donderdag 22 juni 2023

Kerstkaart week 25/52 WTC

 Vandaag laten op 52WTC Miranda en Colien hun inspiratiekaartjes zien. Ik heb nog twee kaartjes van de strikjes-workshop bij Kristie. Je kunt er meer mee dan cadeautjes versieren😉
Binnenkantje natuurlijk bijpassend:
En een kerstkaart kan ook best in oranje en pauwblauw/groen:
Dus ook aan de binnenkant:
alle materialen Stampin'Up! met dank aan Kristie, stempels binnenzijde Carlijn Design

Als je vandaag een kerstkaartje linkt op 52WTC komt er zeker een DT lid bij je langs!


Fijne (donder)dag!

16 opmerkingen:

Epie zei

Superleuke kaart met mooi papier Jantine
Groetjes Epie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het leuke dp en leuke details
groetjes ellen

Angélique zei

Mooie kerstkaarten met de gezellige ruiten en mooie strikken.

Eri zei

Twee leuke kaart met het ruitjes papier en de strikken.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat een gezellige kaarten. Komt bij mij altijd door ruitjes papier, dat ik dat vind. Mijn moeder had geruite tafellakens denk ik en aan tafel bij ons was het altijd gezellig.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze kerstkaarten met strikkes en mooi sfeervol ruitjespapier Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes Jantine.
Wat zijn de strikjes leuk!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi en eenvoudige kerstkaartjes, prachtig ruitjespapier, houd ik wel van.
gr Alma

Trijntje zei

Leuke kerstkaart met de strikken. Mooie kleuren combi’s Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Mooie strikken heb je gebruikt op deze kerstkaarten, ik vind vooral de oranje echt leuk!
Groetjes,
Ansx

Annemarie en Merit zei

prachtige kaarten Jantine,
liefs Annemarie en MErit

Daphne zei

Ik vind het juist altijd erg leuk, kerstkaartjes in niet traditionele kleuren.
Staat gezellig hoor, die strikjes.

Nynke zei

Dat zijn twee leuke kaarten geworden met die strikjes! De eerste lekker traditioneel, de twee juist lekker anders. Daar hou ik wel van!
Om antwoord te geven op je vraag: ons kindje komt inderdaad al bijna, nog ongeveer twee weken te gaan voor de uitgerekende datum...
Groetnis Nynke

Nancy zei

Hey Jantine,
Ik dacht... hier heb ik al op gereageerd... Maar nee, toch niet... Ze kwamen mij bekend voor en toen zag ik dat jouw vorige post ook strikjeskaarten had, vandaar de verwarring... Ze blijven leuk!
Fijn weekend!
Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

2 hele mooie sjieke kerstkaarten met natuurlijk weer een mooi afgewerkte binnenkant Jantine!

marian zei

Twee leuke kerstkaarten met de strikjes.
Groetjes van Marian.