donderdag 8 juni 2023

Kerstkaart week 23/52 WTC

 Vandaag laten Annemarie & Merit en ik onze inspiratiekaartjes zien op 52WTC. Je vindt er ook de uitslag van de kerstinkopen uitdaging!
Ik moest helaas al 2 keer verstek laten gaan bij Kristie, omdat ik toch te veel energie had gebruikt. Daarom ging ik thuis eindelijk weer eens aan de slag met mijn op te maken pakketje van iDEE&post uit nov/dec 2014. Ik heb er vorig jaar veel mee gewerkt, maar er zijn nog heel wat stukjes papier om te gebruiken:
Ik maakte meteen 2 (eenvoudige) kaartjes. Ik heb al het papier gesorteerd op grootte en de meest gekke stukken er af gesneden (van die randjes die overblijven als je een cirkel uitsnijdt etc.) Met de "rechte" stukken probeer ik nu kaartjes samen te stellen:
De binnenkant natuurlijk ook met een strookje papier:
En kaartje twee, met de cirkel:
En ook een strookje aan de binnenkant:
Ik ben benieuwd of ik het pakketje nu binnen afzienbare tijd op ga maken 😁

wit en bruin papier, dessinpapier uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, sticker vogeltje (van ?, destijds al bij het pakketje gestopt omdat die stickers wel leuk matchen), rhinestones uit voorraad, tekststempels Carlijn Design

Doen jullie op deze juni-donderdag ook weer mee met 52WTC. Scheelt over een half jaartje veel stress en is altijd reuze gezellig, omdat er zeker een DT-lid bij je komt kijken!

#useyourstuff







Fijne (donder)dag!

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 leuke kaartjes met de restjes papier Jantine.

Diny zei

Het zijn twee mooie kaartjes Jantine....en zeker goed om restjes op te verwerken....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de restjes
groetjes ellen

Angélique zei

Leuke kaarten heb je gemaakt, knap om vanuit je restjes kaarten te maken.

Epie zei

Wat goed om lekker de restjes op te maken Jantine ...
Gelukkig is er weer energie , herkenbaar af en toe bijtanken
Groetjess Epie

marian zei

Leuk zoals je van de restjes nog twee super mooie kaarten hebt kunnen maken.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jammer dat je teveel energie had verbruikt. Blijft ook moeilijk inschatten hé, soms verrast het gewoon. Fijn dat je toch thuis nog wat kon maken, het zijn twee leuke kerstkaarten Jantine.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Beide kaarten leuk !!!!
Groeten Ineke

Eri zei

Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met de restjes, misschien lukt het volgende week ook om er nog iets uit te krijgen. Scheelt inderdaad een hoop stress op het einde van het jaar.
Groetjes, Eri

Laurespage zei

Jantine, je restjeskaarten zijn super geworden. Ik word daar altijd gelukkig van als ik uit mijn restjesdoos nog een kaartje kan "toveren". Meestal maak ik dan kaartjes van 10 x 12,5 en dan zijn dat kaartjes die ik aan mensen geef, en dat zijn mijn weggeefkaartjes.
Groetjes, laurette

Marjolein zei

Hihi, jij bent ook nog lekker bezig met oude papiertjes! Deze kaart is weer erg leuk geworden, leuke afbeelding het hert. Groetjes Marjolein

Daphne zei

Jij bent dus eerst gaan zitten om het mooie papier te ordenen en toen maakte je zomaar ineens 2 hele leuke kaartjes!
Het lukt nog steeds om (bijna) elke week mee te doen met 52 WTC.
Zo leuk, om met deze temperaturen kerst kaartjes te maken en inderdaad, eind van het jaar scheelt het een hele hoop drukte.

Kaartenkraam zei

Twee superleuke kaarten heb je met de restjes gemaakt!

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Jantine,
Deze zijn ook leuk geworden!
Liefs,
Nancy

alma.heijenk@gmail.com zei

altijd fijn dat zelfs de restjes nog weer gebruikt kunnen worden.
gr Alma