donderdag 9 juni 2022

Kerstkaart week 23/52 WTC

 Op deze donderdag, zoals elke week, een nieuwe kerstkaart voor 52WTC. Ik mag deze week ook met Epie samen onze inspiratiekaarten laten zien op 52WTC. Daar toon ik er eentje, maar ik maakte er wel 3!
Deze kaartjes maakte ik naar een leuk patroon dat ik al diverse malen voorbij zag komen, en waarvoor Olga van CastellaCreatief een duidelijk filmpje heeft gemaakt. Ik varieerde een beetje met de maten, vanwege de enveloppen die ik heb liggen.
En de kaarten kunnen gewoon plat in een envelop!

rood papier, dessinpapier, diecuts, flair button en tekststicker uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, stickers sneeuwpop en cadeautjes uit voorraad, mica  en rhinestones uit voorraad

#useyourstuff







Fijne (donder)dag!

26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een super leuk model kaart! Mooie papiertjes en leuk zijn de plaatjes voor erbij.

Sarah zei

Leuk model en toffe attributen. X

Epie zei

Superdepuperleuke foldkaart Jantine ik weet er zit veel werk in
Maar hij is echt top gemaakt , fijne donderdag !!
Groetjes Epie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie vouwkaartjes met het leuke dp en leuke plaatjes
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige serie kerstkaarten.
Wat een leuk modelletje.
Leuke details.
Groetjes Elle-jeanne

Caroline zei

Hele vrolijke kaarten!
Groetjes Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een gewledig leuke kaarten serie is dit....
Liefs Annemarie en merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Drie hele mooie kerstkaarten Jantine. Gaaf gedecoreerd in vrolijke kleuren en een leuk model.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wow jij bent goed bezig geweest, drie prachtige kaarten!
Groetjes Trudy

Eri zei

Tjonge, je laat ons gelijk maar genieten van drie kaarten in dit leuke model! Heel tof gedaan met die kleurige papiertjes!
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Dat model zag ik al bij Olga, jij maakte drie hele mooie kerstkaarten, het is een leuk model en handig dat ze plat in een envelop passen,
Groetjes,
Ansx

Angélique zei

Heel mooie kaarten, leuk model. Je hebt mooi papier gecombineerd met vrolijke elementen.

marian zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, en wat een leuk model.
Gezellig papier heb je gebruikt.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke serie kerstkaarten Jantine.
Wat een gaaf model, ik ga zeker even op de site van Olga kijken.
Dank je wel voor de link.
Groetjes Antje

Suzan zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Rina zei

Je kaartje zijn prachtig geworden. Mooi DP gebruikt en mooie plaatjes voor de voorkant.
Groetjes Rina

Diny zei

Wow....jij bent creatief bezig geweest Jantine....het zijn hele leuke kaarten geworden!
Groetjes Diny

GerJanneke zei

Oh ... serieus?? Was dat 2014? Ik heb ook nog wat van dat papier liggen. Gauw eens opzoeken. Dan ga ik dat blokje ook opmaken.
Je kaarten zijn echt gaaf. Een topmodel is het. ZO leuk en verrassend lijkt me als je deze ontvangt.

Freubelmina zei

Zooo die zijn erg goed gelukt wat een bjoeties Jantine en zulk mooi papier xx

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een super leuk kaartenmodel! Jouw uitwerking voor deze serie is ook heel erg mooi!

Liefs,
Nancy

Femminde zei

Oh wat een super modelletje!! En nog wel 3 gemaakt!! Super mooi gedaan.
Fijn weekend alvast!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

superleuk modelletje, je hebt er toffe kaartjes mee gemaakt. Staat ook nog op mijn (te lange) to-do-lijstje...
Fijn weekend!
Nancy

Marjolein zei

Wat een leuk model Jantine! Mooie kaarten. Groeten Marjolein

!neke zei

Wat een super leuke kaarten !!!!
Groeten Ineke

Gina zei

Wat een superleuke kaartjes ! Dit model wil ik ook wel eens uitproberen! Bedankt voor je trouwe bezoekjes. Heel fijn om steeds te lezen! Ik ben nu terug uit vakantie en kan de draad in blogland ook weer oppikken. Groetjes, Gina

Anoniem zei

Die zijn leuk!
Liefs,
Katrin