donderdag 23 juni 2022

Kerstkaart week 25/52 WTC

 We naderen de helft van het jaar alweer...Dus ook de helft van de stapel te maken kerstkaarten voor 52WTC! Ook deze week toon ik kaartjes van de workshop bij Kristie, gemaakt met de mooie kerstbal-stansen:
Deze kaartjes maakte ik niet op de avond zelf, maar maakte ik thuis af. 

alle materialen van Stampin'Up!, behalve de stempels, buitenzijde Marianne Designe, binnenzijde: Carlijn Design en de pailletten

Doen jullie ook weer mee met 52WTC? Als je je kaartje plaatst komt er zeker iemand van het DT bij je langs!


Fijne (donder)dag!

14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de open gewerkte kersballen en andere leuke details
groetjes ellen

Epie zei

Prachtige kerstkaart Jantine heel sierlijk
Groetjes Epie

Anita van Deur zei

Superleuke kerstkaartjes

Freubelmina zei

Ze zijn beide erg mooi Jantine xx

Angélique zei

Mooie kaarten, leuk met de opengewerkte kerstballen.

Eri zei

Prachtige kaarten met die sierlijke kerstballen Jantine! De binnenkantjes maken het mooi af.
Groetjes, Eri

marian zei

Wat een prachtige kaarten met die opengewerkte kerstballen. Echt heel erg mooi.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaarten heb je gemaakt met de prachtige kerstballen,
Groetjes,
Ansx

Rina zei

Mooie kaartjes in de traditionele kerstkleuren.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Die eerste lijkt wel een soort glas in lood. Heel mooi die stans. Ook je tweede kaart is geweldig. Jij hebt vast en zeker al een grote stapel!

Nancy Soetaert zei

dat zijn allemaal toffe kerstballen, mooie kaartjes!
groetjes
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie stansen zijn dat en je hebt er hele mooie kerstkaarten mee gemaakt Jantine. Heel sfeervol en feestelijk.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Weer 2 hele mooie kerstkaarten met de opengewerkte kerstballen.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Hoi Jantine. Je hebt weer leuke kaarten gemaakt.

Ik doe het even zo…. Heb je mail adres niet…. Wij zijn gisteren thuisgekomen van de vakantie en bij de post vond ik een prachtig pakket van je met leuke presentjes . Ik wil je heel hartelijk bedanken voor de leuke en lekker spullen. Als ik een kopje thee maak met de thee zal ik nog eens extra aan je denken. Ik kan weer goed aan de hobby.. Groeten Trijntje