donderdag 7 maart 2019

kerstkaart week 10/52 WTC

En alweer een donderdag, de eerste van maart. Dat betekent dat er bij 52 WTC een challenge is, deze maand was het "gebruik zoveel mogelijk rood op je kaart". En toen ik eenmaal was gaan zitten met wat rode papiertjes en een afbeelding kwam er zowaar iets leuks uit mijn handen (vind ik zelf dan):
rood en kraft en rood glitter papier, dessinpapier van Provo Craft "Christmas Cheer" rob en bob studio (ik ben er lekker mee bezig, het is bijna een extra uitdaging, om dit zo veel mogelijk te gebruiken :-)), afbeelding gnome Ikea (cadeualabel), washitape, sneeuwvlokkenpons groot en klein, rhinestones

* 52 WTC: februari-challenge

Fijne donderdag!

28 opmerkingen:

Margo zei

Een superleuke kaart Jantine en wat een schattige gnome !
Groetjes
Margo

Trudy zei

Wat een gezellige en leuke rode kaart heb je gemaakt!
groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

Super leuke kaart, geweldig al dat rood, en wat een gave Gnome.
Fijn dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Eri zei

Wat is die leuk geworden met die Gnome in de picture!
Groetjes, Eri

Monique zei

Wat mooi gedaan!
Dank je wel voor je deelname bij 52WTC
Groetjes, Monique

Enny zei

Wat een mooie kaart, heel mooi papier en zo'n leuke gnome ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Een super leuk kaartje en je wordt er helemaal blij van toch? Ik vind het heerlijk om met rood te werken en er zijn zoveel rode kaarten deze week dat er meer zo denken! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met die leuke kabouter
groetjes ellen

Trijntje zei

Leuke rode kaart Jantintine. De kabouter is erg leuk. Groeten Trijntje

Annerieke zei

Mooie kaart Jantine, leuke afbeelding! En lekker veel rood hè ;-).

Rosina zei

Prachtig is je 'rode'kerstkaartje Jantine...zeker het schattige gnoompje is een super leuk detail erop..
bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is superleuk met die grappige gnome Jantine. Mooie frisse kerstkaart vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat is de gnome leuk op je mooie kerstkaart, dat washitape is ook erg leuk!
Ansx

Epie zei

Hoi Jantine mooi deze Heidie met de vlechtjes, lekker rood ….
Dankjewel voor je leuke bijdrage weer en een fijne avond .
Groetjes van Epie DT52WTC

GerJanne zei

Ik vind deze heel mooi en knap gemaakt. Ik heb vanmorgen eerst met verschillende papiertjes zitten schuiven, maar het werd niets. Nu zie ik dit bij jou en het is zo leuk! Misschien moet ik gewoon durven....
Mijn vriendin en ik zijn al ruim 52 jaar vriendin (ik was net 4 en zij 5 toen ik bij haar in de buurt kwam wonen en we elkaar in de zandbak ontmoetten)

Margreet zei

Superleuke kaart met die gave gnome!
xxx Margreet

!neke zei

Wat is ie leuk !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Creanita60.blogspot.nl zei

Super keuk kaartje met de Ikea gnome!

Freubelmina zei

Wat een dotje van een kaart Jantine,supermooi echt!
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart heb je voor ons gemaakt, leuk al dat rood. Bedankt voror het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

aussie aNNie zei

Wow love this super fun card, great colours too.. Enjoy your weekend.x

martina's kaartjes zei

Hoi Jantine,
een hele leuke kaart is dit zo ! mooi en grappig
martina DT 52 WTC
x
ps kan je me even contacteren via mail over het kleurenkaartenteam ? Mailadres vind je op mijn blog.

Nancy Soetaert zei

toffe rode kaart Jantine! Leuke gnome!
ivm gilding wax: zachtjes aanbrengen, eerder 'strelen' dan wrijven en met héél weinig produkt ineens... Echt tof om mee te spelen hoor!
groetjes
Nancy 52WTC

Angelique zei

Hele leuke, lieve kaart met de gnome erop, echt mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

wat is ie lief en grappig geworden, mooi is ie !
blij met je deelname deze maand,
grtjs, Martina DT 52 WTC
x

Marjan zei

Wat een gave kaart!!

Crealientje zei

Hele leuke vrolijke Kerstkaart!
Gnome is schattig.
Liefs Crealientje

marion zei

heel leuk al dat rood bij elkaar