donderdag 28 maart 2019

Kerstkaart week 13/52 WTC

Het eerste kwart aan kerstkaarten voor 52 WTC is alweer gemaakt... ongelooflijk hoe snel de tijd gaat!
Ook deze week heb ik een kaartje te laten zien en ook deze week staat er een sneeuwpop (nou ja, een heleboel sneeuwpopjes) op. Ik geloof dat die wel redelijk vaak al voorkomen op mijn kaarten dit jaar. Ze zijn ook zo leuk (vooral op papier ;-))
 
Ik gebruikte 1 van mijn nieuwe stempels van Lawn Fawn, ik nam er laatst een heel aantal van iemand over. Zo leuk!
Inspiratie haalde ik van Pinterest.



limegroen, turquoise, lichtblauw en groen papier, stempel "Simply celebrate winter" van Lawn Fawn, tekststempel SU "Jingle all the way", Twinmarkers van Action


* 52 WTC


Fijne donderdag!
Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe uitdaging van 52WTC...

26 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leukerd is het zo geworden ! mooi kaartje
fijn dat je er deze week weer bij bent
martina DT 52 WTC
x

Enny zei

Oh, wat een schattig kaartje met al die sneeuwpopjes, super-leuk ! Groetjes, Enny

Eri zei

Superleuke kaart met al die sneeuwpopjes!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een geinige kaart Jantine. Leuk afdrukje van de sneeuwpopjes. Inderdaad de voorjaarsbloemen zijn zo leuk in de tuin..... Na een periode van dorheid..Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

oooh geweldig al die schattige sneeuwmannetjes op je kaart een gezellig boel zo bij elkaar
groetjes ellen

Trudy zei

Wat super grappig al die sneeuwpoppen, staat heel gezellig!
groetjes Trudy

Marijke zei

Een heel leuk kaartje en wat een leuke stempels! Is een heel vrolijk kaartje zo! En de volgende uitdaging zijn cadeautjes, misschien een idee voor een achtergrond? Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

Wat een vrolijk kaartje met al die sneeuwpopjes, heel leuk. Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

marian zei

Heel erg leuk deze kaart met de sneeuwpopjes.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

Hoi Jantine ...
een mooie verzameling vrolijke sneeuwpopjes zijn er op dit kaartje zien...
TOPPIE

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Hetty P. zei

Super, wat is dit een leuke kaart.
Zoveel sneeuwpoppen geeft echt een leuk effect
Groetjes Hetty

Annerieke zei

Wat een leuke gezellige kaart met al die sneeuwpopjes.

Ans Gilbert zei

Wat leuk deze kerstkaart met al die sneeuwpopjes, echt een vrolijke kaart.
Het papier van Pion vind ik nog wel mooi, alleen de bijbehorende plaatjes, zijn echt een stuk minder mooi,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk Jantine, je zal er maar zoveel in het echt willen bouwen...brrr. Echt een hele gezellige leuke kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Epie zei

Wat een gezellig kerstkaartje heb je gemaakt met je leuke stempeltjes waauww
Veel creatiefs van Epie. DT52WTC

Colien zei

Mooie kerstkaart, leuk met al die sneeuwmannetjes! Hopelijk valt de nieuwe challenge in de smaak?!
grtz Colien [52WTC]

Nancy Soetaert zei

oh, dat vind ik echt een schitterende kaart ! (mijn adres is ......., ha ha!) Echt tof!
Volgende week een kaart vol gestempelde kadootjes?
Groetjes
nancy DT52WTC

Marfien zei

Helemaal TOP! ben dol op zulke kaartjes, toch sneeuwmannen en geen rommel

Angelique zei

Hele leuke kaart met al die vrolijke sneeuwpoppen. Twee mooie kaarten maakte je voor het KKT, balen dat je grote roos-stans niet kunt gebruiken.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt met al die sneeuwmannetjes! Zo gezellig met zijn allen op 1 kaart. En vandaag kreeg ik je prachtige kaart van de post hieronder!! Ik heb gen moment gedacht dat die kaart voor mij zou zijn! Dus ik schoot in de lach toen ik de enveloppe opende! Hij komt op mijn prikbord. Altijd zo gaaf echte post te krijgen!

Caroline Cards zei

Wat leuk die kleuraccenten bij de sneeuwpopjes!
groetjes, Caroline

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt deze week Jantine!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Gina zei

Leuk met al die kleine sneeuwmannetjes. Moet wel een werkje zijn ze allemaal zo netjes op rij te krijgen ! Groetjes, Gina

Margreet zei

Och, wat een vrolijk boel bij jou. Ontzettend leuk gedaan!
xxx Margreet

aussie aNNie zei

Wonderful snowmen on your gorgeous card Jantine, love this design.xx

Petra-loves-paper zei

Gezellig zo'n hele sneeuwpoppen invasie! Groetjes Petra