons veel te vroeg overleden teamlid Rosina op 52WTC door een kaart van haar als inspiratie te gebruiken. Het is weer een van haar prachtige creaties en ik vond het best een puzzel om ook zoiets te maken. Gelukkig heeft Ingrid inmiddels een sketch gemaakt als leidraad.
Ik draaide de sketch en spiegelde hem vervolgens omdat het beter paste met mijn plaatje. Ik wilde namelijk ook een afbeelding van een dier in de sneeuw gebruiken en vond dit schattige meesje online. Ook gebruikte ik papier uit dezelfde lijn als Rosina, wat ik toevallig nog had liggen en liet ik de hertjes terugkomen in mijn embellishments. Zo liet ik diverse elementen van Rosina's mooie kaart terugkomen.
Aan de binnenkant nog een strookje en een tekst in bijpassend blauw:
wit papier, glitterpapier, dessinpapier uit heel oud Actionblok, plaatje van internet, Love from Lizzie peeloffs, ponsje sneeuwvlok, lintje uit voorraad, tekststempels Carlijn Design, hertjes Impression Obsession, embossingfolder

Rosina's kaart en de sketch:


Doen jullie gezellig mee? Je kunt vanaf morgen 7 uur je inzending voor de uitdaging plaatsen op 52WTC. En vandaag is daar natuurlijk alle ruimte voor je wekelijkse kerstkaart, we komen steeds dichterbij de kerst!

#useyourstuff







Fijne (donder)dag!

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kerstkaart in het blauw heel moi plaatje erbij uitgezocht.

Annemarie en Merit zei

Het viel ons gelijk op, hetzelfde papier, prachtige kaart heb je ermee gemaakt n.a.v de sketch, ja het was even toveren met de papiertjes, maar Ingrid heeft het wat gemakkelijker gemaakt..
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met de leuke sketch, leuk dp en leuk plaatje heb je gebruikt
groetjes ellen

Irene zei

Mooie uitwerking Jantine!
XxIrene

Epie zei

Prachtige uitwerking naar de sketch Jantine, voor Rosina
Groetjes Epie

Eri zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt met een sketch van Rosina. Leuk dat bij jou alle elementen van haar kaart hier terug komen.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een mooi eerbetoon aan Rosina.....je hebt er een leuke kaart van gemaakt Jantine!
Groetjes Diny

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets !!!!
groeten Ineke

marian zei

Mooi om Rosina op deze manier nog te herdenken. En ook deze kaart die je gemaakt hebt is prachtig.
Groetjes van Marian.

Trudy zei

Wat mooi dat je al die elementen van het kaartje van Rosina terug laat komen in jouw kaartje! Ik vind je kaartje heel erg leuk geworden!
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kaart ter herinnering aan Rosina,
gr Alma

De Hobbykamer van Petra zei

Mooi om haar te gedenken.

Lieve groet, Petra

Marijke zei

Je hebt echt je best gedaan om zoveel mogelijk op de kaart te lijken van Rosina! Leuk gedaan hoor en nog hetzelfde papier ook! Top! Goed geslaagd is je kaartje! Groetjes Marijke

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kerstkaart met de mooie papiertjes.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een hele mooie lift van Rosina haar kerstkaart gemaakt Jantine en wat leuk dat je hetzelfde dessin-papier gebruikt hebt. Ja volgende week heb ik de versie van Ingrid gebruikt, die is toch iets gemakkelijker.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch Jantine!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

hier heb je heel goed over nagedacht!
Prachtige liftkaart Jantine!
Groetjes
Nancy

Rina zei

Wat lief om Rosina op deze manier in gedachten te houden.
Jij hebt de sketch heel mooi verwerkt op je kaartje.
Groetjes Rina

Trijntje zei

Ook jij hebt een mooi lift. Leuk zo omgedraaid. Mooi dp en plaatje. Groeten Trijntje

Karien zei

Superleuke kaart heb je gemaakt met de sketch
Groetjes Karien

Daphne zei

Mooie gedachte.
Best een pittige sketch vind ik, maar ik ga zeker meedoen.

Freubelmina zei

Oooo wat een mooie kaart maakte je Jantine, je hebt echt een eerbetoon aan die lieve Rosina gebracht xx

Caroline zei

Een mooi eerbetoon! Heel mooi kaartje
Groetjes Caroline

Laurespage zei

Heel mooi dit kaartje dat je voor Rosina maakte, en ja een heel mooi eerbetoon aan haar.
Groetjes, laurette

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een prachtige kerstkaart laat je hier zien, helemaal in de stijl die Rosina bedacht! Super fijn hoe jullie haar hiermee weer eren.
Ik ga er mee aan de slag dit weekend.
Vond het fijn om haar reacties altijd te lezen en denk nog regelmatig aan haar...
Liefs,
Nancy