dinsdag 26 mei 2020

17!

Jaja, daar ben ik alweer! 17 jaar geleden kregen 2 van mijn vriendinnen een kindje, de een een jongen, de ander een meisje...Meestal maak ik kaartjes voor hen, gebaseerd op dezelfde sketch, of met hetzelfde papier. Dit jaar gebruikte ik de sketch van Cheerful Sketches en 2 papierblokjes van EchoPark "Teen Spirit", de een wat stoerder, de ander wat liever. Ik vind het zulke geweldige blokjes...
Dit zijn mijn kaartjes.
Kaartje 1:
De binnenkant:
Met de envelop:
Kaartje 2:
 De binnenkant:
Met de envelop:
De kaartjes zijn wat drukker dan ik normaal doe, maar ik vind ze wel heel vrolijk.

rood, blauw, roze, turquoise, geel papier, dessinpapier EchoPark Teen Spirit (2 soorten), stempels van CraftEmotions, boekenvoordeel en Marianne Design, stempels en stansen "number of years"Stampin'Up!, circle die en reverse scalloped circle die Nestabillities

* Cheerful Sketches mei challenge
Fijne (dins)dag!

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Jantine,
ontzettend leuke kaartjes! Ik houd ook van die blokjes, heb er pas 6 besteld, heb je geloof ik wel gezien. Zulk mooi papier en leuke dessinnetjes. Zeker als je voor jongeren een kaart moet maken zijn die blokjes helemaal geschikt.

Sarah zei

Geweldig toffe tiener kaarten. Dat gaat ze bevallen! Tot morgen dan! X

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, die gaan zeker in de smaak vallen bij de jarigen!

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaartjes, idd super vrolijk! Groetjes Linda

Nicole Parmentier zei

Wat grappig dat beide vriendinnen tegelijk een kindje kregen. Het lijkt me een leuke uitdaging om ieder jaar een jongens en meisjes versie van dezelfde kaart te maken. Deze zijn in ieder geval superleuk!!

Marfien zei

Hele vrolijke tienerkaarten heb je gemaakt, de mannenkaart uit je vorige post is lekker stoer en past mooi bij zijn hobby

Kaartenkraam zei

Altijd lastig om voor tieners van die leeftijd een leuke kaart te maken maar het is je bijzonder goed gelukt. De kaarten zijn hartstikke leuk!

groetjes van Ank

aussie aNNie zei

Love the cards Jantine, perfect for a teen.xx

Nancy Soetaert zei

twee mooie kaartjes voor deze jarigen Jantine! Ik vind vooral de eerste met de schoentjes als details op de cirkel superleuk!
Dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches
Nancy

Ditta zei

Prachtige kaart! En wat een schitterende kleuren! Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Ditta DT