woensdag 27 maart 2024

Kleurenkaartteam 3e schakel 2024: donkerpaars en kraft

Kleurenkaartendag in blogland: de laatste woensdag van de maand daagt Martina ons uit om een kleurenketting te rijgen. Bij het donkerpaars van GerJanne koos Nancy dit keer kraft. Een mooie combinatie en ik haalde voor de gelegenheid mijn postzegelstans weer tevoorschijn, dit keer met andere stencils:
Op het kraft werkte ik eerst met witte inkt en daaroverheen met paarse inkt. Hoewel deze stencils en de kleuren zich goed lenen voor sterkte en condoleance kaarten werd het een verjaardagskaart, want die had ik nodig.

En toen ik nog een beetje tijd had maakte ik nog 2 andere kaartjes ook. Eentje met de postzegelstans en houten figuurtjes:
En een klein kaartje met vakjes en houten figuurtjes:
kraft, paars en wit papier, witte en paarse inkt, WaffleFlower postage collage stans en stencils, stempels CraftEmotions, houten figuurtjes uit voorraad, rhinestones

Ook zo benieuwd naar andere creaties in deze kleurencombinatie? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand!

* Kleurenkaartteam 3e schakel 2024: donkerpaars en kraft

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Tof deze 3 kaartjes en leuk bedacht. Mijn postzegel stansis besteld aan kan niet wachten om er mee te werken.

Angélique zei

Heel mooie kaarten alledrie.

Colien zei

Leuke kaarten zijn het geworden, leuk bedacht met de vakjes!
En de bovenste is prachtig! Alle 3 heel geslaagd in de KKT-kleurtjes van deze maand.
grtz Colien

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kleuren combinatie is dit en die mooie bovenste staat hier!!!
heel erg bedankt hij is prachtig.
Liefs Annemarie en merit

Anoniem zei

Dat zijn mooie kaarten geworden. Wauw wat goed met die bloemenstempel. Heel mooi gedaan. Ik zie nu weer dingen dat ik denk ja... dat kan ook. Wat meer inspiratie voor de volgende keer. Groetjes Marijke

marja kenter zei

Heel leuk gedaan alledrie!
Fijne dag en groetjes

chantal zei

Heel leuk gedaan met die cupcakes. Kan je voor veel gelegenheden gebruiken.
Liefs Chantal

Diny zei

Wat een mooie serie in deze kleuren Jantine!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de postzegelstans en de leuke kleuren combinatie en de leuke details
groetjes ellen

!neke zei

Super gaaf zo !!!!!
Leuk die figuurtjes ....heb ze ook ergens....
groeten Ineke

Trijntje zei

Leuke kaarten met deze mallen en de kleine taartjes,roosjes erop.. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

3 mooie kaartjes, maar het eerste vind ik bijzonder mooi, zo tof in combinatie met de witte inkt!
Groetjes
Nancy

Caroline Cards zei

Ze zijn alle drie heel leuk!
Groetjes, Caroline

Femminde zei

Wat een mooie kaartjes!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Leuke kaarten en dank je wel voor het idee van de postzegelstans. Ik heb deze sinds kort ook, en wil natuurlijk wat ideetjes opdoen. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ze zijn allemaal heel leuk! Die postzegelstans vind ik helemaal geweldig. Goed idee van die houten figuurtjes! Die ga ik onthouden...
Ook die met de vierkantjes vin dik heel leuk!

Nancy zei

Hey Jantine,
Deze zijn super leuk geworden!
Heb deze stansen ook maar moet er nog eens aan beginnen...
Dankjewel om zo'n toffe kaarten te maken met het kraft dat ik gekozen heb.
Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

blijkbaar heb ik deze ook gemist gisteren, sorry
hele leuke kaartjes heb je gemaakt in de afgesproken kleurtjes, geslaagde werkjes zijn het !
fijn dat je er weer bij was deze maand,
grtjs, martina

Marfien zei

leuke kaartjes met deze stans, maar alleen vierkantjes is ook tof
CD's en DVD's kunnen prima op een kaart vooral op kerstkaarten omdat je dan tot 50 gr mag gaan, Leg de CD in een soepbord met water en doe deze 30 sec in de magnetron, niet genoeg craquelé? dan nogmaals 30 sec. Met de DVD doe je hetzelfde maar die kun je splitsen, je hebt er dan 2 en kan je de helft gebruiken, minder gewicht dus. De ene splitst sneller dan de andere, even uitproberen dus

Grietje Jansen zei

Drie hele mooie kaarten.
De eerste met de rozen vind ik toch wel de mooiste.
Grietje