woensdag 28 juni 2023

Kleurenkaartteam 6e schakel 2023: goud en wit

 Laatste woensdag van juni: tijd voor het maandelijkse feestje van het kleurenkaartteam van Martina. Deze maand mocht Nancy kiezen en zij wilde graag wit bij het goud van Marfien. Heel sjieke combinatie (en eigenlijk had ik Nancy voor een feller kleurtje aangezien, ze heeft ons ooit met neon kleuren laten werken, dus het viel mee πŸ˜‚)
Ik had bedank-kaartjes nodig, dus die maakte ik, met mica dat ik vond:
Met de binnenkant:
En kaartje 2 (zoek de verschillen πŸ˜‰)
Met de binnenkant:
wit, goud en goud holografisch papier, mica met gouden opdruk van SU, Thanks-stans van Pink&Main uit iDEE&post oktober 2016

Nieuwsgierig naar meer creaties in deze combinatie? Bij Martina vind je de complete lijst met deelnemers van deze maand.

* Kleurenkaartteam 6e schakel 2023: goud en wit

Fijne (woens)dag en tot morgen voor een verse uitdaging bij 52WTC.

Ik kom zeker bij jullie kijken, maar waarschijnlijk niet vandaag...

15 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en wat een mooi mica heb je gebruikt!
Groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Leuke kaarten Jantine en mooi detail dat je de tekst van kleur veranderd hebt 😎

Wilma zei

2 MOOIE kaartjes Jantine in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. De teksten zijn anders en het oplegvel van het eerste kaartje is kleiner in vergelijking met het 2de kaartje.
Liefs, Wilma πŸ™ƒπŸ™ƒπŸ™ƒ

Marfien zei

Mooi materiaal heb je gebruikt, het zijn twee leuke kaartjes geworden

chantal zei

Mooie kaarten en met de mica, prachtig
LIefs Chantal

Margreet zei

Gaaf gedaan met het mica en leuk gedaan met de tekst!
xxx Margreet

alma.heijenk@gmail.com zei

heel mooi geworden.
gr Alma

Nancy zei

Hey Jantine,
Ah, ik heb jou verrast met mijn kleurenkeuze... Geef toe, goud met fluo groen zou niet zo mooi geweest zijn, niet? Toch ben ik blij dat ik iets totaal anders heb gekozen dan wat je van mij verwachte, haha!! En dat het fluo nog steeds blijft hangen, vind ik wel grappig! Dat moet nogal een opdracht geweest zijn dan!!
Mooie kaarten heb je gemaakt! En ik het het verschil gevonden hoor!
Liefs,
Nancy

Diny zei

Het zijn twee prachtige kaartjes Jantine!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een mooie kaartjes en zulk tof papier!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Chique hoor.
Nee joh, neon kleuren?? Poeh, dat was vast schrikken!
Ben blij dat het nu gewoon mooi, wit met goud was.
Jij maakte 2 toffe kaartjes.

Nelleke zei

Leuk jouw kaarten, mooie kleurencombi.
Dank je wel voor de mooie kaart die ik van je kreeg voor mijn verjaardag. Dat was een verrassing en ik geniet nog na. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Mooie bedankkaartjes! En ja hoor gevonden!! Handig toch?

martina's kaartjes zei

het werd een erg mooi kaartje zo !
geslaagd
bedankt voor je deelname,
sorry voor mijn late reactie,
grtjs, Martina

Sarah zei

Leuk met de thanks met de omlijning. Fijne gouden boogjes zijn altijd leuk. Het is je weeral gelukt!