woensdag 30 oktober 2019

Kleurenkaartteam 10e schake 2019: okergeel en olijfgroen

Het is alweer de laatste woensdag van de maand oktober, dus tijd voor de 10e schakel in de kleurenketting die we met Martina rijgen!
Chantal koos vorige maand voor okergeel en deze maand heeft Sarah daar olijfgroen aan toegevoegd.
Een leuke mooie combinatie, die we (toevallig?) in juni 2017 ook hadden. En hoewel ik de datum even moest opzoeken wist ik nog wel welk papier en afbeeldingen ik toen gebruikte, de restanten lagen nog in mijn kast. In het kader van #useyourstuff mochten ze er nu uit:
 
Ik heb expres eerder niet gekeken wat ik destijds maakte, ben gewoon lekker aan de slag gegaan. Pas toen ik dit berichtje ging schrijven heb ik opgezocht wanneer we eerder deze kleurencombinatie hadden en wat ik toen gemaakt heb. Verrassend wel! 
"Gelukkig" zijn de afbeeldingen nu op en het achtergrondpapier bijna. Niet dat het veel scheelt in de kast, maar ook wel eens fijn als iets op gaat, al is het pas na jaren...😂

donker olijfgoen/kraft papier, olijfgroen papier, dessinpapier okergeel SU en  Panduro "Yellow Meadow", vel met flower fairies van Studio Light SCRAPFF161 (2006!), SU stitched framelit dies

Ben heel benieuwd naar de andere creaties in deze kleuren. Gezien de tijd van het jaar zijn er misschien zelfs kerstkaarten in deze kleurencombinatie!
Fijne (woens)dag! Ik heb een late werkdag, vanwege de herdenkingsbijeenkomst op 1 van mijn locaties, dus ik weet niet precies wanneer ik langs kan komen, maar ik kom absoluut kijken!

* #useyourstuff!

23 opmerkingen:

Colien zei

Twee heel mooie kaartjes, wat een prachtige elfjes! En grappig dat jij ook nog de vorige keer in je hoofd had en zo netjes je papiertjes bewaard hebt. Die kwamen nu goed van pas :)
grtz Colien

Nancy Soetaert zei

als je met dezelfde materialen aan de slag gaat, dan is er natuurlijk wel kans dat de kaartjes wat op mekaar lijken... Vind ze wel heel mooi allemaal met die lieve elfjes!
Fijne dag
Nancy

Annemarie en Merit zei

wat een toeval dat de kaartje ook gewoon lijken...en dat jenog wist welk papier je had gebruikt..
Heel lief (beide) kaartje...

liefs Annemarie en Merit

Margo zei

Superleuk kaartje en fijn inderdaad als sommige dingen op gewerkt worden. Het is allemaal te mooi om in de kast te blijven liggen !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

hahaha, grappig dat je, ook al is het al 2 jaar geleden, je die combinatie herinnert. Voor mij was het ook even nadenken en vooral niet dezelfde kaart maken als toen hahahaha
een leuk kaartje werd het in ieder geval, mooi
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs,martina

Petra-loves-paper zei

Dezelfde stijl, dezelfde kleuren, maar tóch weer een ander kaartje, heel mooi,groetjes Petra

Marijke zei

Twee mooie kaartjes en mooi in de kleuren van het KKt! Wat grappig dat je terug hebt gekeken naar juni 2017 wat je toen had gemaakt! Ga ook even kijken ben eigenlijk wel benieuwd wat ik toen heb gemaakt! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Mooie kaartjes met die elfjes. Jaren geleden heb ik 4 schilderijen geborduurd met dit soort elfjes er op.
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

Hé das een leuke kaart
Tof gedaan in de kleuren van de KKT
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Rosina zei

nou mijn geheugen reikt zover niet meer hoor Jantine...dat ik nog wist wel kaart ik toen gemaakt had in deze kleurencombi...Jou kaartje is in ieder geval weer super gaaf gemaakt...zo leuk met die elegante fairy's...

groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Wat mooi! Mijn moeder was vroeger altijd dol op deze 'bloemenkinderen' ik moest dus meteen aan haar denken toen ik je kaartjes zag...

chantal zei

Wat een mooie kaartjes. Dit is nostalgie voor mij met die elfjes.
Liefs Chantal

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee mooie kaartjes! En de elfjes zijn precies in de goede KKT kleuren!

Ans S. zei

Twee prachtige kaarten met elfjes in de kleuren van het KKT.

Groetjes Ans

creatiels zei

mooi resultaat. En inderdaad in 2017 koos ik eveneens voor deze kleurencombinatie, wat gaat de tijd toch, mij leek het niet zo lang geleden.
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

Nancy zei

Hey Jantine,

Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu eindelijk tijd om mijn blogrondje te maken...

Wat een lieve kaarten maakte jij!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Sjonge, dat je dat nog wist! Ik ben meteen gaan kijken welke kaart ik toen maakte. EN dat was een heel mooie! Wat grappig zeg! Jouw kaartje van toen was mooi en deze ook weer. En het kon zo ene serie zijn (van twee dan he?)

Marfien zei

Hadden we dus bijna dezelfde gedachten ;-), deze zijn toch weer anders als in 2017, grappig dat je de fairies weer gebruikte, vrolijke kaartjes Jantine

Nelleke zei

Leuke kaart heb je gemaakt. Ik kan mij de kleurencombinatie nog wel herinneren, maar weet echt niet meer wat ik gemaakt heb. Groetjes, Nelleke

Femminde zei

Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
Wat een leuke elfenkaartjes!! En zo leuk dat je met hetzelfde papier hebt gewerkt als de vorige keer. (ik hou van use your stuff)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Heel tof! Ik hou van die bloemenelfjes. Ik heb er een heel boek van met de gedichten.
Heel mooie kaartjes!

Epie zei

Prachtige kaartjes , zo leuk met blokjes en elfjes Jantine
Wens je een fijne avond toe , Epie