donderdag 28 maart 2024

Kerstkaart week 13/52 WTC

 Week 13, het eerste kwartaal van 2024 ligt alweer achter ons. En ook al is het bijna Pasen, we vieren Kerst in blogland met 52WTC. Het is de laatste donderdag van de maand, dus de bekendmaking van de nieuwe uitdaging. Deze maand koos Colien en zij wil graag "iets of iemand met een gewei". Bij mijn stempels had ik wel hertjes en rendieren, maar dat vond ik zo voor de hand liggen, dus ik zocht nog even verder en vond bij mijn knipvellen een bladzijde uit zo'n kaartenblad met een uil met een gewei. Op zo'n blad staan dan alle onderdelen voor de kaart die zij je willen laten maken (ik had hem eigenlijk even moeten fotograferen), maar ik begon gewoon met alles uit te knippen, behalve de achtergrond en maakte vervolgens dit kaartje:
Met de binnenkant een leuk uiltje van de extra's op het vel:
De uil had eigenlijk 3D ogen moeten krijgen, maar ik had nog precies passende schudoogjes:
Zoals gezegd zaten er leuke extra uiltjes op het vel en die pasten perfect op de postzegelstans:
Met nog wat restjes aan de binnenkant:
Eigenlijk vind ik dit kaartje nog leuker dan de eerste 😁 Ik koos roze voor de achtergrond omdat de bladzijde uit het boek ook een roze achtergrond had.

wit en rood papier, dp CraftEmotions en Kars, afbeeldingen knipvel "Mijn Hobbykaart", stans MD CR1561, touwtje, schudoogjes, rood pompoentje, stans WaffleFlower Postage collage, stempel StudioLight Essentials, roze inkt van Distress

Doe je weer mee met 52WTC? Je krijgt dan zeker blogbezoek van een DT-lid en je vermijdt kerststress (dat is toch mooi zo vlak voor Pasen)!
Aan de uitdaging kun je deelnemen vanaf morgenochtend 7 uur en die loopt dan weer tot het eind van de maand!








Fijne Paasdagen!

22 opmerkingen:

Daphne zei

Haha ik misschien ook wel (de 2de lekker(
Maar, eigenlijk zijn ze beide heel schattig.
En, op de 2de staat ook een uiltje met gewei dus het maakt niet zoveel uit.
Leuk hè om af en toe een knipvel te gebruiken

Anita van Deur zei

Enig de uil met zijn gewei, je maakte mooie kaartjes met het vel papier!

Je@net zei

Wat zijn je kerstkaarten leuk geworden!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met al de verschillende stijlen en de leuke uiltjes
groetjes ellen

Caroline zei

schitterend al die uiltjes met gewei, groetjes Caroline

Epie zei

Ach...wat heb je dit schitterend gemaakt, leuk die uiltjes
Alvast een fijn Paasweekend gewenst en een fijne dag vandaag
Groetjes Epie

Nancy zei

Hey Jantine,
Grappige uilen heb je op jouw kaarten staan. Ze zijn stuk voor stuk even leuk gemaakt.
Liefs,
Nancy

marian zei

Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt met de uiltjes. Heel erg leuk bedacht hoor.
Prettige Paasdagen en groetjes van Marian.

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes allebei! Ik vind de 2e ook leuk met die postzegelstans en al die uiltjes maar de eerste vind ik ook leuk met die oogjes! Goed geslaagd hoor! Groetjes Marijke

Eri zei

Allebei je kaarten zijn superleuk! Tof die grote uil met de wiebeloogjes. De kleine uiltjes lijken wel gemaakt voor de postzegelmal! Gelijk weer twee kaarten rijker.
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Beide kaartjes zijn heel leuk, grappig hoor die uil met zijn gewei.
liefs Annemarie en Merit

marja kenter zei

Heel leuk bedacht, een uil met een gewei, zie zou daar nou aan denken?
Ik vind ze allebei even leuk.
Fijne dag en groetjes

Diny zei

Wat SUPER bedacht Jantine...het zijn twee hele leuke kaartjes geworden! Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

Die ogen ! hahahaha ! hij trekt alle aandacht naar zich toe !
grappige creaties, mooi
grtjs,martina

!neke zei

Wat een leukerd !!!
groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Ja, ik vind de tweede ook leuker, maar ze zijn alle 2 heel erg leuk met de grappige uiltjes,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Wauw, ik vind ze allebei ontzettend leuk! De tweede het allermooist, maar enig met die uiltjes! En de binnenkant...zo goed dat je er steeds aan denkt!

Femmy zei

Ik vind ze alle 2 geweldig Jantine, erg leuk die schudoogjes, daar heb ik er ook nog zoveel van, bedankt voor de inspiratie want ze zijn toch super op een kaart.
Groetjes Femmy

joke zei

Ze zijn allebei geweldig! Leuk plaatje met de uil en zijn gewei en die wiebeloogjes zijn wel een bikvanger.
Groetjes Joke

Angélique zei

Leuke kaarten allebei, de tweede vind ik ook het aller leukst.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig wat een leuk idee om op deze manier zo'n blad te gebruiken, je maakte twee superleuke kerstkaarten en je geeft inspiratie Jantine. Ik heb ook nog zo veel van die bladen ;)
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Wat een leuke uil die de show steelt op je kaartje.
Fijn paasweekend, Laurette