vrijdag 25 oktober 2019

52 WTC DT

Helaas nemen 2 DT leden afscheid bij 52WTC. Maar dat betekent dat ze op zoek gaan naar nieuwe DT leden en ik waag graag een kans! Al een paar jaar neem ik wekelijks deel aan 52WTC, dat is heel gezellig en inspirerend. Bovendien scheelt het heel veel stress in december, met zo’n stapel kaartjes die gewoon lekker klaar ligt om te schrijven. Door elke week een kaartje te maken heb ik ook een hele diverse verzameling, heel uiteenlopende kaartjes.
Ik vind het heel vrolijk om bij iedereen te kijken wat er allemaal gemaakt is en ik laat ook altijd een reactie achter. Ook daarom denk ik dat ik heel geschikt ben als DTer 😊
Als DT inzending heb ik een collage gemaakt van verschillende kaartjes van het afgelopen jaar, omdat ik graag snel mijn belangstelling en enthousiasme wilde laten merken en nu geen tijd had om een kaartje te maken:
Verder kun je op mijn blog onder het label “52WTC” al mijn gemaakte kerstkaarten terugvinden!

* 52WTC: DT call

17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Dit lijkt me inderdaad wel iets voor jou Jantine,heel veel succes xx

Nancy Soetaert zei

Wat leuk dat je 'solliciteert' Jantine!
Goed idee deze collage.
Groetjes en succes!
Nancy

Suzan zei

Vind het een heel origineel idee Jantine! En je kaartjes zijn prachtig!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Anita van Deur zei

Je kaartjes zijn prachtig!!, veel succes Jantine.

Groetjes, Anita

Petra-loves-paper zei

Mooie collage, het laat zien hoe divers je kaarten zijn! Jij verdient zeker een plekje in het DT, succes! Groetjes Petra

Laurespage zei

Mooie variatie. Voor elk wat wils.
Fijn weekend, laurette

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor het dt schap
succes
groetjes ellen

karin zei

Leuk die collage van je kaartjes. Succes!
Groetjes,
Karin.

by Maura zei

Leuk gedaan en suc6 :)groetjes Maura

marion zei

ik duim voor je...ik denk dat je een prima kandidate bent

GerJanne zei

Nou ik denk dat je en kans maakt!
Je hebt heel mooie kaartjes gemaakt en heel trouw ook! Ik duim voor je!

Rosina zei

Wat een prachtige collage van je kerstkaartjes Jantine...leuk dat je mee dingt om als designer voor 52 WTC

bedankt en succes!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marijke zei

Wat een goed idee zo'n collage! Hij is leuk geworden. En leuk dat je je aanmeld voor het DT-schap van 52 WTC. We gaan het nog moeilijk krijgen om te kiezen! Veel succes! Groetjes Marijke.

Els zei

Mooie collage met mooi kaarten bij elkaar :-). SucceS!

Nancy zei

Hey Jantine,

Succes met jouw sollicitatie! Wegens te veel 'grote' projecten en bestellingen kan ik al een tijdje niet meer mee doen met 52wtc maar altijd fijn om het hele jaar door kerstkaarten te zien... Helaas ook geen tijd om veel te bloggen en te reageren...

Liefs,
Nancy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk idee Jantine om een collage te maken. Ziet er geweldig mooi uit. Bedankt voor de het mee dingen naar een plekje als DT-lid...Groetjes, Ingrid 52 WTC.

Colien zei

Slim van je om meerdere creaties in 1 keer te laten zien. Leuk dat je kans wilt maken op een plaatsje in ons team, succes!
grtz Colien [52WTC]