vrijdag 29 mei 2020

Nog wat Teen Spirits

Alweer een post van mij, ik maakte namelijk nog wat kaartjes met de Teen Spirit lijn van Echo Park! Ik had de smaak helemaal te pakken, wat een ontzettend gaaf papier is dat. Ik ben geneigd om de blokjes nogmaals te bestellen...(ernstig...) (ik moet ook steeds aan Nirvana denken, "Smells like teen spirit"😀)
In elk geval, ik maakte nog 2 verjaardagskaartjes en 2 zomaar-kaartjes, dit keer niet met een sketch o.i.d.
 Aan de binnenkant:
 Deze 2 voor een hart onder de riem:
 
Ik vergat alleen de binnenkant te fotograferen en ze zijn al weg...
En nog een jarige met het andere blokje:
blauw, kraft, wit en groen papier, dessinpapier EchoPark "Teen Spirit" en MD "Hello sweet baby" en een stripje van een papiertje van Pipoos, Stampin'Up! "Letters for you"stempels, "Number of years"stansen, CraftEmoitons stempels, AliExpress stansje "Hoera jij bent jarig"

Fijne (vrij)dag!

7 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Jij bent goed bezig zeg met zoveel kaarten :) stuk voor stuk beauties!

Hobbygroet Lisanne

Je@net zei

Super leuke kaarten, Jantine!

Stampin with Liz Design zei

Wat een vrolijkheid allemaal! Hele leuke kaarten! Groetjes Linda

Freubelmina zei

Wat ben je lekker actief bezig Jantine en wat heb je schitterende en persoonlijke creaties gemaakt.
Ik heb ze allemaal goed bekeken en ze zijn stuk voor stuk erg mooi.
Alvast een fijn weekend xx

Annemarie en Merit zei

Wat ben je heerlijk creatief bezig. Echt twee super leuke kaartjes laat je weer zien, dat design papier is inderdaad erg leuk!!

Groetjes, Merit en Annemarie

Caroline zei

Heel leuk, lekker vrolijk!
Groetjes Caroline

aussie aNNie zei

Hi Jantine,
Great designed cards and fabulous papers, really nice.xx