dinsdag 5 mei 2020

Dank!

Heel lief, de directeur van het werk van mijn zus (een technisch bedrijf) vond het goed dat ze een doosje mondkapjes naar me opstuurde. Bij ons wordt in de weekends het beschermende materiaal afgeteld en dan wordt er vaak geen rekening gehouden met extra personeel dat ineens nodig is (zoals de geestelijk verzorger). Dankzij mijn zus haar directeur heb ik nu zelf een aantal mondkapjes, zodat ik niet onbeschermd de afdeling op hoef...
Ik maakte een bedankkaartje met mijn nieuwe papierblokje van Marianne Design:
 Met bijpassende envelop:
wit papier, donkerblauw papier (verhoging letters), dessinpapier MD MEn Only, stansen SU alfabet

Fijn stukje Bevrijdingsdag nog, en anders ook fijne dag!

13 opmerkingen:

Je@net zei

Zeker lief en dit kaartje zal dan ook vast gewaardeerd worden!

Creanita60.blogspot.nl zei

Zeker lief en dit bedankkaartje zal zeker gewaardeerd worden.
Groetjes Anita

Diny zei

wat een lief bedankkaartje voor een lieve vriendendienst Jantine....prachtig!
Groetjes Diny

Freubelmina zei

Wat een lief gebaar Jantine en dan verdient hij dit prachtige kaartje dubbel en dwars, zal ook zeker gewaardeerd worden.
Fijne avond xx

Annemarie en Merit zei

Wat lief dat je mondkapjes hebt gekregen en zo gelukkig beschermd de afdeling op kan. Dit kaartje van jou is ook erg lief en zal zeker gewaardeerd worden!

Groetjes, Merit en Annemarie

!neke zei

Fijn die mondkapjes!
Mooie kaart , lekker strak !
Groeten Ineke

Rina zei

Ik kan mij goed voorstellen dat je ontzetting dankbaar bent voor de mondkapjes. Je laat dat dan ook heel goed blijken met deze kaart.
Groetjes Rina

aussie aNNie zei

Beautiful stamping, and lovely colours on your gorgeous creation.xx

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje! Wat fijn dat dat kon, kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Groetjes Linda

Rosina zei

Een heel mooi kaartje als dank voor de mondkapjes Jantine...zo lief van je zus om je daarmee te steunen...
groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat fijn, ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent Jantine. Een mooie bedankkaart heb je gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Dat is inderdaad heel aardig en zeker een kaart waard. Mooi met die grote letters.
En begrijp ik nu dat je geestelijk verzorger bent?

Trijntje zei

Wat een leuke kaart voor je zus en fijn dat ze jullie zo heeft kunnen helpen. Groeten Trijntje