donderdag 25 januari 2024

Kerstkaart week 4/52 WTC

 Alweer de laatste donderdag van januari, dus tijd voor de nieuwe uitdaging bij 52WTC! Er gaat dit jaar het een en ander veranderen met onze uitdagingen, dus kijk vooral op het blog van 52WTC om te zien hoe het vanaf nu gaat! De eerste uitdaging van 2024 is gekozen door Miranda en zij wil graag een of meerdere dieren uit het kerstverhaal op je kaart zien. Keuze genoeg: schaapjes, ossen, ezels, kamelen (voor de koningen) en ik heb zelfs een kerstgroepje met een olifant voor 1 van de koningen....
Ik had nog een gedeelte van een knipvel liggen, met een os, een ezel en een schaapje, dus dat kwam goed van pas nu. Ik deed weer eens ouderwets 3D ermee.
Het combineerde wel leuk met een sterrennacht-achtergrondje, vond ik.
Op het zelfde restje knipvel zat ook nog een afbeelding van een engel met een ster, dus die gebruikte ik ook maar meteen op, op bijna een zelfde kaartje:
De mal is (voor mij) nieuw, maar de plaatjes en het papier heb ik al heel lang, dus dat ruimt weer lekker op! (hoewel het natuurlijk niet veel verschil maakt in de kast...)

crème en blauw papier, dp van Action, tesktstempels Carlijn Design, plaatjes Yvonne Creations CD10314

Doe je ook mee met de uitdaging van 52WTC? Je hebt ruim de tijd, kijk maar op het blog!
En als je vandaag je wekelijkse kerstkaart plaatst komt er altijd een DT lid bij je langs.








Fijne (donder)dag!

24 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige diertjes erop
groetjes ellen

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaarten zijn het geworden!

Caroline zei

Hele leuke en vooral lieve kaartjes
Groetjes Caroline

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi geworden. toch fijn dat er weer iets opgemaakt is.
groetjes Alma

Trudy zei

Twee super lieve kaartjes voor de challenge!
Groetjes Trudy

Eri zei

Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met deze mal en de plaatjes, dat zijn al echt oudjes, maar ze blijven leuk, en komen mooi uit op het sterrennacht papier.
Groetjes, Eri

marian zei

Twee super lieve kaartjes heb je gemaakt. Fijn dat we wat langer de tijd hebben, want ik moet wel goed gaan zoeken hoor , ik heb van alles voor kerst maar geen kerststal afbeeldingen,dus dat wordt spannend.
Maar ik ga mijn best doen.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat heb je twee prachtige kerstkaarten gemaakt Jantine!
Het plaatje met de koe, ezel en het schaapje staat heel mooi bij de achtergrond met gouden sterretjes! Het tweede kaartje met het engeltje op de ster is ook schattig!
Groetjes Antje

Caroline zei

schitterende kerstkaarten, die eerste met die diertjes is echt heel snoezig
Groetjes Caroline

Nancy zei

Hey Jantine,
Oh, wat een lieve kaartjes maakte jij. Mooi die beestjes zo bij elkaar en het kaartje met de engel is ook zo schattig!
Ben fan!
Liefs,
Nancy

Marijke zei

Wat een leuke diertjes op je kaart! Iedere keer als ik ze zie moet ik een beetje lachen. Gewoon omdat ik ze leuk vind hoor! En je engeltje is ook leuk geworden! Mooie kaartjes weer! Groetjes Marijke

Angélique zei

Heel schattige plaatjes, je hebt er heel lieve kaarten mee gemaakt.

Annemarie en Merit zei

Hele lieve kaartjes , leuk gedaan zo met de donkere winternacht op de achtergrond.
Liefs Annemarie en Merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kerstkaarten met lieve afbeeldingen Jantine.
Lieve groetjes Miranda

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaart en een schattig plaatje.

Lieve groet, Petra

Laurespage zei

Allebei hele mooie kaartjes en supermooie plaatjes.
Groetjes en fijn weekend.Laurette

Ans Gilbert zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt met je nieuwe mal,je gebruikte echt schattige plaatjes en leuk bijpassend papier,
Groetjes,
Ansx

joke zei

Twee heel mooie kaartjes, leuk plaatje heb je gebruikt voor de challenge, ga volgende week ook even zoeken want een stans heb ik niet voor dit thema, maar komt goed.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Oh ja, waarschijnlijk reisden de wijzen uit het oosten op kamelen....en de schapen in het veld. De os en de ezel hebben we er zelf bij bedacht toch? Maar ik denk dan dat er ook wel poezen rondliepen, van die zwerfkatten... denk je ook niet?
Je kaart is heel gaaf als voorbeeld en fijn dat we nu een maand hebben!

Trijntje zei

Hele mooie kaarten heb je gemaakt. De achtergrond is erg mooi.. Leuke plaatjes heb je erop. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Ze zijn beide schattig je kaartjes.

!neke zei

Beide super leuk !!!!
groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

schattige kaartjes Jantine!
Groetjes en fijn weekend
Nancy

Daphne zei

Oh, wat schattig zijn je kaartjes.
De eerste, met z'n 3tjes, zo lief.
Het engeltje op de 2de is ook al zo leuk.
Die stans om de achtergrond te kunnen maken is dan ook wel te leuk.