donderdag 7 maart 2024

Kerstkaart week 10/52 WTC

Mijn kerstkaarten voor 52WTC van deze week maakte ik tijdens een gezellige kletseldate, waarin we ook nog eens heel productief waren. Met CAS kaarten, maar toch. Ik vind soms dat je daar nog langer mee bezig bent dan met niet-CAS kaarten. 
We werkten met een oudere SU-set "Warmth & Wonder" en ik maakte er eentje met een cremekleurige ondergrond en eentje met een witte en pas bij het fotograferen ontdekte ik een inconsequentie 😂
Kaartje 1:
Met de binnenkant:
Kaartje 2:
Met de binnenkant:
Zien jullie mijn inconsequentie ook?

kraft, rood, wit en crèmekleurig papier, stempelset SU "Warmth & Wonder", SU inkten in diverse kerstkleuren, lint uit voorraad

Doen jullie weer gezellig mee met 52WTC? Er komt altijd een DT-lid bij je langs. 
Ook kun je nog deelnemen aan onze maanduitdaging "kleine restjes papier en sneeuwvlokken", die nog tot 24 maart loopt!


Fijne (donder)dag!

26 opmerkingen:

Daphne zei

Euh........ nee, niet precies.
Ik vind ze erg leuk, beide kaartjes.. en inderdaad, CAS is soms moeilijker dan de andere kaartjes.

Anita van Deur zei

Heel mooi geworden maar ik zie het ook niet zo. Cas kaartje vind ik zo leuk om te doen.

Angélique zei

Prachtig Jantine, heel knap gemaakt.

Trudy zei

Twee hele mooie CAS kaarten, ik ben daar ook altijd langer mee bezig dan met kaarten waar van alles op staat!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de mooie stempeltjes
groetjes ellen

Irene zei

Heel sierlijk deze stempeltjes!
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaartjes en ik denk de tweede kaart een creme binnenkant ipv wit? of ander stempeltje binnenin maar dat is niet erg toch.
groetjes alma

Eri zei

Je hebt twee heel mooie CAS kaarten gemaakt Jantine. Leuk met de rode accenten. Ik zie het subtiele verschil ook, maar dat is helemaal niet storend.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! en dat CAS vind ik ook bewerkelijker dan een "gewone" kaart! Ik zie verschillende kleuren wit aan de voorkant! Is dat het soms? Niet hinderlijk hoor. Je kaartjes zijn mooi! Groetjes Marijke

Diny zei

Twee hele mooie CAS kaartjes Jantine!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Leuke Cas kaartjes met deze leuke stempeltjes. Ik zie niets verkeerds.? Groeten Trijntje

marja kenter zei

En als het goed lukt zijn ze toch zo mooi die cas kaarten. Zoals deze. Heel mooi.
Ik zag niets verkeerds maar denk dat Alma gelijk heeft, de tweede kaart heeft geen witte binnenkant maar ach, dat ziet toch niemand?
Fijne dag en groetjes

!neke zei

Wow , mooi Jantine !!!!
groeten Ineke

De Hobbykamer van Petra zei

Leuk om zo twee verschillende kaarten te zien en te maken en dezelfde materialen te gebruiken. Leuk om te zien dat ze dan toch zo anders zijn geworden.

Lieve groet, Petra

Anita zei

Prachtige kerstkaarten met deze oudere SU stempels, doen het nog prima toch?
Je vraag wat het cijfer bij mijn foto op het blog betekent. Nou ik had tot september een website waar alle kaarten genummerd waren. Die website is na een grote update van de server niet meer werkzaam. Onze zoon zou hem proberen te repareren maar door ernstige ziekte lukt dat momenteel niet. Ik blijf hopen dat hij nog gaat werken en daarom hou ik de telling bij op mijn blog.
We zien wel.
Gr. Anita

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt!

Epie zei

Schitterende Cas kaart met leuke stempels
Groetjes Epie

Ans Gilbert zei

Wat heb je mooie kerstkaarten gemaakt met de leuke boompjes, ik zelf vind CAS heel lastig. De witte kaart heeft een crème binnenkant, maar dat is toch niet storend,
Groetjes,
Ansx

Laurespage zei

Allebei hele mooie, geslaagde kerstkaartjes en ook de binnenzijde is fijn afgewerkt.
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Mmmmm.... een boom teveel voorzien van rode balletjes denk ik. Maar ze zijn allebei wel heel leuk!

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat zijn ze mooi, jouw CAS-kaarten!
Wit en Créme? Maar wat maakt het uit...
Eerlijk... Ben zelf ook een beetje perfectionist op dat gebied... Ik begrijp je opmerking...
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

ik ben gek op cas-kaarten, maar ze maken is een ander paar mouwen...
ik vind je kaarten heel mooi, en dat de kaart aan de binnenkant niet de zelfde kleur is als de oplegkaart, daar let jij op, maar de meeste ontvangers gaan dat niet vreemd vinden denk ik..
Groetjes
Nancy

Antjes kaartcreaties zei

Heel mooie CAS kaarten met de gestempelde kerstbomen Jantine. Leuk met de rode omlijsting en het rode strikje. Wat is er niet goed gegaan? Ik zag het eerst niet, maar Nancy maakte mij erop attent.
Groetjes Antje

Wies zei

Twee mooie CAS kaarten met leuke boompjes. Als ik goed kijk heeft de tweede kaart een witte oplegger aan de buitenkant en een cremekleurige aan de binnenkant. Maar ik vind het niet storend.

Freubelmina zei

Ik zie niks storends alleen maar 2 schitterende kerstkaarten Jantine!
Het is handwerk en wij zijn zelf meestal het meest kritisch op ons eigen werk xx

Femmy zei

Goed gelukt de kaarten en vind ik ook CAS kaarten zijn niet gemakkelijk. Groetjes Femmy