woensdag 29 juni 2022

Kleurenkaartteam 6e schakel 2022: koningsblauw en magenta

 De laatste woensdag van juni, dus tijd voor het kleurenkaartteam dat Martina elke maand bij elkaar brengt! Sarah koos voor magenta, bij het koningsblauw van Caroline. Mooie felle combinatie!
Ik ben nog steeds op kaarten-maak-rantsoen**, dus het werd weer een meerdaags projectje. Ik heb dit keer vrij veel wit op mijn kaarten gelaten, meestal doe ik dat niet voor het KKT, maar het werden CAS-kaarten dit keer:
Bij allemaal nog geen tekst aan de binnenzijde, zodat ze nog voor van alles te gebruiken zijn:
Ik had geen blauwe inkt in de juiste kleur koningsblauw, met 2e en 3e generatie afdrukken werd het beter qua kleur. De ene tak die ik met 1e generatie stempelde is eigenlijk iets te donker...

wit, magenta en koningsblauw papier, stempelset en stansen SU "Basic Butterflies", SU inkt Magenta Madness en Blueberry Bushel, rhinestones uit voorraad, "love from Lizzie"peel-offs in roze 

Benieuwd naar meer creaties in deze kleurencombinatie? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand!

* Kleurenkaartteam juni 2022: koningsblauw en magenta

Fijne woensdag en tot morgen voor de nieuwe uitdaging bij 52WTC!

**helaas heb ik nog steeds last van post-covid klachten, waardoor ik niet te lang aaneengesloten ingespannen iets kan doen, dus al mijn taakjes en klusjes worden in stukken geknipt met rustmomenten tussendoor

23 opmerkingen:

Freubelmina zei

Je hebt erg leuk voldaan aan deze kleurencombinatie Jantine, mooie kaarten met de vlinders als heuse blikvangers xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met al de leuke takjes en vlinders in allerlei kleurtjes
groetjes ellen

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Jantine!

Colien zei

Prachtige serie kaarten in de KKT-kleurtjes, echt heel mooi!
grtz Colien

Rina zei

Mooie kaartjes in deze kleuren samenstelling.
Groetjes Rina

Angélique zei

Mooie kaarten, knal gedaan met die gestempelde takjes

Marfien zei

Mooie serene kaartjes, CAS is vaak moeilijker want je hersens moeten dan ook nog zoveel werk doen, knap werk Jantine

Diny zei

Wat een leuke serie vlinderkaartjes Jantine!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een mooie CAS kaartjes in de gevraagde kleuren, Jantine.
Wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van post-covid klachten. Sterkte!
xxx Margreet

Katrin zei

Wat een mooie, opvallende en aparte combinatie. Dat is er eentje o’ te onthouden. Ik vind ook de manier waarop je stempels en de stansen combineerde heel eeg leuk.
Liefs, Katrin

Wilma zei

SUPER MOOIE kaartjes en voor velerlei doeleinden te gebruiken.
Liefs Wilma 😀😀😀

martina's kaartjes zei

ze zijn helemaal geslaagd je kaartjes, mooi
bedankt voor je deelname aan het kleurenkaartenteam
grtjs, Martina

Femminde zei

Oh wat een toffe serie Jantine!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

Wat een fijne kaarten heb je gemaakt
Mooi
Liefs Chantal

Nelleke zei

Mooie kaarten zijn het geworden, juist met wit erbij vind ik juist wel mooi. groetjes, Nelleke

Laurespage zei

Mooie, fijne kaartjes in deze kleuren.
groetjes, laurette

Creatiels zei

Hele mooie CASkaartjes zijn het geworden.
Hopelijk ben je spoedig van post-covid klachten verlost.
Bedankt voor je bezoekje en reactie mijn blog.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

Nancy Soetaert zei

heel mooie reeks kaarten, leuk samengesteld.
Ik vond in het SU-gamma ook niet sebiet de 'goede' kleur, soms wel wat zoeken hé.
Groetjes uit Texel
Nancy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Deze blauw is ook mooi!! Mooie rij kaartjes heb je gemaakt in de kkt kleuren! Deze set blijft ook mooi om te gebruiken 🌺☕️

Nancy zei

Hey Jantine,

Leuke serie werd het!

Liefs,
Nancy

Nicole Parmentier zei

Wouw wat een mooie delicate KKT kaartjes Jantine! En ook de binnenkant meeversierd, dat zijn extra punten bij mij hè!! Wifi is een ramp hier op mijn vakantie-adres maar ik wil toch mijn uiterste best doen om het KKT blogrondje te maken. Vandaar dat mijn berichtje wat later is.

Henriët zei

Woensdag en donderdag pas na tienen terug van school en toen geen puf meer om te reageren. Dan nu maar een KKT rondje.
Prachtige kaarten heb je gemaakt. Vooral de laatste 2 vind ik erg mooi.
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Dag Jantine, ik ben heel laat met reageren omdat er eerst de proclamatie van Nomi was, de dag erna vertrok ik enkele dagen naar Duitsland en dan was er een feestje van Jaro en daarna ben ik ziek gevallen, maar hier ben ik dan eindelijk!
Je Cas kaarten zijn mooi! Tof idee van de takjes achter de vlinder.
Ik hoop dat je snel helemaal ook opknapt. 😉