donderdag 11 januari 2024

Kerstkaart week 2/52 WTC

 Het is weer donderdag! Vandaag natuurlijk de uitslag van onze uitdaging op 52WTC! En nieuwe inspiratie van Bep en Ingrid op het blog. Ik kreeg voor mijn kaartje ook inspiratie, van GerJanne. Ze stuurde een verjaardagskaart waarop ze schreef dat die ook leuk is om restjes op te maken. Ik besloot het meteen te proberen, dit werd mijn kaartje:
De kaart van GerJanne (sorry, bij lamplicht gefotografeerd):
Altijd leuk om zo op ideeën te komen, Marfien schreef het ook naar aanleiding van mijn foto's van de ontvangen kerst- en verjaardagskaarten: je kreeg lekker veel inspiratie. Inderdaad!

Ik redde het dus niet om vorig jaar mijn pakketje helemaal op te maken, dus ik ga met deze nog even verder in 2024. De snippers zijn (nog) niet "per ongeluk" bij het oud papier beland, zoals iemand suggereerde 😁
Ik vond het overigens wel grappig om te merken, toen ik de kerstkaarten schreef, dat ik eigenlijk heel leuke kaarten met het pakket heb gemaakt, vond ik zelf tenminste!

wit en bordeauxrood papier, dessinpapier uit iDEE&post nov/dec 2014 (!), Fancy Pants "Oh deer"-lijn, sticker Xenos, tekst MD LR0773

Doe je weer gezellig mee met 52WTC? Er komt altijd een DT-lid bij je langs.

 Fijne (donder)dag!

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk kerstkaart, zo leuk om geinspireerd te worden door onze blogmaatjes. Had het zelfde al jij vele leuk inspirerende kerstkaarten gekregen waar ik er ook al een van heb gemaakt. Fijne dag.

Nancy Soetaert zei

Je hebt je leuk laten inspireren! Heel toffe kerstkaart met die vakjes!
Groetjes
Nancy

Angélique zei

Dat is een mooie kaart, ik vind bordeauxrood een heel mooie kleur.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke vogeltje, leuk idee om te liften dat vind ik nu ook zo leuk van blogs dat je bij elkaar ideetjes op doet
groetjes ellen

Trudy zei

Wat een super schattig kerstkaartje heb je gemaakt!
Leuk die inspiratie van GerJanne!
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kart, leuk om zo geïnspireerd te worden door anderen.
groetjes Alma

Irene zei

Je kaart met dat schattige vogeltje is enig, leuk dat GerJanne je heeft geïnspireerd. Ik ben er schandalig laat mee maar bij deze alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en een goed 2024 Jantine!
XxIrene

Marijke zei

Dat is zeker een leuk modelletje om de restjes op te maken! Hier ook veel restjes dus ik ga deze ook veel gebruiken van het jaar! Mijn boeken met kerstpapier zijn toch al heel ver leeg dus dat gaat goed! Een fijne dag vandaag en groetjes Marijke

!neke zei

Helemaal leuk zo Jantine !
groeten Ineke

Trijntje zei

Je hebt je mooi laten inspireren door GerJanne. Jou uitvoering is heel leuk geworden. Groeten Trijntje

Laurespage zei

Heel mooi deze kerstkaart en inderdaad een leuk idee om restjes te verwerken. Top.
Groetjes, laurette

Eri zei

Een mooie kaart met dat leuke vogeltje.
Wat leuk dat je door Gerjanne geinspireerd werd tot deze kaart.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Je maakte een hele mooie versie met het voorbeeld van GerJanne, wat is het vogeltje leuk!
Groetjes,
Ansx

Wies zei

Leuk om zo geïnspireerd te worden. Mooie kaart met leuk vogeltje maakte je met deze techniek.

Rina zei

Je hebt je goed laten inspireren door Gerjanne. Je kaartje is heel mooi geworden.
Groetjes Rina

Freubelmina zei

Gaaf kerstkaartje laat je zien Jantine, mooi resultaat met dit makkelijke patroon hè?
Ik maakte er afgelopen jaar ook meerdere mee xx

Hetty P. zei

wat een leuke kaart met het vogeltje in de hoofdrol.
Mooie manier om restjes op te maken.
Fijne dag,
Hetty

marian zei

Inderdaad een super leuke kerstkaart heb je gemaakt, en ook mij een leuk idee aan de hand gedaan om restjes op te maken,
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een dag later kom ik even je mooie kerstkaart bewonderen Jantine, gisteren belandde ik steeds in de spam op een gegeven moment, zo frustrerend. Je hebt een lief plaatje gebruikt en leuk inderdaad om restjes op te maken of gewoon leuk papier te combineren.
Lieve groetjes Miranda

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuk idee om een kerstkaart te maken met een idee van een verjaardagskaart en het is prima gelukt.

Lieve groet, Petra

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart Jantine. Hetzelfde model, maar door het dp, plaatje en draaien van de kaart toch weer heel anders.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Oh had ik deze dan toch helemaal gemist? Wat leuk dat je dezelfde techniek hebt gebruikt! Je kerstkaart is superleuk!