donderdag 10 oktober 2019

Kerstkaart week 41/52 WTC

Iets later dan gebruikelijk mijn wekelijkse kerstkaart voor 52 WTC, ik kwam er namelijk van de week achter dat ik helemaal geen kerstkaartje had om te laten zien... en een drukke (werk)week. Maar gelukkig begin ik vandaag wat later, omdat ik vanavond langer doorwerk i.v.m. de jaarlijkse lichtjesprocessie, dus kon ik mooi nog een (CAS)kerstkaartje maken:
Met dit kaartje doe ik ook mee met de challenge van Angela: CAS met knoopjes-pareltjes-sequins-strass.

wit papier, dessinpapier van HEMA, houten cirkel met slee Rayher (heel lang bewaard, eindelijk gebruikt #useyourstuff!), pailletten uit voorraad, rode inkt voor spatjes

* Mijn Hobbyhonk challenge 14: CAS met knoopjes-pareltjes-sequins-strass
# useyourstuff!


Fijne donderdag iedereen! Duim dat het vanavond droog is...

26 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje leuk al die vrolijke kleurtjes
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een leuke CAS kaart, jij bent al vroeg aan de knutsel vandaag...
werkse he, voor de rest van de dag...
Merit haar kaart is gisteren aangekomen hoor, ik wil je bedanken van haar...hij staat in de kast (niet op de foto) en we gaan er nog lekker een poos van genieten....
Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Eri zei

Je last minute kerstkaart is echt een CAS plaatje Jantine! Knap dat je dat zo kunt! Fijne werkdag!
Groetjes, Eri

gerrie zei

Een echte CASkaart, fijn dat het nog net lukte op het laatste moment.
Groetjes, Gerrie.

Margreet zei

Wat een vrolijke CASkerstkaart, Jantine. Supersnel gemaakt. Ik ga voor je duimen dat het droog blijft (ook eigenbelang: Joop gaat collecteren).
xxx Margreet

Marijke zei

Een mooi CASkaart en leuk deze kleurtjes bij elkaar! Fijn dat je toch mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Mooi fris (last minute) kerstkaartje Jantine...Mooi hoor!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Irene zei

Oh wát komt dat houten rondje hier superrr goed van pas, CAS and CUTE Jantine!
XxIrene

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke CAS kerstkaart, mooie kleurtjes en leuk met dat houten rondje erbij,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke originele CAS-kerstkaart Jantine. Gezellig die frisse kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuke cas kerstkasrt Jantine. Mooie frisse kleuren. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een leuke kaart. Volgens mij is het dp van de Hema ook al behoorlijk oud want ik heb het ook nog liggen.
Zal ik je inseinen als we volgend jaar weer een leesmarathon hebben? Dan mag je wel bij me in de klas komen met een kussen en een slaapzak ;-) Het was erg geslaagd vanmiddag.
Groetjes van Henriët

Caroline zei

Superleuke CAS kaart!
Groetjes Caroline

Gina zei

Leuke kerstkaart met de cirkels, Groetjes, Gina

Caroline Cards zei

Wat een geweldig leuke kaart!
groetjes, Caroline

Enny zei

Een heel mooie CAS kaart, leuk met die cirkels ! Hier is het droog, hopelijk bij jullie ook. Groetjes, Enny

!neke zei

Wat een mooie strakke kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, ik hou wel van een compositie met cirkels, de houten cirkel is er heel leuk bij. Leuk ook voor de CAS-challenge van Angela!
Groetjes
Nancy 52WTC

Nelleke zei

Leuke kaart, ik hou wel van Cas. Groetjes,Nelleke

Stampin with Liz Design zei

Heel erg mooi geworden, super lief kaartje! Groetjes Linda

Anita van Deur zei

Mooi CAS en kerstkaartje.

Fijne dag en weekend groetjes, Anita

aussie aNNie zei

Lovely CAS card Jantine, and pretty colours... I can't believe it's the weekend again, so here's wishing you a good one.xxx

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige CAS kerstkaart heb je gemaakt Jantine.. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Mooie dag, groetjes, Ingrid.

Laurespage zei

Jantine, een heel mooie CAS kaart. Helemaal mijn ding.
Groetjes, laurette

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje is het zo geworden ! mooi
fijn weekend,
grtjs,martina DT 52 WTC

Angela zei

Wat een schitterende CAS kaart Jantine! Prachtige kleurtjes heb je gebruikt.... en wat komt dat sleetje geweldig goed tot zijn recht op deze kaart; gaaf!
Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes.
grt Angela