donderdag 4 januari 2024

Kerstkaart week 1/52 WTC

 En zo werd het dan "ineens" 2024! Iedereen nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar!
We nemen de laatste uitdaging van 2023 nog mee dit nieuwe jaar in: Suzan wil een kerstman of kerstvrouw op je kaart zien. Tot vanavond 23.55 uur kun je je inzending nog plaatsen op 52WTC!
Uiteraard blijven we ook met de wekelijkse kerstkaarten doorgaan, dus die mag je ook op 52WTC zetten. Er komt dan altijd een DT lid bij je langs!
Ik gebruikte voor mijn kaart van vandaag een 30x30 vel van Simple Stories van de lijn "simple vintage north pole", een stuk van het vel "Dear Santa". De afbeelding leende zich erg voor een slimline. Daar heb ik geen stansen voor om dieptekaarten mee te maken, dus werd het een "gewoon vlakke" kaart. Niet te veel poespas, omdat op de afbeelding al zo veel te zien is: 
Aan de binnenkant gebruikte ik het randje van de uitgesneden bovenste laag op de kaart, maar dat was nog best lastig plakken...
Enfin, handgemaakt zullen we maar zeggen.

wit papier, dp Simple Stories "Simple vintage north pole", sticker Merry Christmas Simple Stories, lintje en belletjes uit voorraad, tekst binnenzijde Carlijn Design

Je bent van harte uitgenodigd om mee te doen met 52WTC! Als je het het hele jaar zou volhouden heb je in december mooi wel minstens 52 kerstkaarten klaarliggen!


Ik had jullie nog foto's van mijn verjaardags- en kerstkaarten beloofd:
Kerstkaarten keukenzijde:
Kerstkaarten kamerzijde:
Verjaardagskaarten (ook in de kamer, aan de kast):
Ze mogen lekker nog een poosje blijven hangen! Nogmaals dank als je me post stuurde!

22 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje, wat een leuk vel design papier heb je gebruikt dat kan juist heel goed op een slimline kaart
gezellig al de verjaardag en kerstkaartjes aan de deur en kast
groetjes ellen

Femminde zei

Wat een mooie slimline!! En ja soms heb je niet veel nodig. En de binnenkant was vast moeilijk omdat het zo dun is. Volgende keer misschien plakken met heb binnenstuk er nog in (en dat niet vastplakken natuurlijk).
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. wat mooi al die kerstkaarten

Epie zei

Superleuke slimliner kerstkaart Jantine , goed bezig
Mooie serie en zo vrolijk daar bij jouw
Groetjes Epie

Marijke zei

een mooi kaartje met die leuke kerstman! En zo is hij eigenlijk het mooist! Niet te veel erbij! Mooi papier! en wat een kaarten heb je gekregen. Leuk hoor zo uitgestald aan de deuren! Bij mij heel jammer zijn niet alle kaarten gebracht door de post! We hopen dat ze nog wel komen maar ik heb er een hard hoofd in! Zo jammer, iedereen stuurt post en dan blijven ze liggen in het depot! Maar ik wens jullie een goed en gezond nieuwjaar toe en hopelijk een goed medicijn voor die akelige corona! Groetjes Marijke

De Hobbykamer van Petra zei

Een hele leuke kaart met Santa erop en inderdaad....deze hoeft niet meer erop te hebben.

Wat een bofkont zo veel kerst- en verjaardagskaarten.

Lieve groet, Petra

Trudy zei

Hele leuke kaart met de kerstman en wow wat heb je veel kaarten gekregen!
De beste wensen voor 2024 en groetjes, Trudy

Anita van Deur zei

Schitterend papier voor deze kerstkaart. Je bent goed verwend geworden met de verjaardagen kerstkaartem dat is genieten.

!neke zei

Heerlijk al die kaarten !!!
Word je toch blij van !
Je kaart is ook weer gaaf!
groeten Ineke

Trijntje zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt. Gezellig met alle kaarten in huis. Hier is het ook gezellig met de verjaardag en kerstkaarten.. je bent ook goed verwend. Groeten Trijntje

Angélique zei

Ook voor jou een mooi 2024 gewenst.
Wow, wat heb je veel post ontvangen!
Je kaart is mooi in vintage stijl, mooi papier.

Eri zei

Een prachtige kaart met dit mooie papier. Het heeft verder ook niets meer nodig! Ik probeer het dit jaar ook vol te houden, al valt het niet altijd mee!
Gezellig al die verjaardags en kerstkaarten.
Groetjes, Eri

marian zei

Een heel gezellige slimline kerstkaart heb je gemaakt, en ook de de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Je ebt lekker veel post ontvangen. Ja ik laat de slingers met kaarten ook altijd heel lang hangen. Lekker van genieten, omdat de mensen de moeite hebben genomen om voor mij een kaartje te maken en/of te versturen.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Ook voor jou nog de allerbeste wensen voor 2024.
Wat ben je lekker verwend met leuke post!
Ook je kerstkaart is weer top, je hebt heel mooi papier gebruikt,
Groetjes,
Ansx

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat een leuke slimline kerstkaart Jantine. Wat een guitige kerstman! Gezellig hoor, al die verjaardags en kerstkaarten. Nog maar even van genieten.
Groetjes Antje

Laurespage zei

Jantine, voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2024. Je eerste kaartje dit jaar is alvast geslaagd en ook het kaartje van vorige week is super.
We zijn weer gestart en beginnen weer aan onze 52 WTC met volle moed.
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart met dat prachtige dessinpapier met de toffe Santa.
Wat leuk al die kaarten!
Groetjes
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Jantine en wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt om het nieuwe jaar te starten. Leuke afbeelding inderdaad en wat gezellig al die post bij jou.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

met zulk mooi papier heb je niet veel versiering nodig. mooie kaart.
groetjes Alma

Angela zei

Hele mooie kerstmankaart Jantine!

Graag wil ik je bedanken voor je prachtige kaarten die ik voor mijn verjaardag en voor kerst mocht ontvangen.
Het lukte me niet kerstkaarten te maken en te versturen.... hopelijk dit jaar wel.

xxAngela

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een guitige kerstman op jouw kaart! Super leuke kaart is het geworden, ook met het randje binnenin.
Uiteraard ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Liefs,
Nancy

Marfien zei

Leuke kaart heb je gemaakt en je hebt wel heel veel nieuwe ideeën ontvangen :-)
dan toch nog een vraag, heb je van mij ook een kaart ontvangen? Ik heb hem wel verstuurd maar kreeg een boete van de post omdat er geen postzegel op zat ( heb ik overigens wel gedaan maar op de foto die ik toegestuurd kreeg zat hij er niet meer op) ben benieuwd . . .

Je@net zei

Super mooie kerstkaart, Jantine!