zaterdag 23 maart 2019

Hartelijke groeten

Zo, eindelijk weer eens een niet-kerst-kaartje op mijn blog. Behalve de kleurenkaarten van dit jaar is dat er nog niet van gekomen volgens mij...
Ik maakte een kaartje met een (zwarte) kat, ik heb een ontvangster die daar heel blij van wordt, dus regelmatig probeer ik er eentje voor haar te maken. Nu eindelijk weer eens gelukt.

Ik gebruikte papier uit het leuke blok van StudioLight, dat ik van Angela kreeg, toen ik winnaar was van challenge 3!
Ik gebruikte het al eerder, maar geloof dat ik die kaart nooit getoond heb :-( Als ik m nog vind, show ik m alsnog...

rood papier, PaperPad StudioLight PPSL16, stempels; "hartelijke" MD KJ1712, "groeten" Boekenvoordeel (was Kerstgroeten), kattenpootjes LawnFawn "Meow you doin'", kattenpons Stampin'Up!

9 opmerkingen:

Irene zei

Dáár doe je de kattenliefhebster vast een gróót plezier mee! Kerstkaarten komen bij mij helemaal niet aan bod door alle jarigen in maart/april...
XxIrene

Monique zei

En direct een prachtige "niet kerstkaartje"
Mooi gedaan Jantine.
Lieve groetjes, Monique

Marijke zei

Leuk kaartje! Leuk die kat zo in het zwart! groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi papier heb je voor deze leuke "katten-kaart" gebruikt Jantine. Lief die gestempelde pootafdrukjes erbij :) Fijn weekend verder.
lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Prachtig papierblokje heb je gebruikt voor dit kaartje! Leuk met die poes erop voor een poezenliefhebber!

Petra-loves-paper zei

Mooie kaart, leuk de afdrukjes van de poezenpootjes erbij, groetjes Petra

Freubelmina zei

Wat een prachtige kaart Jantine, mooie kleurtjes heb je gebruikt een prachtig geheel!
Lieve groetjes, Wilma x

aussie aNNie zei


Mooie kaart Jantine, ook geweldige kleuren. Ik zal weg zijn in april en mei. Ik zal kaarten hebben voor ontwerpteams, maar ik kan geen commentaar geven op je blog..x

Angelique zei

Leuke kaart maakte je voor de kattenliefhebster, in een mooie kleurencombinatie.
lieve groetjes Angelique