donderdag 17 oktober 2019

Kerstkaart week 42/52 WTC

Toen ik net de titel typte dacht ik "tjee, nog maar 10 weken... en in week 52 is de donderdag al 2e kerstdag, dus dan is de kerst eigenlijk al achter de rug (zo goed als). Niet voor te stellen...
Maar goed, donderdag dus 52 WTC. Vandaag weer een CAS-kaartje, geïnspireerd door pinterest.
Aan de binnenkant:
bordeauxrood en wit papier, glitterpapier (sneeuwvlokje), embossingfolder cuttlebug, stempels Action, ingekleurd met Stabilo stiften, lint uit voorraad, sneeuwvlokpons groot en klein, wink of stella 

De embossingmal heb ik al heel lang, leuk om af en toe toch weer te gebruiken, en de stempels liggen er ook al eventjes, dus weer fijn mijn "stuff geused" 😀 (mijn zus is aan het opruimen onder het mom van "use it or loose it", maar om dat principe op mijn hobbyspullen toe te passen vind ik wel een dingetje...uiteindelijk gebruik je dingen vaak na verloop van tijd wel weer...)

* #useyourstuff
  Fijne donderdag!

PS: n.a.v. de vraag van Irene afgelopen zaterdag: ik heb 1 baan binnen een grote zorgorganisatie hier in Tilburg, maar ik werk op 3 verschillende locaties, o.a. het hospice (een erg fijne plek).
Morgen echter even niet werken, maar lekker naar de Paper Passion! Gaan er meer blogsters?

28 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Hele leuke sneeuwpoppenkaart! Weken vliegen voorbij, Kerstkaarten moeten al snel weer op de post. CAS kaartje is dan ook leuk en handig om de voorraad aan te vullen. Leuk hoe je de binnenkant ook versiert hebt

Hobbygroet Lisanne

Annerieke zei

Leuke kerstkaart Jantine! Hahaha "use it or loose it " dat zou ik niet kunnen. Op een gegeven moment moet je wel eens natuurlijk, maar echt als ik er helemaal niets mee doe.

Anita van Deur zei

Mooi je sneeuwpopje, en de embossing leuke kerstkaart.
Nee voor mij geen Paper Passion, ik zou het wel willen, maar het lukt niet met de gezondheid jammer.
Heel veel plezier gewenst.

Groetjes, Anita

!neke zei

Helemaal leuk deze kaart ! Top de binnenkant !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Jantine....zo mooi alles gecombineerd met die leuke sneeuwpop als blikvanger..ook de binnenkant in stijl opgemaakt
Veel plezier op de paperpassion ik ga met knutselvriendinnen op zondag...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje heb die stempeltjes ook ja de weken vliegen om
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Leuke kaart! Jij had dus dezelfde reactie als ik met het weeknummer, haha....
groetjes, Caroline

Irene zei

Ja het gaat nu écht hard opschieten en deze schattige sneeuwmannen moet ik ook weer eens opduikelen, zó leuk op je geembosste kaart!
Dank voor de uitleg vwb je werk Jantine en neen de PP ga ik niet bezoeken, óók Hardenberg niet terwijl dat nu lekker dichtbij is.
Bezoek bezoek bezoek.. we zijn er druk mee!
XxIrene

Annemarie en Merit zei

Wat een lieverd dit kaartje, jaa wat gaat het hard he.
Nee knutselspullen wegdoen zijn we ook heel slecht in...

Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
Lief Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Wat een mooie kaart, leuk met die embossing en de sneeuwpop ! Oh nee, iets wegdoen is voor mij ook heel moeilijk ! En ja, wat gaat de tijd vlug hé, nog 10 weken.... Groetjes, Enny

aussie aNNie zei

Beautiful snowman Jantine, just love this gorgeous creation you made.xx

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart met de leuke sneeuwpop, nee geen hobbyspullen opruimen, je gebruikt het vanzelf wel weer. Geen beursbezoek voor mij helaas, dat vindt mijn voet nog niet leuk..
Ansx

Freubelmina zei

Wat een schitterende creatie Jantine.
Deze spulletjes blijven leuk.
Lieve freubelgroetjes, Wilma x

Marijke zei

Een heel mooi kaartje en met deze sneeuwman is een CASkaart erg mooi! En zo leuk dat je aan de binnenkant ook een sneeuwman hebt gedaan! Helemaal leuk! fijn dat je meedoet met 52WTC, en ja de weken gaan heel erg snel! Ik ben al aan het voorwerken en was opeens al aan de laatste week!! Dus ik heb mijn kaartjes er allemaal al in staan! Groetjes Marijke.

gerrie zei

Schattig kerstkaartje met die sneeuwman, altijd leuk.
Groetjes, Gerrie.

marian zei

Nee niet teveel opruimen hoor, want meestal heb je het daarna toch nog nodig. Weer een leuke kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Prachtig CAS kaartje, Jantine. Als je de sculpturen in het Warandebos nog wil zien, moet je niet te lang wachten. Ze zijn er tot de 20e.
Ik ga zaterdag naar de Paper Passion.
xxx Margreet

Trijntje zei

Leuke kaart met dit mooie sneeuwpopje Jantine. En ook nog eentje aan de binnenkant..... groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, de embossing op de achtergrond zorgt voor een mooi effect!
ik heb ook problemen met ontspullen, zeker van knutselgerei en zo, alles komt wel eens weer terug...
Groetjes
nancy DT52WTC

Epie zei

Superleuke Cas kaart Jantine , de sneeuwman ziet er grappig uit
Tof dat je er weer bij bent in week 42 , veel plezier bij paper passion
Houdoe...groetjes Epie DT52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart Jantine met de sneeuwman..Heel veel plezier bij de Paper Passion.. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Suzan zei

Wat een superleuke kaart Jantine! Veel plezier bij Paper Passion!
Groetjes Suzan

Stampin with Liz Design zei

Prachtig winters kaartje Jantine! Voor je het weet hebben we kerst idd al weer gehad, haha, nog een paar weken genieten van de kerstkaarten! Groetjes Linda

Marjan zei

Mooi fris kerstkaartje! Ja, het jaar vliegt voorbij, soms wel eens te snel vind ik.

Margo zei

Superleuk kaartje ! Wat lief met die versierde binnenkant ook !
Ik vind het ook een dingetje hoor opruimen ! Ik probeer gewoon om het meteen te gebruiken en niet weg te gooien, maar ook niet terug in de kast te 'dumpen' want dan vergeet ik het waarschijnlijk gewoon weer.
Groetjes
Margo

Carola Creations zei

Schattig kaartje Jantine

Colien zei

Gezellig kerstkaartje, leuk! En tof dat ik je vrijdag even mocht ontmoeten op Paparpassion! Zoveel gave dingen gezien en gedaan, het was weer een geslaagde dag. Lekker dat jij gewoon op de fiets kon, voor mij was de auto niet alleen praktisch qua afstand, maar ook omdat ik nog even naar Arqiz ben geweest in Riel. Mijn auto zit propvol, morgen samen met de leerlingen leegmaken.
Leuk om te lezen dat je demo bij LuMar was. Daar heb ik, heel lang geleden, mijn eerste Cutlebug gekocht...
En dankjewel voor het reageren op mijn blogberichtjes, zo fijn altijd om te lezen.
grtz Colien

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk eng grappig kaartje heb je gemaakt ! mooi gemaakt
grtjs,martina