maandag 25 mei 2020

Van harte!

Niet schrikken, maar dit wordt een druk weekje op mijn blog 😁. Woensdag is de laatste woensdag van de maand, dus tijd voor een kleurenkaart, donderdag is kerstkaartendag, zoals elke week (met ook een uitdaging, vanwege de laatste van de maand), maar ik maakte ook wat verjaardagskaarten naar sketches en die wil ik laten meedoen op diverse sites, dus die plaats ik vandaag en morgen...
Vandaag een mannenkaart voor de challenge op het nieuwe blog Girlz Creative Crafts, een blog dat kaarten wil zien met afbeeldingen van knipvellen etc. Leuk uitgangspunt! (want ik heb nog heel wat knipvellen liggen...#useyourstuff!)
Ik gebruikte voor mijn kaart de sketch van Creative Sketchy Girls, dus daar mag mijn kaartje ook meedoen. Èn het vliegtuig heeft wielen, dus kan de kaart ook meedoen met de 100e challenge van De Egel: "iets met wielen".
De man van een van mijn vriendinnen is jarig. Als hobby gaat hij regelmatig met een vriend naar verlaten huizen etc. en maakt dan de prachtigste foto's van het "verval" en de vintage auto's etc die er zijn achtergebleven. Ik wilde daarom een beetje een vintage kaartje voor hem maken:
Ook de binnenkant kreeg wat aandacht:
En de envelop:
Ik gebruikte oude vellen van StudioLight (#useyourstuff!) en heb een beetje kunst en vliegwerk toegpast voor het vel dat ik als achtergrond gebruikte. Het is een vierkant met een soort doorlopende afbeelding, maar het was te klein voor de kaart die ik ging maken. Gelukkig had de sketch wat lange stukken over de hele kaart heen en daarom kon ik het achtergrond vierkant in stukjes gebruiken en zo kaartvullend maken. 

Het was heerlijk om weer eens lekker aan de gang te zijn in mijn hobbykamer, dat lukt de laatste tijd niet vaak...

lichtblauw papier, dessinpapier en afbeeldingen StudioLight, radertjes etc MD CR1324

* Girlz Creative Crafts: challenge 1 mannenkaart
* Creative Sketchy Girls: challenge 48 sketch












* De Egel challenge 100: "iets met wielen"







#Useyourstuff!


Fijne (maan)dag!

16 opmerkingen:

Irene zei

Kom maar op met al het moois Jantine, leuk dat je weer zó heerlijk aan de freubel kon en deze stoere mannenkaart mét bijpassende envelop is al een super begin!
XxIrene

karin zei

Dat kunst en vliegwerk is goed geslaagd op je kaartje Jantine. Mooi gemaakt.
Ben benieuwd naar de andere kaartjes die je hebt gemaakt.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt Jantine en leuk dat ook de binnenkant en de envelop meegenomen zijn in dezelfde stijl. Je kan hem ook nog linken bij De Egel (iets met wielen).
Lieve groetjes Miranda

Made by Nicolette zei

Hele gave kaart!! Ik heb dat papier ook nog liggen, eigenlijk best lastig om te gebruiken. Maar jou is het goed gelukt.

Groetjes
Nicolette

Claudia's kaartjes zei

Wow, wat een geweldige kaart. En geweldig dat je meedoet met Creative sketchy girls en Girlz Creative Crafts.
Stunning card. Looking good
Claudia

http://knutselmeisjes.blogspot.be
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

Je@net zei

Mooie stoere kaart, Jantine!

Freubelmina zei

Wat heb je de challenges mooi gecombineerd Jantine. Het is een prachtige kaart!
Lieve groetjes xx

Sarah zei

Heel tof gedaan!

aussie aNNie zei

Fabulous card Jantine. WE have a museum at the air force base here with all the old planes, so inteesting.xx

GerJanne zei

Ik dacht laatst al, dat jij best druk zal zijn op je werk momenteel! Fijn dat je nog tijd hebt gevonden voor kaartjes! EN deze heb je wel heel slim gecombineerd met de challenges! Knap.
Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. Zo grappig te zien waar allemaal wielen onder zitten!
Tot morgen bij het KKT!

Nelleke zei

Dat is het zeker, om heerlijk te freubelen. Mooie kaart heb je gemaakt, een plaatje om naar te kijken. Dank je wel voor het meedoen van de wielenchallenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

Marijke zei

Een super mooie en stoere mannenkaart! Wat mooi al die vintage-achtige papiertjes die je gebruikt hebt! Een heel persoonlijke kaart zo te lezen! Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging van Girlz Creative Crafts. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dank je wel voor je deelname aan de 100ste challenge bij De Egel.

Marja zei

Stoere mannenkaart!
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De egel.
Groetjes Marja Dt

jolanda creatief bijtje zei

stoere kaart
fijn dat je mee deed aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt creative sketchy girls

Antjes kaartcreaties zei

Wat een stoere mannenkaart.
Mooi papier van Studiolight en mooie kleurencombinatie de bruin/grijsachtige vintage kleuren met het lichte blauw.
Bruin en blauw blijft altijd een mooie kleurencombinatie vind ik.
Groetjes Antje