woensdag 27 maart 2019

Kleurenkaartteam 3e schakel 2019: bordeauxrood en perzik-oranje

Alweer de laatste woensdag van maart, het eerste kwartaal van 2019 ligt bijna achter ons. En ook deze maand werden we uitgedaagd in Martina's kleurenkaartteam. Sarah bedacht perzik-oranje bij het bordeauxrood van Marfien. Dat was toch wel een uitdaging, (onder)vond ik.
Maar heb toch 2 kaartjes weten te maken:

 
 
Voor het eerste kaartje maakte ik gebruik van materialen uit het pakketje van GerJanne, zo leuk:
En op het tweede kaartje gebruikte ik papier uit mijn gewonnen blokje van Angela:
En mijn kaartjes mogen meteen ook weer meedoen bij de huidige uitdaging (nummer 8) van Angela's hobbyhonk, want ze vraagt kaarten in 2 kleuren (met evt. wit of zwart)!


Ik heb overigens behoorlijk zitten mopperen tijdens het maken van de kaarten, ik heb nl. een groot en een klein roosje van Cut-ies, maar die grote krijg ik met geen mogelijkheid uitgestanst. Van alles geprobeerd, maar het lukt niet. Dus nu alleen de kleine gebruikt.


bordeauxrood en perzikoranje papier, dessinpapier van Provo Craft "Christmas Cheer" rob en bob studio en StudioLight, roosjes-stans Cut-ies, "thanks" stans uit I&P oktober 2016 Pink & Main, vormstans bovenste kaart Action, stempels etiketjes HEMA


Ben heel benieuwd naar andere creaties in deze kleuren, de overige deelnemers vind je bij Martina!


* Martina's kleurenkaartteam
* Angela's hobbyhonk: challenge 8: 2 kleuren

26 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

het was inderdaad een aardige kluif deze maand ! maar jij hebt het er goed van af gebracht ! mooi zijn de kaartjes geworden, geslaagd hoor
fijn dat je er deze maand (weer) bij was, top !
nog een fijne dag, grtjs, martina
x

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaarten in de kleuren van het KKT Jantine!
vervelend als je je stans er niet uit krijgt! Jammer, want het zijn heel mooie bloemen!
groetjes
nancy

chantal zei

Mooie kaarten en 2 vliegen in 1 klap voor jou
liefs Chantal

Petra-loves-paper zei

Pittige kleurencombinatie, maar jij hebt er wat moois van weten te maken, groetjes Petra

Annemarie en Merit zei

Wat een vrolijke kaartjes heb je gemaakt met deze twee kleurtjes!

Groetjes, Merit en Annemarie

Linda zei

Wat een leuke kaartjes!
Groetjes, Linda

Ellen zei

Echt leuk dat je met allemaal gekregen en gewonnen spulletjes aan de slag bent gegaan! Het resultaat mag er zijn! Stansjes die het niet goed doen, zijn een crime. Maar ook alleen de kleine roosjes staan mooi, hoor. Fijne dag!

Marfien zei

Leuke kaarten Jantine, grappig model. Stansjes die niet willen grrrrrr... ik gooi ze wel eens op de grond (plavuizen) werkt ook, heb ik Tim Holtz eens zien doen
peuteren met een naald na 3 keer doorhalen, je wordt er niet goed van

Nicole Parmentier zei

Mooie kaarten Jantine! Ik vind die 'schaduw' achter je tekst gaaf. En balen dat je stansjes het niet doen. Ik zou een mailtje naar de fabrikant sturen, misschien krijg je dan een nieuwe.

Mariken zei

He, dat is zo jammer als iets het niet doet...Je kaartjes zijn top, heel mooi en subtiel, met die roosjes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee leuke kaarten in die frisse kleurencombi Jantine. Het is een combinatie waar ik niet snel aan zou denken maar ik zie er nu allerlei kaarten mee voorbij komen en vind het toch wel mooi. Jammer dat één van je stansen niet meewerkt, soms heb je inderdaad een fabricage-foutje te pakken. Maar je kaarten zijn top :)
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Hoi Jantine , mooie kaarten !
En stapjes die niet willen ......probeer een een extra papiertje er tussen te doen !

karin zei

Mooie kaartje Jantine. Ik heb dat ook wel eens dat sommige stansjes niet willen, extra papier ertussen of een paar keer door de DD, dat helpt.
groetjes,
Karin

Rosina zei

Heel mooi deze 2 kaartje in deze kleurencombi Jantine...TOP!!!
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Zelfs 2 kaartjes! Goed gelukt in de KKT-kleuren!
Groetjes, Yvonne

GerJanne zei

Oh wat leuk dat je meteen aan de slag bent gegaan met de spulletjes. Je kaarten zijn leuk! En die cuties heb ik ook en ze stansen idd erg moeilijk! Daarom heb ik ze denk ik ook een tijd niet gebruikt. Soms helpt een stukje extra papier of mica er op. Dan geef je minimale extra druk.

Sarah zei

Helemaal geslaagd Jantine. Je kreeg al heel wat tips, hopelijk helpen ze! X

Ans S. zei

Twee super mooie kaartjes.

Groetjes Ans

Margreet zei

Mooie kaartjes zijn het geworden, Jantine. En grrrr als stansjes het niet naar behoren doen.
xxx Margreet

Marijke zei

Twee mooie kaartjes en erg leuk bedacht hoor met die roosjes! Wel vervelend als ie het niet goed doet! Heb ik altijd de pee erin! Veel succes! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Jantine,

Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
Ook op jouw kaart een leuke tekst gebruikt!! Leuke kaarten maakte je!


Liefs,
Nancy

Rhodé zei

Wauw, jij hebt precies de goede kleuren! Leuke kaartjes!

Angela zei

Wat gaaf om te zien dat het paperpadje goed terecht is gekomen Jantine! Wat heb je er een schitterende kaart mee gemaakt! Je kaart met de spulletjes van GerJanne is ook helemaal top! Eigenlijk een hele leuke kleurencombinatie.... toen ik de opdracht zag bij KKT dacht ik 'deze maand maar ff niet' Heb nu spijt hahaha.
Super dat je kaarten meedoen met de 2-kleuren challenge en heel veel succes!
xxAngela

Creatiels zei

leuke kaartjes zijn het geworden.
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

Femminde zei

Wat leuk Jantina!! Ik had ook moeite met deze kleurtjes maar het is prima gelukt!!
Tot de volgende x !!
Groeten van Femminde

Angela zei

Wat ontzettend gaaf dat ik de kaart gemaakt met 'mijn' paperpad mocht ontvangen Jantine! Heel erg bedankt. Ik heb 'm hier voor me staan op mijn bureau :).
xxAngela