donderdag 30 juni 2022

Kerstkaart week 26/52 WTC

 Week 26, halverwege 2022....hoe snel gaat het toch? Natuurlijk gaan we vrolijk verder met de kerstkaartjes voor 52WTC en omdat het vandaag de laatste dag van juni is, is het weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij 52WTC. Deze maand mocht Bep kiezen en zij wil graag pinguïns op je kaart zien. Niet al te ingewikkeld, ik zie ze regelmatig langskomen op kerstkaartjes, dus dat zal best lukken deze maand!
Ik ben natuurlijk bezig met het opmaken van mijn tweede pakketje van iDEE&post, dus qua papier wist ik waarmee ik zou werken. Alleen zaten in dat pakketje geen pinguïns, maar leuke hertjes.... Gelukkig kreeg ik van een opruimende knutselvriendin een boekje met van die uitdrukplaatjes en ja hoor, daar zat ook een pinguïn in, die qua kleuren leuk mee deed!
Ik gaf m een fluffy pompoentje op zijn muts, dat ook weer mooi mee kleurde.
De binnenkant heeft ook een strookje papier en een tekststempel, maar die fotografeerde ik nu een keertje niet :-)

blauw papier, dessinpapier, diecuts en flair button uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, pompoentje uit voorraad, afbeelding pinguïn uit boekje Action

Doe je gezellig mee met 52WTC? Deze week met je wekelijkse kaartje en vanaf morgenochtend 7 uur met je uitdagings-kaartje met pinguïn! Er komt dan zeker een van de DT-leden van 52WTC bij je langs!

#useyourstuff







Fijne (donder)dag!

19 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel vrolijk pinguïnkaartje!
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en leuke kleurtjes en details
groetjes ellen

Angélique zei

Een leuke, vrolijke kaart. Exrra leuk om een pomponnetje toe te voegen, leuk idee!

Trijntje zei

Wat een vrolijke kerstkaart met dit leuke plaatje. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart. met dit mooi plaatje. Groeten Trijntje

Eri zei

Een heel vrolijke kaart met deze leuke pinguïn! Leuk detail het pompoentje op zijn muts, de tekst lijkt net een button.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een super vrolijke kaart met de leuke pinguin!
Groetjes Trudy

Epie zei

Hey Jantine , superleuke kaart het fluffy mutsje is zo cool
Ook al Action plaatjes gebruikt , ik heb nog veel leuks liggen ok
Fijne dag en groetjes Epie DT52WTC

marian zei

Wat een super leuke kerstkaart met de pinguïn, Ik denk ook dat zo'n Kaartje me ook wel gaat lukken.
Groetjes van Marian.

Angelique zei

Wat een geluk dat je een pinguin vond die zo goed bij je papiertjes paste, leuke, vrolijke kaart. Prachtige elegante kaarten voor het KKT. Gelukkig dat je tijdens je herstel nog wel wat kan knutselen, goed voor jezelf zorgen hoor, beterschap.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke pinguïn kerstkaart in vrolijke kleurtjes Jantine. Mooi zoals alles combineert.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Superleuke pinguin op je mooie kerstkaart, leuk met de pompoen.
Mijn hobbykamer is ook op het zuiden, maar 's ochtends is het daar nog wel vol te houden,
Groetjes
Ansx

Rina zei

Heel gezellig kaartje met dat lief pinguïnnetje.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Heel leuke pinguin! EN nu is dit blokje dus aan de beurt. Ik heb hier nog wat restjes van, toch eens kijken of ik er nog wat mee kan.

Freubelmina zei

Superleuke kerstkaart met de knappe Pinguïn Jantine xx

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een vrolijkerd op jouw kerstkaart!
Tof kaartje werd het...

Liefs,
Nancy

Bernadet zei

Wat een lekker vrolijk kerstkaartje is dit Jantine.

Gina zei

Leuke kaart met de pinguïn. Dat plaatjesboek had ik ook. Heel veel plezier aan beleefd. leuke plaatjes. Groetjes, Gina

!neke zei

Super leuk zo !
Groeten Ineke