donderdag 16 november 2023

Kerstkaart week 46/52 WTC

 Alweer half november, tijd voor een kerstkaartje voor 52WTC op deze donderdag, het grote kerstkaarten-schrijven neemt zo onderhand zijn aanvang 😊 Op 52WTC laten Merit en Annemarie en Martina vandaag hun inspiratiekaarten zien. 
Ik ben nog steeds bezig met de restanten van het pakketje van iDEE&post uit november/december 2014 en echt, het einde lijkt in zicht te komen, hoewel er nog wel wat grotere stukken dp zijn... Vandaag een kaartje in vrolijke kleurtjes, gecombineerd met een sticker van een vel van Xenos, dat ik in 2014 al aan het pakketje toevoegde omdat de kleuren zo goed passen:
Ook aan de binnenkant nog een stukje dp en een stukje van het zalmroze waarmee ik alles matte, vanwege het randje om de sticker:
wit en zalmroze papier, dessinpapier, tekststicker en ephemera uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, sticker Kerstman Xenos, enamel sneeuwvlokken Simple Stories "Classic Christmas", stempel binnenzijde Carlijn Design, gestempeld in SU Peekaboo Peach

Doen jullie weer mee met 52WTC? Er komt altijd een DT lid bij je langs. Heb je voor dit jaar al genoeg kerstkaarten gemaakt dan begin je toch alvast lekker voor volgend jaar...een van de zekerheden in het leven: het wordt altijd weer kerst en elke week hebben wij 52WTC!

#useyourstuff!







Fijne (donder)dag!

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leukerd op je kaart, fijne dag.

Je@net zei

Super leuke kerstkaart, Jantine!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke plaatjes
groetjes ellen

Irene zei

Wat een vrolijke, gezellige kleurtjes en de sticker-Santa kon niét beter passen!
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart en mooie kleurtjes.
gr Alma

Eri zei

Wat een leuke kaart met die vrolijke restjes papier.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Een mooi kaartje weer met al je restjes! Knap hoor! Groetjes Marijke

Angélique zei

Een heel leuke kleurrijke kaart!

!neke zei

Leuk in deze kleurtjes !!!!
groeten Ineke

marian zei

Een vrolijke kerstkaart in gezellige kleurtjes. Knap hoor dat je dat allemaal zo mooi kunt opmaken.
Succes gewenst met de rest.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke kerstkaart Jantine, echt knap dat je zo je restjes op aan het maken bent.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Een leuke kerstkaart in vrolijke kleuren Jantine. Ik vind het zo knap dat je je restjes opmaakt, ik begin er niet aan.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

Rina zei

Prachtig kaartje in die vrolijke kleuren.
Groetjes Rina

Femminde zei

Wat een leuke kaart in vrolijke kleurtjes. En die binnenkant is ook mooi zo.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Oh ja ik moet nodig kijken of ik nou wel of geen restjes meer heb van dit blokje. ik wil er ook vanaf en gewoon weggooien doen we niet he??
Deze is ook weer heel leuk geworden. Het was ook een heel leuk blokje!

Freubelmina zei

Wat een leukerd deze kerstkaart Jantine! Mooie kleurtjes én natuurlijk een verzorgde binnenkant xx

Nancy zei

Hey Jantine,
De afgelopen weken heb ik weinig tijd gehad om te bloggen... Op mijn werk zijn veel blogs ineens geblokkeerd dus lukt het ook weinig tijdens mijn middagpauze en thuis breng ik de schaarse vrije momenten door in mijn ateljee...
Je maakte de afgelopen 3 weken mooie kerstkaarten, en dat allemaal met restjes... Hoedje af! Ik zou het er moeilijk mee hebben om enkel met mijn resten mooie kaarten te maken.
Liefs,
Nancy