donderdag 14 maart 2024

Kerstkaart week 11/52 WTC

 Vandaag op 52WTC laten Bep en Suzan hun inspiratiekaartjes aan jullie zien. 
De oplossing van mijn inconsequentie van vorige week was inderdaad dat mijn kaart wit op de voorkant heeft en crème aan de binnenkant, ik zag het pas toen ik foto's maakte. Toch te veel gekletst en te weinig opgelet 😂
Ik had tijdens het kletselen een rijtje boompjes gestempeld en al gemat en wilde ze net opplakken toen ik zag dat ik met inkt gevlekt had. Ik kon niet meer op de achterkant opnieuw stempelen omdat ik het strookje al gemat had. Ik nam het mee naar huis en het lukte me met de inktgum de vlekjes weg te werken! Op mijn werktafel liggen allerlei UFO's en er lagen ook wat gekregen kerstkaarten van een of ander goed doel. De bordeauxrode voorkant vond ik wel passen bij mijn strookje, dus die gebruikte ik als dp:
je ziet het goud niet zo goed, maar het zijn gouden takken. Ik voegde aan mijn boompjes ook wat gouden "ballen" toe, naast de rode die ik al gestempeld had. De binnenkant kreeg een reststrookje:
De binnenkant van de gekregen kaart vond ik niet passen als binnenkant voor mijn gemaakte kaart, maar kon wel weer dienen als achtergrond op een volgend kaartje, waarbij ik het combineerde met washitape en een leuk plaatje dat al geknipt in een mapje zat:
En ook hier kreeg de binnenkant een reststrookje:
En zo ben ik weer 2 kerstkaarten rijker en is er "iets" van de stapel van mijn werkplek opgeruimd 😁

crèmekleurig, ivoor en bordeaux-rood papier, kerstkaart van goed doel, SU stempelset "Warmth & Wonder", gouden stift, groene washitape, Nestability reversed scallop die, plaatje van Yvonne Creations, rode en groene SU inkt, tekst binnenzijde Carlijn Design

Doen jullie ook weer mee met 52WTC? Er komt altijd een DT lid bij je kijken. 
Je kunt ook nog steeds deelnemen aan onze maanduitdaging: "kleine restjes papier en sneeuwvlok(ken)", deze loopt tot 24 maart 20 uur.








Fijne (donder)dag!

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gezellige kerstkaartjes Jantine, dankje wel voor je mooie verjaardagskaart!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke plaatjes, stempeltjes en andere leuke details
groetjes ellen

Caroline zei

leuk die kerstvrouwen, is eens iets anders groetjes Caroline

Annemarie en Merit zei

Mooi dat wij die UFO's hier te zien krijgen want ze zijn schitterend.
en er is lekker weer wat van je stapeltje af.
Liefs Annemarie en merit

Femmy zei

Mooie details zitten er op je kaart Jantine, weer een geslaagde kerstkaart!
Groetjes Femmy

Epie zei

Grappige Kerstkaart met dit plaatje Jantine
Groetjes Epie nu

Diny zei

Twee leuk kaartjes Jantine....ik vind de gestempelde boompjes heel gaaf!
Groetjes Diny

Trudy zei

Twee hele leuke kerstkaarten heb je gemaakt!
Leuk dat plaatje van de dames!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie boompjes heb je gestempeld Jantine, heel fijntjes. Het zijn twee mooie kerstkaarten met leuke achtergronden geworden.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Wat een mooie boompjes heb je gestempeld Jantine, heel fijntjes. Het zijn twee mooie kerstkaarten met leuke achtergronden geworden.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes heb je toch maar weer gemaakt! Leuk die boompjes en de vlekken zijn mooi weggewerkt! Dat hebben we allemaal wel eens denk ik! De tweede kaart ook leuk gedaan met nog een tapeje eronder! Mooie kaartjes hoor Jantine! Groetjes Marijke

Trijntje zei

Leuke kerstkaarten heb je gemaakt. Wij zijn soms wel erg kritisch… .. Groeten Trijntje

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt!

!neke zei

Beide heel leuk !!!!
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

zijn beide mooie kaarten. leuk om restjes te gebruiken en zo weer wat weg te werken.
groetjes Alma

joke zei

Twee heel mooie kaarten heb je gemaakt en ruimt weer lekker op je werktafel.
Groetjes Joke

Eri zei

Zo heb je weer wat opgeruimd, en er twee leuke kaarten bij!
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Twee mooie kerstkaarten heb je gemaakt, ik vind de 2de ook wel erg leuk met de vrolijke dames,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Hoi Jantine,
Het zijn twee mooie kaartjes weer. De kerstvrouwen vind ik heel grappig! Hahaha...Ze hebben er ook lol in, zelf.

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat heb je dit allemaal creatief opgelost! Twee leuke kaarten er bij, de stapel wordt groter...
Ik heb mijn bericht gisteren om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
Liefs,
Nancy

De Hobbykamer van Petra zei

Wat 2 leuke kaarten. Ik word hier gewoon vrolijk van.

Lieve groet, Petra

Kaartenkraam zei

Twee hele leuke kaarten zijn het geworden en fijn aan het recyclen geweest, ik hou er wel van!

groetjes van Ank