woensdag 29 november 2023

Kleurenkaartteam 11e schakel 2023: roest met crème

 Alweer de laatste woensdag van november, dus tijd voor een nieuwe schakel in de kleurenketting die we met Martina rijgen. Nelleke mocht kiezen en koos crème bij het roest van Chantal. Ik maakte het me niet te moeilijk deze maand en bewerkte een geëmbosste crèmekleurige kaart met Rusty Hinge inkt. Dat deed ik ook nog 2 keer: dus 2 verjaardagskaarten klaar. Dan lijkt het of dat "snelklaartjes" zijn, maar ik ben er best nog een tijd mee bezig geweest, vooral met het zoeken naar het papier om mee te matten.
crème en roestbruin papier, embossingfolder van? en snij/emboss-set van cuttlebug (cadeautjes), Rusty Hinge distress inkt

Heel benieuwd wat anderen maken in deze kleurencombinatie! De lijst met deelnemers van deze maand vind je bij Martina {klik}!
En wat zou de kleur bij het crème worden??? Ik weet het al!

* Martina's kleurenketting 11e schakel 2023: roest en crème

Fijne (woens)dag en tot morgen voor een nieuwe uitdaging bij 52WTC!

18 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Twee leuke kaarten met mooie embossing. Een tip voor het matten; als je de rand van wit of crème papier insmeert met de rusty hinge inkt heb je de perfecte mat.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Schitterende kaarten, wat een leuke EF.

Cards by Cindy zei

Leuk geworden!

Diny zei

wat een goed idee Jantine....en zo heb je twee leuke kaartjes gemaakt!
Groetjes Diny

Marijke zei

Dat heb je mooi gedaan! En het lijkt vaak heel makkelijk maar meestal ben je langer bezig met "makkelijke" kaarten! haha! Groetjes Marijke

Marfien zei

Goed idee om er gelijk maar twee te maken, leuk met het cadeautje erbij

!neke zei

Ze zijn wel heel leuk !!!!!
groeten Ineke

Nancy zei

Hey Jantine,
Je kaarten zijn dan ook heel erg geslaagd in de kleurenopdracht! Mooi!!
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

heel mooie verjaardagskaarten in de KKT-kleuren, wat een toffe embossingfolder en leuk effect om die zo te kleuren.
Groetjes
Nancy

chantal zei

Mooie geemboste kaarten.
Liefs Chantal

GerJanne zei

Heel leuk! En slim, want dit is best en makkelijke kaart! Je moet alleen wel op het idee komen!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat 2 mooie geembsote verjaardagskaarten heb je gemaakt, ik zou er bijna jarig voor willen zijn.
Liefs Yvon Doensen

Colien zei

Heel mooie kaartjes voor het KKT van deze maand!
Mooi gedaan met de inkt op het hogere gedeelte.
grtz Colien

Nelleke zei

Mooie kaartjes, en toch net wat anders. Ziet er prachtig uit hoor. Het zoeken naar het materiaal is vaak het meeste werk. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

deze zijn leuk geworden !m ooi gemaakt, geslaagde kaartjes
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,Martina

Femminde zei

Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
Wat een mooie serie!! Leuk zo met het kado precies andersom.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Femminde zei

En ja benieuwd wat het volgende week gaat worden...

Sarah zei

De eerste tip die je kreeg is een goeie. Doe ik ook, want zoeken naar het juiste papier daar kruipt tijd in. Je maakte twee feestelijke kaarten. Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes