donderdag 23 november 2023

Kerstkaart week 47/52 WTC

 En alweer is het donderdag geworden, dus tijd voor een nieuwe kerstkaart bij 52WTC! Jullie raden het al, ik werkte weer met het op te maken pakketje van iDEE&Post, het lijkt haast oneindig en ik wil het zo graag dit kalenderjaar op maken! Ook dit keer combineerde ik het dp en de ephemera weer met een sticker van het Xenosvel en koos ik mijn matkleur op basis van de stempelkleur:
Aan de binnenkant nog een strookje dp:
wit en roze papier, dessinpapier en ephemera uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, sticker Xenos, enamel candycanes Simple Stories "Classic Christmas", stempel binnenzijde Carlijn Design gestempeld met SU Bermuda Bay

Vandaag zie je op 52WTC inspiratiekaarten van Miranda en Ingrid. Als je je kaart plaatst komt er altijd een DT-lid bij je langs!

#useyourstuff!







Fijne (donder)dag!


PS: heel leuk, bij Knutsels en kadootjes sta ik in de top 3 met mijn stempelkaart!

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart Jantine!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dessinpapier en leuke plaatje
groetjes ellen

Caroline zei

Heel mooi weer en ook de binnenkant weer netjes afgewerkt!
Groetjes Caroline

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi kaartje, leuk hoe je het dsp hebt gebruikt.
gr Alma

Eri zei

Je houd het goed vol om je restjes op te maken Jantine, en met alweer een leuke kaart.
Groetjes, Eri

Diny zei

Een mooie kaart met mooie papiertjes Jantine....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Trudy zei

Leuke kerstkaart en knap dat je nog steeds met dat pakketje bezig bent!
Groetjes Trudy

Rina zei

Leuk kaartje in deze mooie kleuren.
Groetjes Rina

Freubelmina zei

Een prachtige kaart maakte je Jantine, het blauw knalt eruit…prachtig!!

Cards by Cindy zei

Leuk gedaan, Jantine!
Groeten, Cindy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook dit is weer een vrolijke kerstkaart geworden Jantine en ook de binnenkant ziet er top uit. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Knap dat je zoveel doorzettingsvermogen vermogen hebt om de materialen; op te maken… het is weer een leuke kaart geworden. Ik hou een blogpauze omdat we een rondreis met een groep gans maken met speen vol programma. En niet altijd een internet verbinding h3b. Dus echt iets leuks gelukkig. Volgende week ben ik er nog met een gast designer kaart. Vooraf ingepland… voor de kerst ben ik er weer. Groeten Trijntje

Marjolein zei

Echt goed bezig Jantine! Hopelijk is het einde in zicht, dat geeft zo'n voldaan gevoel. Deze kaart is weer erg mooi geworden! Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Ja dat gevoel ken ik! EN naar aanleiding van vorige week ben ik op zoek gegaan, maar volgens mij heb ik dit blokje tot de laatste snipper op!
Deze kaart is weer leuk. EN ben je er nu bijna doorheen?
Het vakbondsoverleg was prima. Goede vraag, veel plezier of succes...allebei een beetje 😉

Nancy zei

Hey Caroline,
Leuke kaart werd het mat dat leuke plaatje...
Liefs,
Nancy

Daphne zei

Wat een uitdaging voor jezelf, een papierblok opmaken...... maar er komen wel hele kweekje kaarten uit moet ik zeggen.
Mooi, de mat in de kleur van de stempel, dat geeft rust.
Leuk model!

!neke zei

Heel leuk met dit mooie papier !!!!
groeten Ineke

Femminde zei

Allereerst van harte met je top 3!!
En wat een leuk kaartje. Mooi dat je die tekst i n een bijpassende kleur hebt gezet.
Fijne week!!
Groeten van Femminde