donderdag 1 juni 2023

Kerstkaart week 22/52 WTC

 1 juni, tijd voor de reminder van de uitdaging van 52WTC. Deze maand willen Merit en Annemarie graag kerstshoppen/kerstinkopen op je kaart zien. Vandaag heb ik maar liefst 2 kaarten om te laten zien. De kerstinkopen zijn gedaan met een slee en een karretje. De afbeeldingen die ik gebruikte komen uit een luxe papierblok van Action, dat al een tijdje in de la ligt en ik gebruikte de cirkel-vakjes stans van Marianne Design eindelijk weer eens.
De binnenkant kreeg ook wat (bijpassende) plaatjes:
En nummer 2:
Met de binnenkant:
wit en groen papier, dp en vellumtekstje en afbeeldingen uit Luxe Papierblok Action, MD LR0677, stempel binnenzijde Carlijn Design, rhinestones uit voorraad

Vandaag kun je zowel je wekelijkse kerstkaart als je inzending voor de uitdaging plaatsen op 52WTC. Let goed op, als je mee wilt doen voor de top 3 moet je je kaartje bij de speciale uitdagingspost op 52WTC zetten!
Er komt altijd een DT-lid bij je kijken!


Fijne (donder)dag!

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk deze ronde kaart mooie gedaan en ook de binnenkant!

Angélique zei

Heel leuke kaarten met mooie plaatjes.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde mal en leuke plaatjes
groetjes ellen

Epie zei

Twee mooie ronde kerstkaarten Jantine leuk gedecoreerd
Groetjes Epie

marian zei

Twee prachtige kerstkaarten met die mooie ronde mal. En zelfs de binnenkanten versierd.
Groetjes van Marian.

Trudy zei

Twee hele leuke ronde kaarten heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Twee hele mooie ronde kaarten heb je gemaakt met deze leuke materialen. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes zijn het! Mooi plaatje. Ik vond er ook 1 met een kar met cadeautjes... Leuek challenge ook. Op het kaartje gebruikt ik wat enameldots die ik van jou kreeg!

Eri zei

Leuke ronde kaarten! Ik hoop dat er sneeuw ligt voor de slee, maar anders staat gelukkig dat andere karretje al klaar.
Groetjes, eri

Annemarie en Merit zei

Wat zijn de kaarten ontzettend leuk geworden, de kerstinkopen zijn in huis!!
leuke kaarten voor de uitdaging.
Liefs Annemarie en Merit

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Jantine!
Jij had een slee en een kar nodig om alle cadeautjes te vervoeren!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

mooie shoppingkaartjes Jantine, tof in die cirkelvorm.
Groetjes
Nancy

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaarten heb je gemaakt met de cirkelmal, leuk ook om de binnenkant te versieren,
Groetjes,
Ansx

Yvonne zei

Wat een leuke kaarten Jantine en je hebt de binnenkant ook zo mooi bewerkt.
Groetjes, Yvonne.

Nancy zei

Hey Jantine,
Dankjewel voor jouw lieve reactie op mijn blog gisteren. Met de zieke gaat het een beetje de goeie kant op. Twee kaarten deze keer! Ze zijn erg mooi geworden...
Liefs,
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je twee mooie, gezellige kerstkaarten gemaakt Jantine. Die cirkel layoutstans blijft mooi vind ik, je hebt al meteen een leuke achtergrond zo.
Lieve groetjes Miranda